Sipsit

• 188 451
  • 952

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tää maku on mulle kyl ikuinen mysteeri. Muutaman ekan pussin ajan olin että "nam!" kunnes yhtäkkiä alkoi näiden maku jostain syystä tökkimään, en tiiä miks. Kuitenkaan yli vuoteen ei ole tullut näitä enää ostettua, vaikka alussa suorastaan rakastin.
Mulle kävi sama. Alkuun tykkäsin, mutta pitkään aikaan en ole nyt ostanut. Jostain syystä nykyään maistuu ihan vanhat kunnon Ranchit. Välissä ostin muutaman kerran pippurilla maustettuja sipsejä.

Pringlesin uudet mysteeripurkit aiheuttivat somessa valtaisaa pöhinää ja allekirjoittanut tottakai trendien aallonharjalla lähti mukaan.

Nyt kolmen mysteeripurkin jälkeen voin todeta, että täyttä scheissea. Olin ymmärtänyt idean, että ostaessasi et tiedä mitä saat ja sieltä saattaa tulla mikä maku tahansa. No itsellä on kolme kertaa tullut tasan sama hieman tomaattinen ja etikkainen chili. En tiedä mikä maku se virallisesti on, mutta ei päässyt jatkoon. Ei vielä kolmannenkaan kerran jälkeen. Neljättä tuskin tuleekaan.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Ei hajuakaan onko täällä erikseen pähkinöille ketjua, mutta totean poppamiehen habanero pähkinät liian tulisiksi. Todennäköisesti sipsit ois myös joten täytyy palata Tokmannin jalapeno pähkinöihin, estrella chili nutseihin sekä fireballs palloihin.

BaronFIN

Jäsen
Poppamiehen habanero sipsit. Hyvää se on mutta kilohintaan täytyy ääneen kysyä, että mikä siinä maksaa niin paljon?
Kysyntä ja tarjonta; vaikka itse tykkään näistä, niin ymmärrän ettei ole massojen makuun. Tällöin rahat otetaan pois niillä mitä menee kun tuliaisia sipseissä ei kilpailua juurikaan ole.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei hajuakaan onko täällä erikseen pähkinöille ketjua, mutta totean poppamiehen habanero pähkinät liian tulisiksi. Todennäköisesti sipsit ois myös joten täytyy palata Tokmannin jalapeno pähkinöihin, estrella chili nutseihin sekä fireballs palloihin.
Oluen kanssa ihan hyviä, vaikka enemmän pidän niistä sipseistä.

Tuttu tilaa aina saksasta habanero sipsejä ja ne ovat parempia kuin nuo Poppamiehen sipsit. Samankaltaisia kuin hot headz vai mikä se nyt olikaan, Joita oli vuosia sitten myynnissä. Varsinkin se pussin pohjalle jäävä hieman sokerinen sipsin muru... Voi pojat.

Toki Blair's teki parhaat sipsit... Ja erityisesti ne buffalo wings sipsit oli taivaallisia, eikä habanerot olleet yhtään hullumpia myöskään.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noista on se miedompi versio myös, oliko se jalapeno cheddar tms. ja ne ovat kyllä erinomaisia!

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Oikia Sipsin Vehreä Victoria eli yrtti, valkosipuli ja voi tarttui tällä kertaa kaupasta mukaan ja testiin.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oikia Sipsin Vehreä Victoria eli yrtti, valkosipuli ja voi tarttui tällä kertaa kaupasta mukaan ja testiin.
Tämä on ainoa Oikia, mihin petyin rankasti. Suurin osa pussista jäi syömättä, koska maku ei yksinkertaisesti ollut hyvä. En ole varma miksi näin, mutta uudestaan en osta.

Sawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oikian Mausteinen Matilda maistui hyvältä. Vähän kuin hakisi grilliltä ranskalaiset kaikilla mausteilla.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oikian Mausteinen Matilda maistui hyvältä. Vähän kuin hakisi grilliltä ranskalaiset kaikilla mausteilla.
Tämä on hyvä ja myös aika pitkään kaupoista löytynyt tuote. Oikiahan on entiseltä nimeltään Real Snacks ja Real Snacksin aikaan tuota kyseistä sipsiä myytiin nimellä "Kaikilla Mausteilla".

Tuota on siis ollut tarjolla ainakin 15+ vuotta. Ilmeisesti jengi tykkää, kun on pidetty valikoimissa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sawo

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Noista on se miedompi versio myös, oliko se jalapeno cheddar tms. ja ne ovat kyllä erinomaisia!
Juu, tuli testiksi otettua nämä hot habanero pähkinät ensin, nämä on ihan sanalla sanojen paskoja.

Ensi kerralla cheesy jalapenot testiin, tykkäsin niistä sipsimakuna ainakin todella paljon.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, tuli testiksi otettua nämä hot habanero pähkinät ensin, nämä on ihan sanalla sanojen paskoja.

Ensi kerralla cheesy jalapenot testiin, tykkäsin niistä sipsimakuna ainakin todella paljon.
Cheesy jalapeno toimii mun mielestä sipseissä paremmin. On se ok pähkinöissäkin, mutta pähkinän ominaismaku tasapainottaa mielestäni vähemmän kuin sipsien kohdalla, jolloin se tulisuus tulee eri tavalla läpi.

Tuplatorkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Red Wings, Bayern

Kannattaa antaa olla pussi auki joitakin päiviä, itse ainakin huomasin, että se vähän taittaa pahinta poltetta pois. Todella tulisia ne on toki edelleen, mutta itsellä ainakin toimii, verrattuna siihen kun syö heti pussin aukaisemisen jälkeen.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Kannattaa antaa olla pussi auki joitakin päiviä, itse ainakin huomasin, että se vähän taittaa pahinta poltetta pois. Todella tulisia ne on toki edelleen, mutta itsellä ainakin toimii, verrattuna siihen kun syö heti pussin aukaisemisen jälkeen.
Omaan mieleen ei tulisuus ole niinkään ongelma, onhan ne tulisia mutta oman sietokyvyn rajoissa, noissa ei vaan ole oikeen mitään makua.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omaan mieleen ei tulisuus ole niinkään ongelma, onhan ne tulisia mutta oman sietokyvyn rajoissa, noissa ei vaan ole oikeen mitään makua.
Voi olla osittain kyse siitäkin, että sitä makua on hankalampi sieltä tulisuuden alta löytää. Etenkin, jos menee lähelle oman sietokyvyn rajoja. Tuo pussin auki pitäminen voi tätä tilannetta muuttaa.

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Olen todennut Lidlin Real Snacks grillisipsit varsin toimiviksi. Näissä on "se jokin" mikä Taffelin tai Estrellan grillisipseistä puuttuu - ja toisaalta ei töhnää sormia kuten eräät halpismerkit, jotka tunnistaa yleensä tiheämmästä poimutuksesta ja jotenkin karkeammasta koostumuksesta ja lohkeilevasta purutuntumasta.

Jälleen yksi hyvä syy keskittää kaikki muutkin ruokaostokset Lidliin.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Voi olla osittain kyse siitäkin, että sitä makua on hankalampi sieltä tulisuuden alta löytää. Etenkin, jos menee lähelle oman sietokyvyn rajoja. Tuo pussin auki pitäminen voi tätä tilannetta muuttaa.
Rajoissa, ei rajalla. Mutta makuasioitahan nämä on, itselle ei maistu.

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Olen todennut Lidlin Real Snacks grillisipsit varsin toimiviksi. Näissä on "se jokin" mikä Taffelin tai Estrellan grillisipseistä puuttuu - ja toisaalta ei töhnää sormia kuten eräät halpismerkit, jotka tunnistaa yleensä tiheämmästä poimutuksesta ja jotenkin karkeammasta koostumuksesta ja lohkeilevasta purutuntumasta.

Jälleen yksi hyvä syy keskittää kaikki muutkin ruokaostokset Lidliin.
Yleisesti ottaen Lidlistä on löytynyt melko hyviä sipsejä kun aloin ns bulkkisipseissä tutkimaan eri vaihtoehtoja kun pidän omaa pienimuotoista boikottia Taffelia kohtaan. Tutkimus on sinänsä laajentunut koskemaan myös muita sipsejä kun olen huomannut että esimerkiksi juuri Lidlistä saa Taffelin hinnalla aika hyviä maalaistyylisiä sipsejä. Esimerkiksi Snack Day Kettle Cooked sipseistä oikeastaan maku kuin maku on aikas hyvää.

Taffelin boikotti liittyy lähinnä siihen että minusta on pitkään tuntunut että tuotteiden laatu on laskenut aivan älyttömästi vuosien mittaan. (Toki tuo pussienkokosäätely oli viimeinen niitti) Taffelin perussipsit ovat nykyään ohuita rasvaisia ja mauttomia vähän sellaista Laysin kaltaista kuraa. Omaan makuun parempi koostumus on sellainen perunaisempi ja suolaisempi.

Nyt kun on muutenkin maistellut eri merkkejä niin omaan makuaistiin perussipseissä Estrella ja Oikia suorastaan nöyryyttävät Taffelia.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Mitä suosituksia tulisista sipseistä? Siis sellaisia mitä pystyy kuitenkin syömään enemmän kuin yhden kerrallaan ja ilman maitolasia. Vatsa ei supertulista kestä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä suosituksia tulisista sipseistä? Siis sellaisia mitä pystyy kuitenkin syömään enemmän kuin yhden kerrallaan ja ilman maitolasia. Vatsa ei supertulista kestä.
Nuo S-ryhmän Coop jalapenosipsit ovat kevyempää poltetta ainakin omaan makuun. Vähän polttelee, ei kuitenkaan liikaa.

sami1975

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pussien koot ovat karanneet ihan käsistä. Itse haluaisin pieniä pusseja mutta monet maut ovat niissä isoissa pusseissa. Ostin viimeksi 40g pussin ja siitä söin kolme päivää. Tiedän että olen yksin tämän asian kanssa mutta kuitenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy