SM-liiga fantasiadrafti

• 29 579
  • 555

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ck
Alan tuntea oloni päivä päivältä enemmmän Pentiksi.
Mahtaa olla ilkeä olo, varmaan vähän kuin kuumeen ja kankkusen sekoitus. Sorry ÄTPPOMK.

Tässähän voi jakaa kisan loputtua ihka oikean Pena trophyn. Niille jotka eivät saavuta edes Pena trophyä, luovutetaan lohdutukseksi "vuoden Matti" palkinto ja kaupan päälle oikeus varata laitureita varausvuoroista piittaamatta. Vittu mä en ota yhtään laituria mun jengiin.

Edit. Pkele missä quote'n "lainausboksi". ÄTPPOMK klubi on heti sabotoinut mun masiinan.

Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mahtaa olla ilkeä olo, varmaan vähän kuin kuumeen ja kankkusen sekoitus. Sorry ÄTPPOMK.

Joo, ei ole Penttinä olo helppoa.

Nyt siellä olisi VH87 linjoilla joten saadaan ehkä taas drafti pyörimään. Toivottavasti Derby ei ole vielä mennyt nukkumaan.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, olen muuten tod. pahoillani viivytyksestä. Tuli tossa pari todella tärkeää ja äkillistä menoa, eli kerkeekö vielä varaamaan, kun on jo osa 2 käynnissä?
Siis todella suuret pahoittelut, en mä ollut laskenut näiden menojen varaan mitään.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti VH87
Joo, olen muuten tod. pahoillani viivytyksestä. Tuli tossa pari todella tärkeää ja äkillistä menoa, eli kerkeekö vielä varaamaan, kun on jo osa 2 käynnissä?
Siis todella suuret pahoittelut, en mä ollut laskenut näiden menojen varaan mitään.

Joo, no ei tää mikään koko elämä ole (vaikka välillä siltä tuntuukin...:D), hyvä kun pääsit paikalle. Sulla on nyt kaksi seuraavaa vuoroa joten ei kun varailemaan vaan.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli varaan Janne Pesosen ja Ari Vallinin.

Joo, eihän tää koko elämä ole :D. Mökillä ja vähän muuallakin tuli oltua, jotkut ihmiset kun osaavat järjestää menoja joka helvetin päivä...

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti VH87
Joo, eihän tää koko elämä ole :D. Mökillä ja vähän muuallakin tuli oltua, jotkut ihmiset kun osaavat järjestää menoja joka helvetin päivä...

Onhan se hyvä että edes jollain meistä on elämä, ettei tarvi täällä jatkuvasti roikkua. :))

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Ei niitä sopimuksia Derby tälläin yöllä julkisteta, joten voit jo tulla tekeen oman signauksesi:-)
Ei vaan ei mitään kiirettä. Tässä yksi tilasto lisää valituista pelaajista: Kenttäpelaajien (ei mokejen) kätisyys.
-leftejä 12
-righteja 9
Ujcik puuttuu kun en tiedä kumpi on!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yli 12 tuntia kulunut

VH87 teki varauksensa eilen klo 17:52 joten tänä aamuna klo 7:52 mennessä Derbyn olisi pitänyt tehdä varauksensa. 12 tuntia on siis kulunut edellisestä varauksesta joten E saa nyt varata, Derby varatkoon sitten kun kerkeää.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Varaus: Brett Lievers

Jo kerran saan varata jo nyt, poimin Kohnille sentterin. Pystyy lisäksi omiin ratkaisuihin.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tappara kaudella 2004-2005:
3. kierros: Janne Niskala

1. kenttä

Viktor Ujcik - Jari Viuhkola - X
X - Janne Niskala

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varsin rauhalliseen tapaan tuntuu etenevän tämä meidän draftauksemme. Tulen itse jäämään huomisen jälkeen lomalle ja silloin olen mökin modeemiyhtyeden varassa, joten homma osaltani hidastuu. Tähän viitaten, edelleen olisi paikka vapaana Pelikaanien toiselle GM:lle. Luulisi kaikkien maailman ihmisten yhtenä tavoitteena olevan Pelikaanien GM:n asema ? Työnjako olisi sellainen, että kumpi tahansa GM ehtii, se hoitaa varauksen. Eli ilmoittautumisia otetaan edelleen vastaan, haluathan näköalapaikalle luomaan uutta dynastiaa ?

Sama homma ei varmaan olisi muillekaan pahitteeksi.

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Viestin lähetti bozik
Tähän viitaten, edelleen olisi paikka vapaana Pelikaanien toiselle GM:lle. Luulisi kaikkien maailman ihmisten yhtenä tavoitteena olevan Pelikaanien GM:n asema ? Työnjako olisi sellainen, että kumpi tahansa GM ehtii, se hoitaa varauksen. Eli ilmoittautumisia otetaan edelleen vastaan, haluathan näköalapaikalle luomaan uutta dynastiaa ?

Voisin ilmottautua vara GM:n tehtäviin ja ottaa paikan vastaan, jos se minun kohdalle osuu ja kenelläkään ei ole sitä vastaan.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jykke1978
Voisin ilmottautua vara GM:n tehtäviin ja ottaa paikan vastaan, jos se minun kohdalle osuu ja kenelläkään ei ole sitä vastaan.
Sinut on juuri valittu Pelikaanien GM:n tehtäviin. Nyt varmaan kasvoit vähän pituutta ja hartiatkin levenivät. Olemme luomassa tulevaa dynastiaa. Lisäätkö Derby Jykken listoille.

Tosiaan aina kun on meidän vuoro, niin ei muuta kuin vapaasti valitsemaan. Eli toimitaan niin, että vuoromme ensin huomannut varaa ilman mitään neuvotteluja tai rajoitteita.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jykke1978

Eihän meillä ole tässä mitään varsinaista sananvaltaa sillä jo säännöissä oli lupa ottaa joukkueelle myös vara-GM, ei silti ei mulla mitään tuota vastaankaan ole.

Itsekin saatan kysellä mukaan vara-GM kunhan tuo loma tossa alkaa hieman lähestymään.

Patera#14:n ja Derbyn varauksia odotellessa.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
jahas, jälleen vuoroni koittanut.

.. pitkän pohtinnan jälkeen, hyvät ja naiset saanen esitellä.. Raimo Helminen.

Hyökkääjät:

Jantunen-Harkins-x
x-Helminen-x
x-x-x
x-x-x
Puolustajat:

x-x
x-x
x-x
x
Maalivahdit:

x
x

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Viestin lähetti bozik
Tosiaan aina kun on meidän vuoro, niin ei muuta kuin vapaasti valitsemaan. Eli toimitaan niin, että vuoromme ensin huomannut varaa ilman mitään neuvotteluja tai rajoitteita.

Homma on selvä ja katsotaan millaisen dynastian saamme aikaiseksi Pelicansista.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
3. drafti Shayne Toporowsky

Ilves:
Hyökkääjät:
Nurminen-x-Toporowsky
x-x-x
x-x-x
x-x-x

Puolustajat:
Murphy-x
x-x
x-x
x

Maalivahdit:
x
x

Vuoro Johdolle!

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin, koska Sam#9 suorastaan törkeästi draftasi Janne Niskalan nokkani edestä niin valitsen ensimmäiseksi puolustajakseni Marko Tuulolan.

Ohmi jatkakoon!

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Johto
No niin, koska Sam#9 suorastaan törkeästi draftasi Janne Niskalan nokkani edestä niin valitsen ensimmäiseksi puolustajakseni Marko Tuulolan.
Tää on just tätä. Olen ollut ottamassa Pärssistä, Bäckströmiä, Thomasia ja jopa Karalahtea, mutta kaikki on napattu nenän edestä. Pitää toimia nopeasti ja korjata edes Tommi Turunen pois Pelikaaneilta!

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Sam#9
Tää on just tätä. Olen ollut ottamassa Pärssistä, Bäckströmiä, Thomasia ja jopa Karalahtea, mutta kaikki on napattu nenän edestä. Pitää toimia nopeasti ja korjata edes Tommi Turunen pois Pelikaaneilta!

Täälläkin olis kaivattu kaikkia noita ja vielä Lieversiäkin, mutta joku aina nappaa sen pelaajan mitä itse on suunnitellut ottavansa. Ohmi näyttäisi olevan langoilla, mutta ei ole tänne eksynyt, oletteko lähettäneet hänelle YV:tä?

Edit: Niin, Tommi Turusta ei kaivata tänne edes vitsinä. Tämmöisillä asioilla ei sovi vitsailla kun on HIFK:stä kyse. Tosin olisi kovin Penamaista napata Turunen. Huh... Ei pidä pelotella itseänsä.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Nyt näyttäis muutenkin olevan peräti kymmenen joukkueen GM paikalla, joten eiköhän nyt laiteta drafti kunnolla pyöriin!
Itteltä ei onneks oo menny vielä kun Smyth suoraan nenän edestä, mutta muuten kyllä saanu hyvinkin ne ketä oon halunnutkin...
Maalivahtia en kyllä ota vielä vähään aikaan, mielummin hyökkääviä pelaajia näin alkuun.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Ck
Ohmi näyttäisi olevan langoilla, mutta ei ole tänne eksynyt, oletteko lähettäneet hänelle YV:tä?

Yv:tä on laitettu, mutta vielä ei Ohmi ole varaustaan tehnyt...toivottavasti herra kuitenkin pian varauksensa tekee niin pääsemme jatkamaan draftiamme. Ehkäpä Ohmi on kuullut jotain huhuja siitä että Pena on matkustanut Kongoon etsimään laituria HIFK:n kakkosketjuun Santalan rinnalle ja odottaa sopimuksen julkistamista viimeiseen saakka jotta saa sitten itse ottaa tuon uuden timantin riveihinsä.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Johto
Yv:tä on laitettu, mutta vielä ei Ohmi ole varaustaan tehnyt...toivottavasti herra kuitenkin pian varauksensa tekee niin pääsemme jatkamaan draftiamme. Ehkäpä Ohmi on kuullut jotain huhuja siitä että Pena on matkustanut Kongoon etsimään laituria HIFK:n kakkosketjuun Santalan rinnalle ja odottaa sopimuksen julkistamista viimeiseen saakka jotta saa sitten itse ottaa tuon uuden timantin riveihinsä.

Mistä arvasit, että olen juuri Kongossa? Nyt on jossain tapahtunut vuoto, koska tämän piti olla salainen pelaajan hankinta matka. Olemme kuulleet huhua, että Kongossa asuu uusi Lindros ja tarkoituksemme oli saada allekirjoitus paperiin ennen kuin muut GM:t kuulevat hänestä. Onneksi olemme päässeet jo hyvin neuvottelemaan ja tarjoammekin tälle super vahvistukselle 500.000€ puhtaana käteen. Varmasti paras koskaan Suomessa pelannut pelaaja.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Ck
Mistä arvasit, että olen juuri Kongossa? Nyt on jossain tapahtunut vuoto, koska tämän piti olla salainen pelaajan hankinta matka. Olemme kuulleet huhua, että Kongossa asuu uusi Lindros ja tarkoituksemme oli saada allekirjoitus paperiin ennen kuin muut GM:t kuulevat hänestä. Onneksi olemme päässeet jo hyvin neuvottelemaan ja tarjoammekin tälle super vahvistukselle 500.000€ puhtaana käteen. Varmasti paras koskaan Suomessa pelannut pelaaja.

No, huhut kulkevat joskus nopeastikin. Kuulemani mukaan kyseisen pelaajan nimi on Mutombo Mestaaja, 217 centtinen ja 163 kiloinen laituri. Liikkeen kanssa saattaa kuulemma olla pieniä ongelmia sillä mies on ollut viimeksi jäällä kaudella 1995-96 jolloin hän teki paikallisessa kolmosdivisioonassa lupaavat tehot 1+4=5 44 ottelussa. Miehen perässä on tiettävästi ollut myös autokauppias Virmanen, mutta ongelmaksi saattaa muodostua se tosiasia että Mutombo on vasta 31-vuotias eli aivan liian nuori ensi kauden Jokeri-pakkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy