Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 890 727
  • 5 356

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen, sateentekijää odotetaan enkä tiedä kuka tai mikä voisi tämän viitan ottaa. Veikkaan että tuli sieltä kuinka kova peluri vaan, niin ennakkotunnelmat tulevat olemaan kylmiä/hävitty kausi tasoa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Olen, sateentekijää odotetaan enkä tiedä kuka tai mikä voisi tämän viitan ottaa. Veikkaan että tuli sieltä kuinka kova peluri vaan, niin ennakkotunnelmat tulevat olemaan kylmiä/hävitty kausi tasoa.

Naminami ja hyvää jatkoa omalle puolelle. Jotenkin melko itsetuhoista käytöstä pataporukalla, katsotaan ihan rauhassa kuka taas nauraa ja kuka itkee :D
 
Katselin tuossa Björklövenin Allsvenskan ryhmää.

Pisti silmään, että heillä on aivan järjestelmällinen tapa pyyhkiä uumajalainen takapuolensa Suomen Liigaan tehdyillä/voimassaolevilla sopimuksilla.
Erittäin kummallista, ettei kukaan ole nostanut asiasta metakkaa.

Lukko-luopio Pooley ja JYPin sopimuspakki Jesper Lindgren ovat ainakin tällaisia pelaajia. Voisi olla, että löytyisi muutakin, jos jaksaisi kaivella.
Nyt en vaan jaksa tonkia enempää paskaa. Tyydyn toteamaan "fy fan!" ja jatkan kiekkoseurojen/kiekkoilijoiden löysän moraalin ihmettelyä (KHL ja sinne siirtyvät järjestäytyneen rikollisuuden edustajat tietysti vielä oma lukunsa).
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Jep. Mä haluaisin nähdä Kestnerin ja Karjalaisen toiste päin. Siinä kun kaverit ovat loistaneet. Ehkä jopa eri kentissäkin?

Mielellään eri kentissä. Selväksi tullut että kaikki munat yhteen koriin ei nyt toimi. Uusia ideoita ja uusia miehiä. Siellä on Saarela mm. Ansainnut näyttöpaikan. Hakulinen täysin väärässä paikassa. Ennemmin toiseen viisikkoon Repon tilalle
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Tälläiset pistemenetykset voi osoittautua vielä erittäin kalliiksi keväällä.

Joka kerta myös pelottaa kun kiekko ammutaan meidän maalia kohti...
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Tälläiset pistemenetykset voi osoittautua vielä erittäin kalliiksi keväällä.

Joka kerta myös pelottaa kun kiekko ammutaan meidän maalia kohti...
Olet aivan oikeassa, jokainen hävitty peli aiheuttaa pistemenetyksiä mikä ei ole hyväksi kun tarkoitus olisi kerätä mahdollisimman paljon pisteitä. Itse laitan aina silmät kiinni kun vastustajalla on kiekko Lukon puolustusalueella niin en näe vastustajan laukauksia ja tämä on parantunut huomattavasti ainakin omaa katselukokemustani. Positiivinen lähestymistapa on hyväksi ja mukava lukea noita positiivisuutta tihkuavia kommenttejasi se antaa paljon näin alkavan syksyn pimeydessä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Peliä monta kertaluokkaa enemmän ketuttaa tämän palstan asenteet.

Voittopelin jälkeen 80% kommenteista: "Lukko voittaa mestaruuden!" ja 20%: "Paska peli, mutta voitettiin."

Tappiollisen pelin jälkeen 80%: Lukko tippuu kolmosdivariin tällä kaudella!" ja 20%: "It's only a game, why you have to be mad?"

On suorastaan hupaisaa, miten hyvin tämän palstan kommentteja voi ennustaa.
 

Potkulauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Peliä monta kertaluokkaa enemmän ketuttaa tämän palstan asenteet.

Voittopelin jälkeen 80% kommenteista: "Lukko voittaa mestaruuden!" ja 20%: "Paska peli, mutta voitettiin."

Tappiollisen pelin jälkeen 80%: Lukko tippuu kolmosdivariin tällä kaudella!" ja 20%: "It's only a game, why you have to be mad?"

On suorastaan hupaisaa, miten hyvin tämän palstan kommentteja voi ennustaa.
Miksi ei saisi kritisoida, jos siihen on aihetta? Kyllä Lukon olisi tänään pitänyt olla paljon tehokkaampi ja juuri se tehottomuus vituttaa, ainakin minua.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Peliä monta kertaluokkaa enemmän ketuttaa tämän palstan asenteet.

Voittopelin jälkeen 80% kommenteista: "Lukko voittaa mestaruuden!" ja 20%: "Paska peli, mutta voitettiin."

Tappiollisen pelin jälkeen 80%: Lukko tippuu kolmosdivariin tällä kaudella!" ja 20%: "It's only a game, why you have to be mad?"

On suorastaan hupaisaa, miten hyvin tämän palstan kommentteja voi ennustaa.
Ja sitten on näitä palstapoliiseja, jotka tulevat kertomaan mitä tänne saa kirjoittaa.

Lukolla on ollut nyt kolme peliä Liigaa. Kaksi paskaa peliä, joista tappiot ja yksi loistava peli, josta voitto. Pelin tason ei pitäisi heilua pelistä/erästä toiseen noin valtavasti. Kuten tänään. 20 minuuttia ok-peliä, 20 minuuttia ripulipaskaa ja 20 minuuttia hyvää.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Peliä monta kertaluokkaa enemmän ketuttaa tämän palstan asenteet.

Voittopelin jälkeen 80% kommenteista: "Lukko voittaa mestaruuden!" ja 20%: "Paska peli, mutta voitettiin."

Tappiollisen pelin jälkeen 80%: Lukko tippuu kolmosdivariin tällä kaudella!" ja 20%: "It's only a game, why you have to be mad?"

On suorastaan hupaisaa, miten hyvin tämän palstan kommentteja voi ennustaa.

Tämmöstä tää on nykyään. Tää on vähän sellainen mesta mihin tullaan purkamaan elämän kovuus. Yhden nimimerkin jo piilotin, kun tuntui kaikki keskustelu pyörivän täällä vain hänen listojensa ja avautumisien ympärillä. @asyouwere hyvin tuossa toisessa ketjussa avasi jo tätä touhua ja itse olen tehnyt saman eli katsonut palstaa huomattavasti harvemmin kuin ennen. Tietyllä tapaa tekisi mieli tehdä @hokkikokki :t ja lopettaa, mutta välillä saa ihan asiallistakin keskustelua, vaikka olisi eri mieltä.

Kohta joku taas itkee tähän, että ei saa kritisoida. Näen vain kommentteja "luuseri" yms ja sitten, kun pyytää kommentteja esim. miksi Lukon peli oli hävettävän surkeaa, niin turha odottaa vastausta vai mitä @Tohtori Sykerö ?
 
Viimeksi muokattu:

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja sitten on näitä palstapoliiseja, jotka tulevat kertomaan mitä tänne saa kirjoittaa.

Lukolla on ollut nyt kolme peliä Liigaa. Kaksi paskaa peliä, joista tappiot ja yksi loistava peli, josta voitto. Pelin tason ei pitäisi heilua pelistä/erästä toiseen noin valtavasti. Kuten tänään. 20 minuuttia ok-peliä, 20 minuuttia ripulipaskaa ja 20 minuuttia hyvää.

Mikä tämän päivän pelistä teki paskan, jos ylivoimaa ja tehokkuutta ei lasketa?
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Miksi ei saisi kritisoida, jos siihen on aihetta? Kyllä Lukon olisi tänään pitänyt olla paljon tehokkaampi ja juuri se tehottomuus vituttaa, ainakin minua.
Missä sanon, ettei saa kritisoida?
Ja sitten on näitä palstapoliiseja, jotka tulevat kertomaan mitä tänne saa kirjoittaa.
Onhan niitäkin, itse en ole sellainen.

Tai jos minun viestini oikeuttavat palstapoliisin nimikkeeseen on varmasti yli puolet käyttäjistä sellaisia.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jep. Mä haluaisin nähdä Kestnerin ja Karjalaisen toiste päin. Siinä kun kaverit ovat loistaneet. Ehkä jopa eri kentissäkin?

On kyllä outoa jos Kestner pelaa ”onetimer” puolella. Ei se onetimerkaan Kestnerilla huono ole, mutta tuhoisin ase on se luistelusta rannari. Luulisi teidän saavan ylivoima kuntoon, kun palaset kuitenkin ovat siellä. Reunanen, Repo, Karjalainen, Gregoire, Kestner… Lista jatkuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös