Viestin lähetti bozik
. Eipä tullut edes pahempi kankkunen
On tehty.Viestin lähetti Derby
En ainakaan huomannut HPK:n tai HIFKin kakkoskierroksen varauksia missään, onko niitä edes tehty??
Viestin lähetti Derby
Venähti perjantai-ilta vähän pitkäksi, valintani on: Jiri Vykoukal
Viestin lähetti Derby
Vuoro on nyt VH87:lla ja Ässillä. En ainakaan huomannut HPK:n tai HIFKin kakkoskierroksen varauksia missään, onko niitä edes tehty??
Viestin lähetti Derby
Vuoro on nyt VH87:lla ja Ässillä. En ainakaan huomannut HPK:n tai HIFKin kakkoskierroksen varauksia missään, onko niitä edes tehty??
Viestin lähetti sami.to
Joo. Ei tähän ehkä kannata lähteä mukaan ollenkaan jos ei pysty välttämättä edes olemaan täällä silloin kun pitäisi.
Vinkki. Draftia selventäisi paljon jos draftaus vuorossa olevat draftaajat kirjoittaisivat ensin heti ilman mitää jaarritteluja sen kenet draftaavat (tietysti ilmoittavat ensin että se on se drafti). Ja sitten vasta mahdolliset liirun laarun jutut. Mielestäni on aika epäselvää jos pelaajan nimi putkahtaa tuolta jostain keskeltä isoa tekstikasaa. Tämä helpottaisi myös derbyn mahdollista listojen päivittämistä, kun pelaajat löytyvät tekstistä selvästi ja mutkattomasti. Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut tästä ehdotuksesta.
Viestin lähetti bozik
Pelikaanien varaukset kierroksilla 2 ja 3 ovat; Antti Hulkkonen ja Jere Karalahti.
Viestin lähetti bozik
Perskuti rallaa kun tuntuu hyvältä viedä pelaajia toisten nokan edestä. Aurinkokin alkoi heti paistamaan ja ilma kirkastui. On tämä hienoa. Seuraavalla kierroksella koetan jatkaa samaan tapaan ja viedä pelurin, jota kaikki salaa himoitsevat.
Mä paljastan osan mun strategiaa. Mä toimin kaikessa päinvastoin kuin Masa. Tällä lailla oletan päätyväni koko lailla optimi joukkueeseen.Viestin lähetti Gags
Olenkin tässä koko aamupäivän ihmetellyt, miten uskalsit jättää Tommi Turusen draftaamatta ja ennenkaikkea sitä, että rupesit jo varaamaan pakkeja, vaikka sinulla ei vielä ole 20 laituria draftattuna? B]
Viestin lähetti Ck
Nyt sitten kaikki kynnelle kykenevät varaajat n. 23.30 Jatkoaikaan päivystämään, niin päästäisiin oikein kunnolla etenemään draftissa.