Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 894 562
  • 5 377

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nooo..Eiköhän kaikenlaista kritiikkiä tule joka seuran kohdalla. Ei kai Lukko ainut ole :)
No ei mua muu riso kuin, että jos peli ei kulje niin ihan kaikki organisaation tekeminen on paskaa paitti kusi. Ei löydy siis yhtään mitään hyvää.

Mua risoo tossa se, että kun paskamylly lähtee käyntiin niin kaikki survotaan siihen mukaan. Menee niin helposti siihen että kukaan ei uskalla tehdä yhtään mitään kun aletaan pelätä kaikessa tekemisessä että jonkun kastikkeet palaa pohjaan. No ehken vaan mun henk koht ongelma.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
No ei mua muu riso kuin, että jos peli ei kulje niin ihan kaikki organisaation tekeminen on paskaa paitti kusi. Ei löydy siis yhtään mitään hyvää.

Mua risoo tossa se, että kun paskamylly lähtee käyntiin niin kaikki survotaan siihen mukaan. Menee niin helposti siihen että kukaan ei uskalla tehdä yhtään mitään kun aletaan pelätä kaikessa tekemisessä että jonkun kastikkeet palaa pohjaan. No ehken vaan mun henk koht ongelma.
Kai se on jokaisella sama. Välillä vituttaa lukea näitä haukkumisia, välillä siihen sortuu itsekin samalla tavalla.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei mua muu riso kuin, että jos peli ei kulje niin ihan kaikki organisaation tekeminen on paskaa paitti kusi. Ei löydy siis yhtään mitään hyvää.
Nämä eivät liittyneet mitenkään toisiinsa omassa mielipiteessäni. Ei vaan putoa mulle nämä "hauskat kyltit". Eiköhän tässä saa jokanen olla sitä mieltä kuin haluaa.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nämä eivät liittyneet mitenkään toisiinsa omassa mielipiteessäni. Ei vaan putoa mulle nämä "hauskat kyltit". Eiköhän tässä saa jokanen olla sitä mieltä kuin haluaa.
Nii no alunperin kysyinkin mikä siinä on vikana. Sitten mentiin ihan muihin asioihin.

Ja saa. Mutta enempi ihmettelen ehken ja harmistelen sitä että jos joku ei tykkää niin ei muutkaan saisi nauttia/tykätä vaan pitää poistaa tai lopettaa.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
0/2 Sportia vastaan. Ei hyvä
Joku vois vedota taas otteluohjelmaan. Eikä sillä etteikö se perin erikoinen olisi mutta kyllä tässä on nyt kyse ihan muusta kuin siitä. Oli kausi sitten missä kohtaa tahansa niin kolme pinnaa on kolme pinnaa ja ihan sama kuka on vastassa. Ei ole helppoja pelejä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Otteluohjelmalla ei ole mitään merkitystä niin pitkään kuin kaikki joukkueet pelaavat sen 60 peliä runkosarjassa.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Otteluohjelmalla ei ole mitään merkitystä niin pitkään kuin kaikki joukkueet pelaavat sen 60 peliä runkosarjassa.
Se on juuri näin.

Lisäksi turha sönköttää jos peli-ilme ja kiima on luokkaa ylipainoinen kastroitu kollikissa. Hyi vittu tuo viimeinen erä. Tappelisivat edes, jotain tunnetta tuohon kirkkokuoroon.

Tuntuu että faneja vituttaa enemmän tämä taaperrus kuin joukkuetta. Ainakin siltä tämä näyttää katsomoon.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on juuri näin.

Lisäksi turha sönköttää jos peli-ilme ja kiima on luokkaa ylipainoinen kastroitu kollikissa. Hyi vittu tuo viimeinen erä. Tappelisivat edes, jotain tunnetta tuohon kirkkokuoroon.

Tuntuu että faneja vituttaa enemmän tämä taaperrus kuin joukkuetta. Ainakin siltä tämä näyttää katsomoon.

Taaperrus? Tänäänhän Lukko vei peliä, niin miksi siinä olisi ketään pitänyt vituttaa erityisesti? Maalinteko paikkojen luominen on vaikeaa Sporttia vastaan kenellä tahansa ja tappio tuli ja niin käy välillä. Ei tässä kai kukaan luullut, että kävellään voitosta voittoon kausi.

Luovutan. Repikää kalsaritkin, mää meen lenkille.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Meinasin masentua, kun täällä on taas melkein kaikilla kaikki huonosti. No vähän kiukutellaan ja seuraavista 5 pelistä 3-4 voittoa, niin on hiljaista taas.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Taaperrus? Tänäänhän Lukko vei peliä, niin miksi siinä olisi ketään pitänyt vituttaa erityisesti? Maalinteko paikkojen luominen on vaikeaa Sporttia vastaan kenellä tahansa ja tappio tuli ja niin käy välillä. Ei tässä kai kukaan luullut, että kävellään voitosta voittoon kausi.

