Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 890 199
  • 5 356
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen varsinais-suomalaisen suvun Raumalla syntynyt edustaja, voitte uskoa miten paljon voivottelua ja vittuilua olen historiassa saanut kuulla, vielä kun kauden 95-96 ratkaisupelin istuin Gyltön linnakkeella Turkulaisten kanssa.
Saatana hävitä on saanut kelle tahansa, mutta koskaa siis koskaan ei Turkulaisille!
Tämä on ollut asia, joka on saatana närästänyt minua pienestä kersasta asti, Nyt jos homma menee etelään niin saatana kiekko on mun osaltani siinä.
Onneksi olen jo kauan sitten saanut asian siihen malliin, että suku ei saa minulle edes viestiä laitettua ellen heihin ensin ota yhteyttä.
Nyt tulevia pelejä en katso ennen kuin olen tuloksen nähnyt. Rouva ja lapset eivät myöskään tule kertomaan tulosta ellei peli ole ihan selvää kauraa.
Aika dramaattista, mutta samankaltaisen taustan vuoksi ymmärrän. Tappio näissä pudotuspeleissä IFK:lle olisi kyrsinyt, mutta siitä olisin päässyt yli ja uutta kohti. Tappio Tapparalle olisi lähihistorian takia ketuttanut rajattomasti, mutta sieltäkin olisin noussut. Sen sijaan TPS:lle häviäminen vertautuisi vain maailmanloppuun - joka tarkemmin ajatellen olisi kyllä helpompi kestää.

Mutta ketjun otsikon vastaisesti nyt ei todellakaan ketuta vaan aion nauttia joka sekunnista, kun turkulaisia poljetaan jään rakoon. Enkä näe siellä railossa apua huutamassa Helmistä, Pajuniemeä, Viroa enkä Kestneriä vaan ennen kaikkea Jortsun, Hantan, Kiprun, Elomon ja muut 90-luvun inhokit yhdessä ärsyttävien opiskelukavereideni kanssa. Ai että.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toisesta ketjusta lainattuna:

Eilen oli Tifosin fb-tilillä infoa, että alakerran paikat on loppuunvarattu kolmeen ensimmäiseen finaaliin.

Kattoterassille ei oteta varauksia ja ne 300 paikkaa täyttyy nopeusjärjestyksessä. Ilmeisesti myös ainakin Mr.Jones ja Amarillo ovat virittäneet kisastudioita.

Toisin sanoen jos jääkiekkoseura järjestäisi tilaisuuden hallissa turvallisesti ja mahdollisuudella seurata kuka istui ja missä ja kenen kanssa oli kontaktissa, ei käy. Mutta tällainen täysin järjestäytymätön ja siellä täällä sisätiloissa (paljon ahtaammin) tää on ihan ok.

Joo ymmärrän kyllä, että ne baarit täyttyisi silti, mutta en mä nyt tiedä onko tämä yhtään parempi tilanne kun halli olisi avattu fiksusti tähän rinnalle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perkeleen korona! Ilman sitä olis nyt kahden mestaruuden putki.
Kyllä. Nyt kai saa sen verran keulia mopedilla ja sanoa että vaikka viime kaudella Kärpät oli kova ja Tapparakin, niin en usko että niistä olisi ollut Danforthin ja kumppanien pysäyttäjäksi.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Juhlahumun keskellä niin vittu kun en ostanut Danforthin pelipaitaa! Saako sen vielä, jos ottaa custom tekstillä Danforth selkään ja #17?
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Meitsi hommasi viimekauden lopuksi! Otin sen "aidon" fanipaidan. Oli muuten nastaa vetää se päälle ja lähteä juhlimaa Äijänsuolle!
Tuo on minusta ihan aito pelipaita. Ainut että nimi on printattu suoraan paidan kankaaseen. Oikeassa paidassa (game issued/worn) nimi on printattu omaan kankaanpalaseen ja ommeltu sitten numeron päälle. Samoin saattaa olla jonkun mainoksen kanssa.

Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Edit. Vai sekoitanko nyt aikuisten fanipaidan ja aidon pelipaidan. Yllä puhuin aidosta pelipaidasta(+eroista).
 
Viimeksi muokattu:

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo on minusta ihan aito pelipaita. Ainut että nimi on printattu suoraan paidan kankaaseen. Oikeassa paidassa (game issued/worn) nimi on printattu omaan kankaanpalaseen ja ommeltu sitten numeron päälle. Samoin saattaa olla jonkun mainoksen kanssa.

Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Edit. Vai sekoitanko nyt aikuisten fanipaidan ja aidon pelipaidan. Yllä puhuin aidosta pelipaidasta(+eroista).
Joo kyllä ihan oikeassa olet!
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Nostetaan ketju. Nolla maalia on täyttä paskaa. Liimaletin träppi tappoi Lukon pelin kokonaan ja maalipaikat voi laskea yhden käden sormilla. Lisäksi 7/15 saatavilla olleista pisteistä korjattu talteen.

Lopun 6v3 pelattiin surkeasti ainoastaa Pooleyn hehtaaripyssyn kautta.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Oli träppiä tai ei niin Lukko hävisi omaan huolimattomuuteen. Täysin voitettavissa oleva peli (jos Pospisil olisi ollut rosterissa). Tuollainen määrä huonoja syöttöjä ja säntäilyä niin ei ihme jos on hankalaa. Ihan sama oli eka peli. Nyt meillä oli vaan maalivahti joka sai kiinni jotain.

Kyllä se tuosta. Täytyy antaa aikaa ja malttaa hieman. Onko nyt 10 täyttä peliä takana uuden valmentajan kanssa?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisi hävitty edes tyyliin 3-0, mutta nämä 1-0 -tappiot ovat niitä kaikkein katkerimpia. Varsinkin tuollaisella mahdollisuudella, joka lopussa tarjottiin, verkon pitäisi soida joka vitun kerta! Jos äijiä on kaksi kertaa enemmän kuin toisella, niin kyllä siinä pitäisi kiekko saada paljon lähemmäs maalia ennen kuin lähdetään laukomaan. Nyt hätäiltiin ja toivottiin parasta. Hyi vittu.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jukuri pelasi hiton hyvin, mutta maalissa ja parissa muussa tilanteessa ihan kujalla mihin kiekko torjunnan jälkeen meni. Pelaamattomuudenko piikkiin men tiedä sitä , mutta toivottavasti meni. Hyvä kassari kuitenkin ja haastaa Lehtisen, joka on hyvä asia!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Eniten ketuttaa se että pakisto jätettiin vajaaksi, kuten vanhoina "hyvinä" aikoina jätettiin yksi alue aina vajaaksi.
Tässä on tainnut olla Kallella mestaruus krapula joukkuetta rakentaessa.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Eniten ketuttaa se että pakisto jätettiin vajaaksi, kuten vanhoina "hyvinä" aikoina jätettiin yksi alue aina vajaaksi.
Tässä on tainnut olla Kallella mestaruus krapula joukkuetta rakentaessa.
Kallehan puhui, että haluaa ensin antaa mahdollisuuden nuorille kavereille näyttää. Ihan hyväähän tekemistä tuo Kukkosen, Laitisen ja Pietilän tekeminen on ollut. Ei Lukko heihin ole kaatunut. Ovat saaneet jopa sen 17 minuuttia peliaikaa ottelussa. Kai sieltä hyvän tason pakkikin jossain kohtaa tule. Tuskinpa se Raumalle ennen lokakuuta tulee missään nimessä. Mistä sitä tietää, että oliko Pospisililla joku pikku kolhu, joka esti pelaamisen. Ei välttämättä Pospisil ollut poissa rangaistuksen takia. Pari päivää sitten haluttiin antaa Petmanille mahdollisuus ylemmissä ketjuissa. Hyvin Mikko koitti vääntää, ei siinä mitään, mitä ottelua alussa seurasin.
 

Samppub

Jäsen
Ihmeellisen negatiivista sakkia ollut nyt muutaman päivän tällä palstalla.

Av aivan paskaa (totuttu liian hyvään?), puolustuksessa nuoria täriseviä käsiä ja pelattu viime kauden finaalivastustajaa ja kestomenestyjä Kärppiä vastaan ja yksi paikallispeli (näistä nyt koskaan aiemmin ei tiennyt kumpi viel .

Tämä kaikki meni miten meni ja me johdettiin alkuillasta vielä sarjaa.
Jumalauta! Eikö mikään riitä?

Nyt rauha ja ollaan tyytyväisiä kauden starttiin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Yksinkertaisesti rima on korkealla. Ihan luonnollista, että vähän potuttaa 4-1 johdon sulaminen ja siihen perään "paikallistappio". Tyytyväisyys tappaa kehityksen. Itse en ainakaan ole täysin tyytyväinen kauden aloitukseen.

Polle-Positiivareillekin suotakoon mielihyvänsä. Ei ole minulta pois, mutta en lähde sitä tänne erikseen mainitsemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös