Viestin lähetti bozik
Sääntömuutosehdotus #1. Olisiko parempi jos vaikkapa kierrokselta 2 alkaen saisi valita kaksi pelaajaa kerrallaan ja kolmannella kierroksella kolme jne. Tällä lailla saataisiin jengit hiukan ripeämmin kasaan. Kuulostaako järjelliseltä ?
Oon tässä jo pari tuntia odotellu koska pääsee tekeen ekan kaappauksen. Ihmeellisintä tässä on se että järjestäjällä on kestäny pisimpään:-) Ei vaan ei mitään kiirettä vielä kun aikahan on 12 tuntia.Onneksi tätä teidän draftia ei televisioida, kuten NHL-draftia. Voisi tulla maailmankaikkeuden pisin TV:n live-seuranta. Pankaa vauhtia, jännittää jo ihan helkutisti kuka menee seuraavaksi
Champselysee taisi varata Kärpät ensin. Minun valintani: Timo PärssinenViestin lähetti bozik
12. Kärpät - Hamilton
Viestin lähetti Derby
Champselysee taisi varata Kärpät ensin. Minun valintani: Timo Pärssinen
Ohmi, Jan Caloun ja HPK samassa paketissa... Niin, otsikossa todellakin luki "fantasia" eikä "nightmare".Viestin lähetti Ohmi
HPK
Hyökkääjät:
x-x-Jan Caloun
Viestin lähetti Twite
Ei vaan, tämä on mielenkiintoinen seurattava nähdä että millaisia joukkueita kukin rakentaa. Eka kierros on mennyt tähtimetsästyksessä ja veskaria ei ole vielä kenelläkään.
Haa, minäkin kannan korteni tähän. En tiedä draftaajista, mutta itse tekisin ainakin jonkun 100 nimen listan tärkeysjärjestyksessä, jotta pystyisi seuraamaan omia haluamiaan pelaajia ainakin muutaman kierroksen ajan. Maalivahtiin panostaisin vasta kun sen jälkeen, kun muutkin alkavat kassareita varailla. Kun itse tein äsken harjoittelumielessä 10 nimen listan, siitä on tähän mennessä varattu vain kuusi nimeä.Viestin lähetti Gags
Fantasiadraftspekulointia, mahtavaa !
Viestin lähetti Twite
Ei vaan, tämä on mielenkiintoinen seurattava nähdä että millaisia joukkueita kukin rakentaa. Eka kierros on mennyt tähtimetsästyksessä ja veskaria ei ole vielä kenelläkään. Poiketen reaalimaailmaan tässä vaiheessa kautta Blues näyttää ylivoimaisesti huonoimmalta joukkueelta.