Luovutan. Repikää kalsaritkin, mää meen lenkille.
Taaperrus oli ehkä huono sanavalinta. Tarkoitan henkistä tilaa. Tuntuu ettei ketään vituta esitykset, ei tunnetta ei henkeä.

Jossei peliä pystytä pelillisesti hallitsemaan, silloin ruvetaan sotkemaan kaverin peliä. Taklauksia, vihellyksen jälkeistä nahinaa, naamanhierontaa, räksytystä. Jotain millä voimasuhteita saadaan heilutettua pelin sisällä. Nyt viimeiset erät olivat silkkaa löysää alistunutta ripulia. Suoraan ja syvältä. Kuten sanoin jo toisessa ketjussa, tuohon peli-ilmeeseen ei ymmärrystä nyt löydy, ei piirun vertaa.
 

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensi kauden joukkueen rakennus on käynnissä ja Lukon kiinnostavuus saattaa olla laskusuunnassa esimerkiksi viime syksyyn verrattuna. Toivottavasti olen väärässä, etteivät halutut pelaajat lyö ns luuria korvaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensi kauden joukkueen rakennus on käynnissä ja Lukon kiinnostavuus saattaa olla laskusuunnassa esimerkiksi viime syksyyn verrattuna. Toivottavasti olen väärässä, etteivät halutut pelaajat lyö ns luuria korvaan.
Eiköhän Lukon kiinnostavuus ainakin lähinaapureihin nähden ole ihan jees...

Aika vähän on lopulta muuttunut viime syksystä. Kaksivuotisten soppareiden osalta toki jälkimmäisen kauden valmentaja on vielä auki, kun vuosi sitten oli tiedossa että se on Veltsu. Ehkä tämä voi tosiaan kiinnostavuutta laskea.
Nuorille pelaajille Lukko alkaa nyt lunastaa niitä lupauksia että junnuista on reitti edustukseen, ja olosuhteethan kehittymiselle on edelleen huippuluokkaa. Kokeneemmille pelaajillekin olosuhteet ja palkanmaksukyky on kunnossa. En todellakaan usko että Virtasella olisi agenttien tai pelaajien keskuudessa sellainen maine, että hänen takiaan joku pelaaja jäisi saamatta.
Jossain muualla saattaa toki olla vaikka uusi halli tai vielä halutumpi valmentaja, sille ei sitten siinä hetkessä mitään voi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän Lukon kiinnostavuus ainakin lähinaapureihin nähden ole ihan jees...

Aika vähän on lopulta muuttunut viime syksystä. Kaksivuotisten soppareiden osalta toki jälkimmäisen kauden valmentaja on vielä auki, kun vuosi sitten oli tiedossa että se on Veltsu. Ehkä tämä voi tosiaan kiinnostavuutta laskea.
Nuorille pelaajille Lukko alkaa nyt lunastaa niitä lupauksia että junnuista on reitti edustukseen, ja olosuhteethan kehittymiselle on edelleen huippuluokkaa. Kokeneemmille pelaajillekin olosuhteet ja palkanmaksukyky on kunnossa. En todellakaan usko että Virtasella olisi agenttien tai pelaajien keskuudessa sellainen maine, että hänen takiaan joku pelaaja jäisi saamatta.
Jossain muualla saattaa toki olla vaikka uusi halli tai vielä halutumpi valmentaja, sille ei sitten siinä hetkessä mitään voi.
Jos ei Veltsu muuten ole yhtään juuri kehuja täällä saanut, niin hän on ainakin peluuttanut tosiaan näitä nuoria ihan kunnon minuuteilla ja vastuulla (Pietilä, Ylitalo, Päivärinta, Suni), eikä ole vonkunut lehdissä vahvistusten perään, niin kuin lähes jokainen häntä edeltänyt Lukon valmentaja. Eli tuosta isot pointsit Virtaselle ainakin tältä näppäimistöltä.
 
Viimeksi muokattu:

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ensi kauden joukkueen rakennus on käynnissä ja Lukon kiinnostavuus saattaa olla laskusuunnassa esimerkiksi viime syksyyn verrattuna. Toivottavasti olen väärässä, etteivät halutut pelaajat lyö ns luuria korvaan.
Juu, pitää paikkansa. HIFK ja Tappara painivat ihan saman ongelman kanssa. Kukaan ei halua enää näihin joukkueisiin, vaan nyt halutaan Pelicansiin, Sportiin ja Jypiin. Hifk, Tappara ja Lukko joutuvat maksamaan nyt extraa että pelaaja suostuu tänne tulemaan. Kun ei CHL-lohkovoitto tai vastaavat merkkaa mitään, vaan runkosarjan 15 ensimmäistä peliä määrittelee täysin seuran suosion. Sen takia Peksin viimeiselle saatiin hyvät pelaajat, kun kausi 2019-2020 oli alkanut Lukon osalta niin hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös