SM-liiga fantasiadrafti

• 29 583
  • 555

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
4 ulkolaista on ihan ok.

Tää vaikutti hetken jo siltä että tää lähtis rullaan mutta nyt Lukon GM, Johto, näyttää harkitsevan melkoisen tarkkaan kenet ottaa...

....waiting...waiting...waiting...waiting...

Viimeksi muokattu:

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Sillaihan tää tietysti menee, että nyt kun määkin oon ollu täällä melkein koko aamun niin sitten kun lähden niin sillä samalla sekunnilla GM Johto tulee draftinsa tekemään... Sitten mua saadaan taas odotella!
...w...w...w...w...

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Hordi24
Sillaihan tää tietysti menee, että nyt kun määkin oon ollu täällä melkein koko aamun niin sitten kun lähden niin sillä samalla sekunnilla GM Johto tulee draftinsa tekemään... Sitten mua saadaan taas odotella!
...w...w...w...w...

Tietysti vois yrittää ottaa jonkun ajan jolloin kaikki pystyisi olemaan samaan aikaan koneella. Se voi olla tietysti mahdotonta, mutta jos jokainen voisi laittaa tänne milloin on mahdollisuus olla koneella, niin se voisi helpottaa tätä odottelua. Itselläni on mahdollisuus olla koneella yleensä 12-02, mutta siinä välissä saattaa olla jotain tunteja kun olen poissa koneelta.

...waiting...waiting...waiting...waiting...

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
mutta jos jokainen voisi laittaa tänne milloin on mahdollisuus olla koneella, niin se voisi helpottaa tätä odottelua.
Tänään on mulla mahdollisuus olla vaan kymmeneen asti kun on yöllä kesän ainoa työ päivä... tämä siis tänään ja huomenyöllä.
Muuten oon melkein koko ajan ainakin sen verta usein ettei mua odotteleen jouduta!
...w...w...w...w...

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Hamilton
Eli eli..mikä tässä draftissa on niinku pohjimmainen idea?

Mitä sitten tapahtuu kun kaikki tarvittavat äijät on draftattu?

Kun kerran koko idea on matkittu HFBoardsilta, niin voisitte myös äänestää kenellä on paras joukkue.

Vaihtoehto 1: kaikki joukkueet yhdelle äänestys-sivulle, kaikki JA:n kirjoittajat saa osallitua, omaa joukkuetta ei saa äänestää.

Vaihtoehto 2: varausten jälkeen kaikki GM:t rankkaavat joukkueet (ei omaansa) ja lähettävät jollekulle omat rankinginsä. Sen jälkeen laitetaan kolme joukkuetta vastakkain (huonoimmin rankatuista aloittaen)äänestykseen ja eniten ääniä saanut jatkaa seuraavaan äänestykseen. Omaa ei edelleenkään saa äänestää, ja jos täällä onnistuu julkinen äänestys, niin sellainen.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Koneen ääressä

- varmuudella arkisin klo 9-15
- satunnaisesti muina aikoina, tosin nyt tän draftin takia pitää kuitenkin käydä myös viikonlopun aikana tsekkaan ettei pääse menemään tuo kauan odotettu oma vuoro ohitse.

Ja tuo Master Chiefin ehdottama loppuäänestys kuulostaa ihan hyvältä keinolta rankata meidän kykyjä joukkueen kasaamisessa.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Re: Koneen ääressä

Viestin lähetti flintstone
[BJa tuo Master Chiefin ehdottama loppuäänestys kuulostaa ihan hyvältä keinolta rankata meidän kykyjä joukkueen kasaamisessa. [/B]

Ihan hyvä idea. Sellaista ajattelin päissäni, että nyt kun jokaisella SM-liiga joukkueelle on löytynyt manageri, niin mitäs jos unohtaisimme vallan nuo SM-liigajoukkueiden nimet ts. joukkue kantaisi vain ja ainoastaan MG:n nimeä ja kaikki edellisissä viesteissä joukkueeseen liittyvät kommentit deletoitaisiin. Näin estäisimme sen, että joku äänestystilanteessa äänestäisi pelkästään joukkueen nimen takia esim. joku antaisi äänensä vain sen takia, että se nyt on HPK.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Koneen ääressä

Viestin lähetti Ohmi
Ihan hyvä idea. Sellaista ajattelin päissäni, että nyt kun jokaisella SM-liiga joukkueelle on löytynyt manageri, niin mitäs jos unohtaisimme vallan nuo SM-liigajoukkueiden nimet ts. joukkue kantaisi vain ja ainoastaan MG:n nimeä ja kaikki edellisissä viesteissä joukkueeseen liittyvät kommentit deletoitaisiin. Näin estäisimme sen, että joku äänestystilanteessa äänestäisi pelkästään joukkueen nimen takia esim. joku antaisi äänensä vain sen takia, että se nyt on HPK.

Toisaalta ihan hyvä idea, mutta kun tuo varausvuoro järjestyskin valittiin noiden joukkueiden sijoitusten pohjalta, niin se ei olisi ehkä oikein kaikkia kohtaan. Toisekseen tähän systeemiin kuuluu aika oleellisesti nuo joukkueet joten siltäkin pohjalta ei ehkä toimisi. Ja minulla ainakin on paineita tämän joukkueen kokoamisen suhteen, koska jos pahasti ryssin tämän, niin saan paljon vihamielisiä HIFK faneja kimppuuni. Ei ole kiva olla Penttinä Pentin paikalla.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Re: Re: Re: Koneen ääressä

Viestin lähetti Ck
Toisaalta ihan hyvä idea, mutta kun tuo varausvuoro järjestyskin valittiin noiden joukkueiden sijoitusten pohjalta, niin se ei olisi ehkä oikein kaikkia kohtaan.

Aivan oikein, enpä tullut tuota ajatelleeksi.

Viestin lähetti Ck
Ja minulla ainakin on paineita tämän joukkueen kokoamisen suhteen, koska jos pahasti ryssin tämän, niin saan paljon vihamielisiä HIFK faneja kimppuuni. Ei ole kiva olla Penttinä Pentin paikalla.

Hyvä sinun on puhua. Hifkiläiset ovat tunnetusti toisiaan syleileviä nalihalleja. Toista se on minulla, kun ryssiminen HPK:n MG:nä tietää loputonta perunoiden väistelyä;)

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Minun mielestä käydään nyt tämä drafti tällaisenaan läpi eikä enää muutella sääntöjä/nimiä jne.

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
hei... kuulkaas... Ei tämä nyt niin vakavaa ole. Vallan hupaisaa kesälomaviihdettä vain. Ajattelin itsekkin ensin että pelottaa jos tämän hölmöilee niin sitten kaikki Tepsi fanit on niskassa Y-Viesteillä huohottaen.

Mutta siis kehotus vain. Ottakaa tämä vain leikkinä.

Että semmoista.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti sami.to
hei... kuulkaas... Ei tämä nyt niin vakavaa ole.

...

Mutta siis kehotus vain. Ottakaa tämä vain leikkinä.

Että semmoista.

Kylläpä olet heikoin eväin liikkeellä. Ei totisesti ole mitään leikkiä, itse olen seurannut tätä ketjua eilisestä lähtien. Vilkaisin juuri että sivustolla on tällä hetkellä 676 lukijaa, joista n. 600 lukee tätä ketjua. Että sellaista leikkiä ! Jää kohta fudiksen EM-kisat väliin !

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
hei... kuulkaas... Ei tämä nyt niin vakavaa ole. Vallan hupaisaa kesälomaviihdettä vain.
Juu tällä hetkellä ei vielä ole vakavaa, mutta sitten kun on "äänestetty" voittaja niin muilla kun sillä voittajalla on leikki kaukana! Tätä tehdään kyllä (ainakin täällä) hampaat niin irvessä kun vaan voi olla.
Jos otamme käyttöön ton Master Chiefin ehdottaman jälkimmäisen vaihtoehdon, ei hänellä joka ekana putoaa ole todellakaan leikki kyseessä...
Johan sen tosta GM-Johdon ajanpeluusta näkee, että hän odottelee mahdollisia vahvistuksia johonkin SM-Liiga joukkueeseen ja sitä kautta pääsee itse hänet ensimmäisenä kaappaamaan...
...w...w...w...w...

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Hordi24
Johan sen tosta GM-Johdon ajanpeluusta näkee, että hän odottelee mahdollisia vahvistuksia johonkin SM-Liiga joukkueeseen ja sitä kautta pääsee itse hänet ensimmäisenä kaappaamaan...
...w...w...w...w...

Ni!

Tässä täytyy varmasti poistua kuudelta alkavasta saunaillastakin välillä Jatkoajan puolelle tarkastamaan, ettei vaan draftit pääse livahtamaan ohi suun. Toisaalta, työhuoneen seinälle on varmaan levitettävä helvetillinen lakana odottamaan aamuista paluuta kapakkakierrokselta ja kirjoitettava siihen kissankokoisin kirjaimin: "Älä varaa Rauteeta tai Paukkusta vaikka se parin promillen humalassa tuntuisi kuinka hauskalta tahansa!"

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oho!

Nyt alkaa jo olla paineita kun homma alkaa käydä vakavaksi. Pelottaa vaan miten käy kun pitäisi juhannuksena päästä mökillekkin...

Meneekö tämä siis nyt niin että seuraavan eli kolmannen kierroksen aloittaa Pelicans? Tais olla vähän tyhmä kysymys, mutta kysyin silti.

Okei! Kyllähän minäkin tätä teen ihan tosissaan. Yritin vain sanoa että ei tämä mikään maailman tärkein asia ole.

... tulis jo mun vuoro niin...

Viimeksi muokattu:

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti sami.to
Ajattelin itsekkin ensin että pelottaa jos tämän hölmöilee niin sitten kaikki Tepsi fanit on niskassa Y-Viesteillä huohottaen.
Minulta saat ainakin synninpäästön. Olisin itse myös valinnut ensimmäisenä Lassilan ja Immosen. Sinulla on näköjään pelisilmää.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Hordi24

Hehee, itseasiassa pidin itse The Penan kanssa pientä palaveria joukkueeni rakentamisesta ja olinkin jo päätymässä tällä vuorollani Tommi Turuseen. Käänsin kuitenkin viime hetkellä pääni ja valintani on Brad Smyth.

Ja nyt sitten vuoro Hordi24:lle!

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Derby
Minun mielestä käydään nyt tämä drafti tällaisenaan läpi eikä enää muutella sääntöjä/nimiä jne.

Jaksatko muuten Derby päivittää tuohon aloitusviestiisi vahvennettuna draftin tilanteen? Olisi erittäin yleisöystävällistä, nimittäin.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Ei saatana ja sitten viedään Kanukki vielä mun nenän edestä...
Kun Smyth meni niin taidan ottaa Kultaranne Nurmisen!

Ilves:
Hyökkääjät:
Nurminen-x-x
x-x-x
x-x-x
x-x-x

Puolustajat:
Murphy-x
x-x
x-x
x

Maalivahdit:
x
x

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Marko Jantunen.

Hyökkääjät:

Jantunen-Harkins-x
x-x-x
x-x-x
x-x-x
Puolustajat:

x-x
x-x
x-x
x
Maalivahdit:

x
x

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tappara kaudella 2004-2005:
2. kierros: Viktor Ujcik

1. kenttä

Viktor Ujcik - Jari Viuhkola - X

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ou tziisus, pitä tulla humalassakin katsomaan mitä täällä tapahtuu. Meinasin jo "hik" veikata, "hik" että vuoro on Tapparalla. Näin ei edellisestä viestistä päätellen ole, vaan vuorossa on E ja Blues. Voi v, mun vuoro tulee silloin kun nukun 4 promillen levollista unta. Vaan ei se mitään, Pelikaani lentää aina ja Turunen on meidän.

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaahas. On näköjään saanut derby niin mahtavan draftin aikaan että siitä on tehty jo toinenkin osio. Joten varokaa että ette eksy väärään draftiin. Varsinkin jos jollekkin on käynyt samalla tavalla kuin bozikille että makoilee aamulla pienessä kankkusessa 4promillen humalan jälkeen.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Bluesin toisen kierroksen varaus: Mika Lehto (mv)

Reilukerho kokoontuu, perjantai-iltana siirtyy vuoro juuri, kun lähdin kotoa radalle... =)

Mutta Blueskin tarvitsee maalivahdin, joka osaa voittaa - venyä, kun sitä tarvitaan. Siksi Mika Lehto.

Edit: Selkeytetty tuota, että tässä draftattiin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy