Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 888 769
  • 5 354

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Waheeb on ollut hyvä selostaja. Ja näistä ”asiantuntijoista” Vallin. Toki, jos HIFK olisi vastassa, niin Vallinia ei kestäis yhtään.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Jani Alkio on mieluisin minulle, kotiläksyt tehty ja puolueeton. Saravo puhuu mielestäni asiaa - ja veikkasi muuten tänään Lukon voittoa.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä olen tästä täysin eri mieltä, kun tota 2- peliä tuli katsottua niin aikamoinen tatti kasvoi tosta Tappara hehkutuksesta.

Mulla alkaa tulemaan olo, että meidät on totutettu liian hyvää kun Ripa on meille tarjonnut Suomen parasta selostusta.

Mitenköhän toi radion striimaus ja Cmoren kuva saataisiin tahditettua? Tänään kokeilin ja niin pahasti oli eri tahdissa että ei vaan pystynyt. Olisikohan jotai IT-niiloa joka osaisi tässä auttaa. Ite olen yrittänyt sopivaa softaa löytää, mutta ei ole vaan tullut vastaan.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Kyllä mä olen tästä täysin eri mieltä, kun tota 2- peliä tuli katsottua niin aikamoinen tatti kasvoi tosta Tappara hehkutuksesta.
Eikö se ollut Waheeb, joka selosti 2. pelin, jonka Tappara voitti?
 
Mulla alkaa tulemaan olo, että meidät on totutettu liian hyvää kun Ripa on meille tarjonnut Suomen parasta selostusta.

Mitenköhän toi radion striimaus ja Cmoren kuva saataisiin tahditettua? Tänään kokeilin ja niin pahasti oli eri tahdissa että ei vaan pystynyt. Olisikohan jotai IT-niiloa joka osaisi tässä auttaa. Ite olen yrittänyt sopivaa softaa löytää, mutta ei ole vaan tullut vastaan.

Joskus toimi se, että kelaa vähän sitä Ramonan lähetystä taaksepäin niin se meni kätevästi juurikin Cmoren lähetyksen päälle. Oli todella mukava katsoa aikoinaan pelejä noin Ripan selostuksella.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Joskus toimi se, että kelaa vähän sitä Ramonan lähetystä taaksepäin niin se meni kätevästi juurikin Cmoren lähetyksen päälle. Oli todella mukava katsoa aikoinaan pelejä noin Ripan selostuksella.
Mutta millä laitteella sitä lähetystä pystyy kelaamaan?
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meikämandoliini on varmaan niin jumittunut -95 nevöforgetiin, että Mertsi saa mun puolesta höpöttää, mitä lystää. Selostuksessa on aina tunnelmaa. Itsehän sen näkee, mitä kentällä tapahtuu. Sitä paitsi tuntui eilen, että Antero tulee kohta housuihinsa, kun Lukko toisessa erässä pyöritti peliä, miten tahtoi. Alkio ja Mertaranta loppukauteen. Saukkonen, Waheeb, Ärje ja mitä näitä on, vetäytyköön mun puolesta Yyteriin Tiivolan seuraksi.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mertarannassa ärsyttävintä on näiden pelaajien nimien väärinlausumiset. Ymmärrän kyllä, jos ulkomaalaisten nimien kanssa on ongelmia. Mutta suomalaisten myös. Se vituttaa paljon. Peeeetman.
Lisäksi jokainen laukaus on matala.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tänään selostuskopissa Alkio & Vallin.

E: Ja siis tämä vain liittyen edellisiin keskusteluihin. Ei niinkään vitutuksen aiheena. Toki täydellistä olisi jos Vallinin tilalla olisi Kapanen tai edes Saravo.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kaikki käy, kunhan Saukkonen pysyy ihan saatanan kaukana selostuskopista.

Vertaus kynsien vetämiseen liitutaululla tai veitsen hinkkaaminen tyhjällä lautasella sopii hyvin reaktioon, minkä Mika aiheuttaa.

Siinä ei auta edes Zyrtec, vaikka moneen kutinaan auttaakin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mertarannassa ärsyttävintä on näiden pelaajien nimien väärinlausumiset. Ymmärrän kyllä, jos ulkomaalaisten nimien kanssa on ongelmia. Mutta suomalaisten myös. Se vituttaa paljon. Peeeetman.
Lisäksi jokainen laukaus on matala.

Mertarannasta huokuu se, että suurin innostus on pesäpallon puolella. Jääkiekon seuraaminen on jäänyt vähälle ja nykyään maksukanavilla ei riitä pohjatöiksi se, että lukee paperilta pelaajan edelliset seurat ja/tai tehopisteet.

Ääni Mertsillä on minusta miellettyvää kuunneltavaa ja selostus rytmittyy hyvin, mutta iän myötä Antero ei oikein ehdi enää tunnistaa tilanteita jäällä ja usein jää myös ns. levy päälle jonkun pelaajan tai tilanteen negatiivisuuden suhteen. Luulisi lisäksi, että joku antaisi Anterolle ohjeet pelaajien nimien lausumisesta, onhan tuo hieman koomistakin.

Toisaalta vaikkapa kevään MM-kisoissa iso osa katsojista ei juuri seuraa jääkiekkoa muuten, joten selostajan asiantuntemuksella ei ole niin väliä. Erityisesti vanhempaan väkeen Mertarannan nostalgia uppoaa edelleen.

Waheeb on omasta mielestä selostajista selkeä ykkösnimi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jois nyt näitä selostajia tällä puolella halutaan vielä laitettavan järjestykseen, niin Waheeb ja Alkio käyvät molemmat mulle. Ei sanon Anterolle ja Saukkoselle. Muut on melkein luokkaa ihan sama, mut käsittääkseni se on enää tuo nelikko joka näitä viimeisiä pelejä selostelee. SHL:n puolelta Laaksonen ja Sorjonen kelpaisivat mulle molemmat. Kommentaattoreista Kapanen, Kukkonen, Saravo, Vallin, Ika, Kivi on mun järjestys.
 

Samout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko - Suomen Mestari 2021
Mertarannasta huokuu se, että suurin innostus on pesäpallon puolella. Jääkiekon seuraaminen on jäänyt vähälle ja nykyään maksukanavilla ei riitä pohjatöiksi se, että lukee paperilta pelaajan edelliset seurat ja/tai tehopisteet.

Ääni Mertsillä on minusta miellettyvää kuunneltavaa ja selostus rytmittyy hyvin, mutta iän myötä Antero ei oikein ehdi enää tunnistaa tilanteita jäällä ja usein jää myös ns. levy päälle jonkun pelaajan tai tilanteen negatiivisuuden suhteen. Luulisi lisäksi, että joku antaisi Anterolle ohjeet pelaajien nimien lausumisesta, onhan tuo hieman koomistakin.

Toisaalta vaikkapa kevään MM-kisoissa iso osa katsojista ei juuri seuraa jääkiekkoa muuten, joten selostajan asiantuntemuksella ei ole niin väliä. Erityisesti vanhempaan väkeen Mertarannan nostalgia uppoaa edelleen.

Waheeb on omasta mielestä selostajista selkeä ykkösnimi.

Joo, aika usein tulee Mertsille joku maalikin täytenä yllätyksenä. "Ja sieltä sitten vedetään kiekko maaliin!" Vasta hidastuksen jälkeen pystyy analysoimaan, että mitäs siellä nyt tapahtuikaan. Aika paljon on myös tuollaista selvää lunttausta puheessa.

"Sitten Skalicky, joka teki neljäkymmentä tehopistettä viidessäkymmenessä ottelussa...ja sieltä kauhotaan kiekko reppuun! Audette oli siellä mailoineen välissä. Katsotaan nyt kuka sen teki...."
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siltä varalta että joltakin meni ohi, niin toisessa ketjussa @Kentsu ansiokkaasti vinkkasi livetaajuus.fi sivuston ja sieltä etsii Ramonan. Itsellä ainakin nyt onnistui pysäyttäminen ja uudelleen Play-nappia painaessa jatkuu siitä mihin jäi. Ramonan omien sivujen kautta jatkuu pausen jälkeen livestä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Vittu kun Ramonan pitää alkaa juuri playoffien aikana lagittamaan.
Ottelussa tuli kaksi maalia, molemmat meni ohi lagin takia. Ihan perusmeininkiä :D Ei kyllä jaksa edes harmittaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös