SM-liiga fantasiadrafti

• 29 581
  • 555

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysymys ?

Eli nythän tilanne on se, että ensimmäisen kierroksen osalta varausta eivät vielä ole tehneet TPS ja Kärpät. Kun toinen kierros alkaa, niin varaako silloin TPS ensimmäisenä eli varaa käytännössä kaksi ukkoa kerralla ? Näin Pelikaanien GM:n silmin pelottaa, että kaavailemani Turunen viedään käsistä ennen seuraavaa varausvuoroani...

Tätähän voi muuten pelata kuin Mustaa Pekkaa, kenelle jää Heino/Paukkunen/Turunen tms. sellainen käteen, niin häviää.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Twite
Ohmi, Jan Caloun ja HPK samassa paketissa... Niin, otsikossa todellakin luki "fantasia" eikä "nightmare".

No, eikös HPK:n ole jo aika saada joukkueeseensa taitopelaaja, joka ei hyydy pudotuspeleissä;)

CK:n varaus 10.06.2004 21:56. Tik, tak, tik, tak - kello käy. Hamiltonilla on itse asiassa enää pari tuntia aikaa tehdä varauksensa. Jännityksellä odotamme miten Hamiltonin ja Kärppien käy 11.06.2004 9:56!

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Euroopan parhaat kädet kolmen metrin säteellä maalista.

Valintani on: Martin Bergeron

Hyökkäys:
Viitakoski-Bergeron-Jokinen
x-x-x
x-x-x
x-x-x

Puolustus:
Kiprusoff-x
Aalto-x
x-x
x

Maalivahdit:
Thomas

Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Kysymys ?

Viestin lähetti bozik
Eli nythän tilanne on se, että ensimmäisen kierroksen osalta varausta eivät vielä ole tehneet TPS ja Kärpät. Kun toinen kierros alkaa, niin varaako silloin TPS ensimmäisenä eli varaa käytännössä kaksi ukkoa kerralla ?

Näin näyttää Derby avausviestissään säännöt määritelleen. Jos kolmas kierros menee saman kaavan mukaan, sä pääset sitten todella herkulliseen asemaan bozik, muista Masan opit, ensi kädessä laitureita hankittava !

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Kysymys ?

Viestin lähetti Gags
Jos kolmas kierros menee saman kaavan mukaan, sä pääset sitten todella herkulliseen asemaan bozik, muista Masan opit, ensi kädessä laitureita hankittava !
Jep, jo nyt syyhyttää näppejä päästä kirjoittamaan nimi T...i T...nen.

Kauankohan meillä muuten menee, että saadan jengit kasaan. Toivottavasti onnistuu ennen kauden alkua ;)

LISÄYS: Nyt on siis tepsukoiden ja sami.to / Shamee vuoro. Määrä-aika päättyy 11.6 klo 18.38 !! Kahta varausta ei varmaan tässä vaiheessa kannata missata. On tämä muuten itse asiassa aika pirun keksimä harrastus, oikein pakottaa roikkumaan Jatkoajan sivuilla !!

Viimeksi muokattu:

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Kysymys ?

Viestin lähetti bozik
Kauankohan meillä muuten menee, että saadan jengit kasaan. Toivottavasti onnistuu ennen kauden alkua ;)

Aika kaun tässä saattaa tuhraantua, jollei jossain vaiheessa hieman kiristetä tahtia:

"Muodostetaan joukkue neljästä hyökkäysketjusta, seitsemästä puolustajasta sekä kahdesta maalivahdista."

Turha muuten kuvitella että TT on enää vapaana tokan kierroksen lopussa. Tapparalla on ykköskentänlaiturin paikka tyhjillään...

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kumma, ettei kukaan ole veskaria vielä valinnut. Voittava joukkue tarvitsee voittavan maalivahdin, jonka minä valitsisin heti ensimmäisenä. Ihme draftaajia...

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti champselyse
Kumma, ettei kukaan ole veskaria vielä valinnut. Voittava joukkue tarvitsee voittavan maalivahdin, jonka minä valitsisin heti ensimmäisenä. Ihme draftaajia...

