Ilolla tervehdin pakkauskokojen muutosta pienempään suuntaan, mutta kilohinnan nousu tämän myötä sai ihan periaatteesta siirtymään ainakin väliaikaisesti Estrellaan. Vaikka eipä ne sen halvempia taida olla. Vuosia olen ollut uskollinen Taffelille, mutta olen nyt tykästynyt Estrellan Sourcream & Rancheihin.
Normalista ostin taannoin testiin pari itselle uutta tuotetta, mitä on ainakin YouTuben puolella kehuttu jonkin verran. Takis Volcano ja Herr's Jalapeno Cheese Curls. Sen verran kalliita olivat, että olen lähinnä tyytyväinen kun en tykännyt kummastakaan tuotteesta. Takisit jäivät syömättä melkeinpä kokonaan, jotain hyvin luotaantyöntävää oli maussa.
Herr'sit tuntuivat aluksi todella lupaavilta, oikein maukkaita ja suutuntumaltaan täydellisiä, ilmavia ja suorastaan suussasulavia. Kymmenisen tuollaista kun sai syötyä, niin alkoi valitettavasti suolaisuus puskea yli. Sääli, noissa oli kyllä potentiaalia, mutta rajansa suolaisuudellakin. Eiköhän nuo pienissä erissä tule loppuun syötyä, mutta en varmastikaan toista kertaa osta. Pitää katsella kyseisen valmistajan muita tuotteita, josko löytyisi vähemmän suolaisia vaihtoehtoja. 3g per 100g näytti olevan näissä suolaa. Onhan se varsin reilusti esimerkiksi Taffelin Juustosnackseihin ja Fire Ballseihin verrattuna.