Metsästäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JVDT
Sen verran tuo Mertaranta ärsyttää, että tulevat Mm-kisat aion seurata ruotsalaisilta kanavilta.Vaheeb selostamaan loput. Ika, Kivi ja Meeeeeeeeeertaranta ulos kaikista jäljelläolevista.
Sen verran tuo Mertaranta ärsyttää, että tulevat Mm-kisat aion seurata ruotsalaisilta kanavilta.Vaheeb selostamaan loput. Ika, Kivi ja Meeeeeeeeeertaranta ulos kaikista jäljelläolevista.
Jani Alkio on mieluisin minulle, kotiläksyt tehty ja puolueeton. Saravo puhuu mielestäni asiaa - ja veikkasi muuten tänään Lukon voittoa.
Kyllä mä olen tästä täysin eri mieltä, kun tota 2- peliä tuli katsottua niin aikamoinen tatti kasvoi tosta Tappara hehkutuksesta.
Eikö se ollut Waheeb, joka selosti 2. pelin, jonka Tappara voitti?Kyllä mä olen tästä täysin eri mieltä, kun tota 2- peliä tuli katsottua niin aikamoinen tatti kasvoi tosta Tappara hehkutuksesta.
Mulla alkaa tulemaan olo, että meidät on totutettu liian hyvää kun Ripa on meille tarjonnut Suomen parasta selostusta.
Mitenköhän toi radion striimaus ja Cmoren kuva saataisiin tahditettua? Tänään kokeilin ja niin pahasti oli eri tahdissa että ei vaan pystynyt. Olisikohan jotai IT-niiloa joka osaisi tässä auttaa. Ite olen yrittänyt sopivaa softaa löytää, mutta ei ole vaan tullut vastaan.
Mutta millä laitteella sitä lähetystä pystyy kelaamaan?Joskus toimi se, että kelaa vähän sitä Ramonan lähetystä taaksepäin niin se meni kätevästi juurikin Cmoren lähetyksen päälle. Oli todella mukava katsoa aikoinaan pelejä noin Ripan selostuksella.
Mertarannassa ärsyttävintä on näiden pelaajien nimien väärinlausumiset. Ymmärrän kyllä, jos ulkomaalaisten nimien kanssa on ongelmia. Mutta suomalaisten myös. Se vituttaa paljon. Peeeetman.
Lisäksi jokainen laukaus on matala.
Mertarannasta huokuu se, että suurin innostus on pesäpallon puolella. Jääkiekon seuraaminen on jäänyt vähälle ja nykyään maksukanavilla ei riitä pohjatöiksi se, että lukee paperilta pelaajan edelliset seurat ja/tai tehopisteet.
Ääni Mertsillä on minusta miellettyvää kuunneltavaa ja selostus rytmittyy hyvin, mutta iän myötä Antero ei oikein ehdi enää tunnistaa tilanteita jäällä ja usein jää myös ns. levy päälle jonkun pelaajan tai tilanteen negatiivisuuden suhteen. Luulisi lisäksi, että joku antaisi Anterolle ohjeet pelaajien nimien lausumisesta, onhan tuo hieman koomistakin.
Toisaalta vaikkapa kevään MM-kisoissa iso osa katsojista ei juuri seuraa jääkiekkoa muuten, joten selostajan asiantuntemuksella ei ole niin väliä. Erityisesti vanhempaan väkeen Mertarannan nostalgia uppoaa edelleen.
Waheeb on omasta mielestä selostajista selkeä ykkösnimi.
Mutta millä laitteella sitä lähetystä pystyy kelaamaan?
Joskus ainakin sai audio-streamin osoitteen kopsattua vaikka VLC:n mediaplayeriin ja sieltä sai kelattua ja säädettyä viivettä. Ei mitään tietoa onnistuuko enää.Mutta millä laitteella sitä lähetystä pystyy kelaamaan?
Streamin osoite taitaa olla http://185.123.117.122:8000/ramona.mp3Ei näköjään enää mitenkään, kun nuo sivutkin on vähän uudenlaiset. Ennen pystyi tietokoneella kelaamaan, mutta ei näköjään enää...
Ottelussa tuli kaksi maalia, molemmat meni ohi lagin takia. Ihan perusmeininkiä :D Ei kyllä jaksa edes harmittaa!Vittu kun Ramonan pitää alkaa juuri playoffien aikana lagittamaan.