SM-liigassa ei ole sitä yhtä, ainutta ja parasta maalivahtia. Jos olsi se olisi luultavasti draftattu ensimmäisenä. SM-liigan maalivahtiosasto on sangen kova ja useissa joukkueissa on jopa 2 voittavaa maalivahtia. Uskon vakaasti siihen, että tässä odotellaan sitä kuka avaa maalivahtipelin ja pelin avauduttua maalivahdit draftataan loppuun asti - ainakin siihen saakka, että jokaisella joukkueella on voitava ykkösmaalivahti...

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Ohmi
SM-liigassa ei ole sitä yhtä, ainutta ja parasta maalivahtia. Jos olsi se olisi luultavasti draftattu ensimmäisenä. SM-liigan maalivahtiosasto on sangen kova ja useissa joukkueissa on jopa 2 voittavaa maalivahtia. Uskon vakaasti siihen, että tässä odotellaan sitä kuka avaa maalivahtipelin ja pelin avauduttua maalivahdit draftataan loppuun asti - ainakin siihen saakka, että jokaisella joukkueella on voitava ykkösmaalivahti...

Itse tässä harkitsin vakavasti maalivahdin ottamista, mutta päädyin myös siihen tulokseen, että ei sitä vielä varmaan tarvitse, jos haluaa keskimääräistä paremman ykkösen. Itse uskon myös sen ensimmäisen maalinvahtivalinnan "aukaisevan pelin" niin, että seuraavat varaukset ovat oikeastaan yksinomaan maalivahteja.

Tietenkin olen myös sitä mieltä, että kannattajille pitää tarjota taiturimaisia hyökkääjiä ja mielikuvituksellista peliä mieluummin kuin oman pään tukkimista =)

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Uskon vakaasti siihen, että tässä odotellaan sitä kuka avaa maalivahtipelin ja pelin avauduttua maalivahdit draftataan loppuun asti - ainakin siihen saakka, että jokaisella joukkueella on voitava ykkösmaalivahti...
Joo, moket varmaan menee just tollain että kun joku ottaa ensin niin aika pitkälti muut ottaa kanssa ekan moken heti perään...
Se on varmaa, että itse en ainakaan aloita tota mokejen hankkimista!
On tämä muuten itse asiassa aika pirun keksimä harrastus, oikein pakottaa roikkumaan Jatkoajan sivuilla !!
Näin on päässyt käymään:-) Kumpa vaan pakottais kaikki oleen läsnä samaan aikaan...

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Tää on kyllä erittäin vaikea tehtävä kun on vielä noin paljon hyviä pelaajia.

TPS draftaa kaudelle 2004-2005

varaus 13: MV Teemu Lassila (mitä olisi TPS ilman hyvää veskaria?)

varaus 14: HY Jarkko Immonen

Kysymys! Onko ulkomaalaisissa maksimi määrää?

Toinen Kysymys/toteamus! Periaatteessahan TPS:llä on 24 tuntia aikaa valita pelaajansa sillä meillä on kaksi vuoroa putkeen. Niinkuin Pelikaaneillakin toisen kierroksen päätytttä. Vai onko näin?

Vuoro takaisin Kärpille ja heidän GM:lle Hamiltonille --->

Viimeksi muokattu:

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joukkue tulee olemaan täynnä uransa ehtoopuolella olevia itsekkäitä diivailijoita, joten tarvitaan voittava, maailmanluokan maalivahti...
-Tim Thomas!

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti sami.to
Kysymys! Onko ulkomaalaisissa maksimi määrää?

Mielestäni ei, koska siitä ei ollut mitään puhetta ennen draftin alkua. Toisaalta tästä voidaan sopia, jos kaikki osallistujat yksimielisesti hyväksyvät jonkun määrän ulkomaalaiskiintiön esim. 4!

Hyväksyykö kaikki osallistuajat ulkomaalaiskiintiöksi 4 pelaajaa?

edit. Maalivahtien draftti alkoi niin kuin ounastelinkin:)

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Ohmi
Mielestäni ei, koska siitä ei ollut mitään puhetta ennen draftin alkua. Toisaalta tästä voidaan sopia, jos kaikki osallistujat yksimielisesti hyväksyvät jonkun määrän ulkomaalaiskiintiön esim. 4!

edit. Maalivahtien draftti alkoi niin kuin ounastelinkin:)

Minä hyväksyn kyllä 4 ulkomaalaisen kiintiön, eli mentäisiin SM-liigan sääntöjen mukaan. Minuakin kiinnostaisi tietää miten varaamme 2 kierroksen jälkeen. Jatkuuko varaaminen 3 kierroksella niin, että me olemme kärjessä vai niin, että olemme häntäpäässä ja joudumme odottamaan 20+ kierrosta ennen kuin saamme varata?

Se olis taas Hamiltonin vuoro.

edit: Se onkin näköjään mun vuoro, pieni hetki.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Ulkomaalaiskiintiö (4) hyväksytty täälläkin.
Minuakin kiinnostaisi tietää miten varaamme 2 kierroksen jälkeen. Jatkuuko varaaminen 3 kierroksella niin, että me olemme kärjessä vai niin, että olemme häntäpäässä ja joudumme odottamaan 20+ kierrosta ennen kuin saamme varata?
Eikös se niin mee koko ajan että alusta loppuun, lopusta alkuun, alusta loppuun jne. Eli ääripäät joutuu kyllä aika kauan aina odottaan...

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Ohmi
Minulle tuo sopii mainiosti, sillä me Tapparassa emme tarvitse kuin yhden ulkomaanelävän. Scouttaus on tehty ja päädyimme ottamaan TT:n. Tulis jo meidän vuoro...

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Kuoritaan nyt sitten se maalivahtien kerma päältä pois kuleksimasta. Valitaan mestaruuden Kärpille varmistanut maalivahti Niklas Bäckström.

HPK
Hyökkääjät:
x-x-Jan Caloun
x-x-x
x-x-x
x-x-x

Puolustajat:
x-x
x-x
x-x
x

Maalivahdit:
Niklas Bäckström
x

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Hordi24
Ulkomaalaiskiintiö (4) hyväksytty täälläkin.
Eikös se niin mee koko ajan että alusta loppuun, lopusta alkuun, alusta loppuun jne. Eli ääripäät joutuu kyllä aika kauan aina odottaan...

Minulle kyllä sopii mikä vaihtoehto tahansa mennään siis näin miten alussa.

Hyökkääjät:

x-x-Kimmo Kuhta
x-x-x
x-x-x
x-x-x

Puolustajat:

Toni Söderholm(C)-x
x-x
x-x
x

Maalivahdit:

x
x

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ulkomaalaiskiintiö 4 ok.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
1. Pelicans - bozik: Glen Metropolit
2. SaiPa - flintstone - Petr Tenkrat
3. Ässät - VH87 - Mikko Eloranta
4. JYP - Derby - Timo Pärssinen
5. Blues - E - Ladislav Kohn
6. Tappara - Sam#9 - Jari Viuhkola
7. Jokerit - Patera#14 - Brett Harkins
8. Ilves - Hordi24 - Cory Murphy
9. Lukko - Johto - Tommi Santala
10. HPK - Ohmi - Jan Caloun, Niklas Bäckström
11. HIFK - Ck - Kimmo Kuhta, Toni Söderholm
12. Kärpät - Hamilton - Martin Bergeron, Tim Thomas
13. TPS - sami.to/Shamee - Teemu Lassila, Jarkko Immonen

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
No jos ihmiset niin haluaa niin otetaan tuo kiintiö sitten käyttöön

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Derby
No jos ihmiset niin haluaa niin otetaan tuo kiintiö sitten käyttöön

Senkin marttyyri;) Jos Sinä Derby et halua kiintiötä, niin sinä sanot ettet halua kiintiötä ja that's it - tässä tapauksessa yhden sana on laki ja sitä on muiden kunnioitettava.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ei ei ei missään nimessä. Yritetään pitää demokratiaa tässäkin ketjussa yllä. Ei se mikään ongelma minulle ole, neljä olkoon kiintiö.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy