Finaalit, tepsukat, Ika...mitä luulette jos Ika harmitti jo nyt niin mitä se on jatkossa.
Mitä väliä muuten noin loppujen lopuks. Nautitaan.
Finaalit, tepsukat, Ika...mitä luulette jos Ika harmitti jo nyt niin mitä se on jatkossa.
Ika on niin avoimesti TPS:n mies (ja oli Tapparan mies Lukkoa vastaan), että mielenkiinnolla odotan analyysiä, miten TPS sitä ja TPS tätä (Lukko sitä sun tätä, jos sitäkään).Finaalit, tepsukat, Ika...mitä luulette jos Ika harmitti jo nyt niin mitä se on jatkossa.
Ei mitään, hymyilyttää vaan enemmän sarjan jälkeen.Mitä väliä muuten noin loppujen lopuks. Nautitaan.
No ei mitään, ku koko Telian paska pimeni heti Petmanin haastattelun jälkeen.Mä en katsonut jälkipuinteja enkä edes erätaukojen aikana studio-osuuksia mutta sen verran uteliaaksi hölmön saitte että kertokaa ny mitä se Ika Lukon voitosta sanoi?
Varmaan ei ole varauduttu siihen, että koronan takia ketään ei ole halilla ja kaikki nyt jollain linjalla enemmän tai vähemmän. Voisi veikata että kuulijamäärät tavallista suuremmat ja vielä kun menestystäkin tullut :).Vittu kun Ramonan pitää alkaa juuri playoffien aikana lagittamaan.
Ika kyllä nyt ollut yllättävän Lukko myönteinen, jos unohtaa tuon Tapparan hylätyn maalin :DFinaalit, tepsukat, Ika...mitä luulette jos Ika harmitti jo nyt niin mitä se on jatkossa.
Älä muuta sano. Tuo on juuri se kääntöpuoli sitten tässä hienossa kaudessa. Toivottavasti johonkin tulisi Raumalla jokin jättiscreeni ulkoilmaan. Muuallekin kuin ravintolaan. En kyllä tiedä onko se vastoin jotain rajoituksia.Haluisi kyllä päästä jo hallille nämät finaalipelit katsomaan. Veikkaisin aika mieleenpainuvaa kokemusta hallin tunnelmasta.
IKA ei ole TPS:n mies missään mielessä, taitaa osapuilleen vihata koko organisaatiota, mutta on ollut monen TPS-junnun kanssa tekemisissä, joten ehkä sitä kautta on enemmän TPS-läinen kuin Lukkolainen. Tutossahan Ika vaikuttaa edelleen.Ika on niin avoimesti TPS:n mies (ja oli Tapparan mies Lukkoa vastaan), että mielenkiinnolla odotan analyysiä, miten TPS sitä ja TPS tätä (Lukko sitä sun tätä, jos sitäkään).
Kiitos tiedosta, josta olet varmaan minua paremmin perillä. Joka tapauksessa Ikan kommenttien perusteella antipatian määrässä Lukko kuulostaa olevan Ikalle ykkönen. Kohta kuullaan ja nähdään...IKA ei ole TPS:n mies missään mielessä, taitaa osapuilleen vihata koko organisaatiota, mutta on ollut monen TPS-junnun kanssa tekemisissä, joten ehkä sitä kautta on enemmän TPS-läinen kuin Lukkolainen. Tutossahan Ika vaikuttaa edelleen.
Juu, mun mielestäni Ika on yksi asiantuntevimmista kommentaattoreista tuolla studiossa ja ehken se juuri on miksi pääsi tässä ihon alle, kun mun mielestäni ei osaa tehdä hommaa tasapuolisesti. Kyllä sen myönnän, että Ika on kehunut, antanut rakentavaa kommenttia ja puolustanut Lukon pelitapaa. Ja olen myös puolustanut Ikaa alkukaudesta välilä vahvastikkin.Jotakuinkin kaikki matsit tällä kaudella katsoneena mulle on kyllä jäänyt kuva Ikasta, että hän on avoimesti myös kehunut Lukon pelitapaa ja työmäärää, jopa sillä tavalla että vastustajan värilaseja päässään pitävällä on saattanut mennä tunteisiin. Toinen mitä hän on tämän kauden aikana on kehunut on tietysti Tepsin junnut ja niiden kehittymisen. Kummatkin minusta täysin hehkutettavan arvoisia asioita ja sellaisia jonka lähellä on viime aikoina pyörinyt. Uskoisin, että hän myös tuo selostamoon eniten lisä-arvoa katsojille tulevassa sarjassa. Myös Saravo on pystynyt mielestäni esiintymään melko objektiivisena asiantuntijana, vaikka kaikki tietää hänen lähitaustansa, mutta Lehkosen tilanteen huomioiden, uskoisin hänen olevan paljon läsnä ensi viikon lähetyksissä.
Mikään ei ketuta tällä hetkellä. Nyt voi nauttia.
Näinhän se on. Lisäksi on huomioitava, että studiossa on juuri noita lätkäjätkiä, jotka haluavat mehustella historialla ja tarinoilla. Eli kun "vanha mestari" on jo köysissä, niin jostain se kaivaa vielä sen vasemman koukun.Studiossa ollaan lähes aina altavastaajan "puolella". Olen huomannut tämän vuosien aikana. Puolella on ehkä väärä sana. Studio kaipaa, että peli viedään ratkaisevaan matsiin ja jatkoerään ja sen takia ns. neuvovat altavastaajaa koko ajan. En näe siinä juuri mitään väärää.
Sen verran vielä Lehkosesta, että kauden aikana on mielestäni tehnyt hyviä avauksia ja analyysejä otteluista. Nyt Tappara-sarjassa häiritsi, olkoonkin altavastaaja- ja mahdollisimman monta ottelua-näkökulma, kun jutut meni jo tasolle "meidän pitää tehdä sitä ja meidän pitäisi voittaa aloitus jne. jne.", jossa "me" oli yhtä kuin Tappara.Studiossa ollaan lähes aina altavastaajan "puolella". Olen huomannut tämän vuosien aikana. Puolella on ehkä väärä sana. Studio kaipaa, että peli viedään ratkaisevaan matsiin ja jatkoerään ja sen takia ns. neuvovat altavastaajaa koko ajan. En näe siinä juuri mitään väärää.
Se tampio (aka saatanan ääliö), joka kävi nostamassa Mestaruussauna-ketjun ylös voisi käydä poistamassa viestinsä. Kiitos.
Ei toimi porilaisten toimesta. Teki karhunpalveluksen.Se tampio (aka saatanan ääliö), joka kävi nostamassa Mestaruussauna-ketjun ylös voisi käydä poistamassa viestinsä. Kiitos.
Saas nähdä heittävätkö myös puita paljuunPorilaiset tekee kaikkensa, mutta en mä silti laittais puita kiukaalle.
Onkoha Yyteris saunaa tiäksää? eik ne tuanoi ol siäl ny kaik suippokorvat?Saas nähdä heittävätkö myös puita paljuun
Se tampio (aka saatanan ääliö), joka kävi nostamassa Mestaruussauna-ketjun ylös voisi käydä poistamassa viestinsä. Kiitos.