Jyri C Ukkonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Aika dramaattista, mutta samankaltaisen taustan vuoksi ymmärrän. Tappio näissä pudotuspeleissä IFK:lle olisi kyrsinyt, mutta siitä olisin päässyt yli ja uutta kohti. Tappio Tapparalle olisi lähihistorian takia ketuttanut rajattomasti, mutta sieltäkin olisin noussut. Sen sijaan TPS:lle häviäminen vertautuisi vain maailmanloppuun - joka tarkemmin ajatellen olisi kyllä helpompi kestää.Olen varsinais-suomalaisen suvun Raumalla syntynyt edustaja, voitte uskoa miten paljon voivottelua ja vittuilua olen historiassa saanut kuulla, vielä kun kauden 95-96 ratkaisupelin istuin Gyltön linnakkeella Turkulaisten kanssa.
Saatana hävitä on saanut kelle tahansa, mutta koskaa siis koskaan ei Turkulaisille!
Tämä on ollut asia, joka on saatana närästänyt minua pienestä kersasta asti, Nyt jos homma menee etelään niin saatana kiekko on mun osaltani siinä.
Onneksi olen jo kauan sitten saanut asian siihen malliin, että suku ei saa minulle edes viestiä laitettua ellen heihin ensin ota yhteyttä.
Nyt tulevia pelejä en katso ennen kuin olen tuloksen nähnyt. Rouva ja lapset eivät myöskään tule kertomaan tulosta ellei peli ole ihan selvää kauraa.
Mutta ketjun otsikon vastaisesti nyt ei todellakaan ketuta vaan aion nauttia joka sekunnista, kun turkulaisia poljetaan jään rakoon. Enkä näe siellä railossa apua huutamassa Helmistä, Pajuniemeä, Viroa enkä Kestneriä vaan ennen kaikkea Jortsun, Hantan, Kiprun, Elomon ja muut 90-luvun inhokit yhdessä ärsyttävien opiskelukavereideni kanssa. Ai että.