Voin kertoa teille että minä tiedän nyt satavarmasti dippien ajat, ne alkaa aina sillä hetkellä kun minun kalenterissa lukee että alkaa loma.
Nythän tässä on vähän kusinen paikka kun ei ole mitään hajua miten alas markkinat painuu. Olisi sijoitettava, mutta mihin? Pari kuukautta ja paras sijoitukseni, oma yhtiöni, muistaa rahoittaa elämääni ja olisi taas sijoitettavaa rahaa, mutta sinne on onneksi aikaa. Nordeaa olen ostanut ostamisen ilosta, ja ihan vaan siksi että pidän hyvää osinkotuottoa aikalailla varmana, samoin kun yhtiötäkin melko vakaana.
Just nyt en aio tehdä millekään mitään, kun pitikin syksyä olen viisaana miehenä hankkinut "oikeaan aikaan" sitä sun tätä ja kaikki menee päin vithuja. Minä mikään rahamies ole mutta sanotaanko nyt että sellainen 20k€ olen elokuun alulta köyhtynyt.
Sain kuitenkin tuossa kuuman vinkin eräältä aika rahakkaalta sijoittajalta hetki sitten. "Kun pörssit sukeltaa ja painuu, niin älä katso omia sijoituksia, sitten kun ne kuitenkin taas nousee ja paisu niin kannattaa katsoa, tuntuu mukavalta kun oma salkku kasvaa"
Eli "antaa mennä taas kun alamäki alkaa, nyt kun edessä on sileämpi tie, kenties köyhällekin onni sentään joskus hymyilee, vaikka luokses vielä matkaa lie" sano Tenkanen.
Ai oliko tässä joku vinkki? Ei ollut, purin vaan vitutusta.