Siirtoikkuna sulkeutuu – Tobbarin viimeiset peliliikkeet?

  • 112 075
  • 1 005

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ikosen pelaaminen näyttänyt pitkään siltä että tuonne olisi voinut hankkia laadukkaan hyökkääjän jo tammikuussa tuomaan leveyttä kokoonpanoon, samalla kun olisi pakin hankkinut. Jos mestaruudesta haluttaisiin valmennuksesta huolimatta pelata.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olisi nyt vaan kannattanut ottaa ihan itse se puhelin käteen, eikä odotella muiden soittoja. Amatöörimäistä selittelyä.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Koivistoinen ja Ikonen siis hajonnut, huhujen mukaan puhutaan viikoista. Eli sinne taisi mennä se viimeinenkin toive pakkihankinnasta. Pakki + hyökkääjä ei tule Tobbarilta onnistumaan.
Sattumaahan tämä ei ole, niin kuin moni jaksaa kertoa jokaisen loukkaantumisen jäljiltä. Pelaaja loukkaantuu kesken kamppailutilanteen ottelussa..huonoa tuuria? Voi olla yksittäisen pelaajan ja tilanteen kohdalla, mutta osataanko HIFK:ssa katsoa loukkaantumisten taakse?

Näkisin kuluttavalla, pikkutarkalla, virheiden pelkäämisellä pelitavallisesti olevan vaikutusta pelaajan tapaan luistella ja tehdä asioita ns työergonomisesti.
Joka vuosi näitä selitellään ja mennään niiden taakse. Tehkää työnne ennaltaehkäisevästi, että näiltä vältytään. Se on muutakin kuin takareiden venyttely parilla eri tapaa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Voihan saatana sentään mikä kommentti Tobbarilta Iltalehden jutussa:

– Hiljaista on pelaajien suhteen. Mitään ei tarjota. Jos pelaajia haluaa, niin itse pitää soitella. Markkina on aika dead, on ollut jo pitkään.

Siis mitä helvetin vittua? PITÄÄ ITSE SOITELLA?! Eikö se vähän niin kuin ole sun duunia? Miten helvetissä UTJ voi tehdä duuninsa niin, että itse soitteleminen on paha asia. Voi vittu sentään kun alkoi kiehumaan.
Pakko vielä sanoa, että tämä oli niin absoluuttisen typerä kommentti, että meni allekirjoitukseksi.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin voisi kuvitella että outbound-puhelut olisivat myös UTJ:n toimenkuvassa. Ettei vaan istuta ja odoteta pelaajien putoavan syliin.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Ikosen pelaaminen näyttänyt pitkään siltä että tuonne olisi voinut hankkia laadukkaan hyökkääjän jo tammikuussa tuomaan leveyttä kokoonpanoon, samalla kun olisi pakin hankkinut. Jos mestaruudesta haluttaisiin valmennuksesta huolimatta pelata.
Tämä on täysin oma mutu, mutta luulen että Ikonen on ”saikulla”. Siitä on pitkään välittynyt sellanen fiilis että vituttaa ja kaikki on paskaa. Jäi mieleen yksi IFK:n TikTok missä kysyttiin jostain ekoista pelipaidoista niin Ikonen sano siinä jotenkin ärtyneen oloisesti että ”varmaan kiekkokoulun” ja meni koppiin.

Tuntuu että kaveri haluaa pois kun mikään ei suju ja nyt kun sitä ei päästetä pois niin klassinen movettaminen kyseessä.

Tämä on vain mun arvio, ei perustu mihinkään faktaan.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Pakko vielä sanoa, että tämä oli niin absoluuttisen typerä kommentti, että meni allekirjoitukseksi.
Mitä sinä sekoilet?

Ymmärrän, että kiukuttaa ja jälleen kerran - Tobbarista olisi varmasti ihan oikeaakin märistävää, mutta sinähän se olet se joka tarjoaa "absoluuttisen typeriä kommentteja". Miten ihmeessä tuosta voi lentää noin perseelleen?

Tuossa maailmassa agentit ovat usein se aktiivinen osapuoli ja nyt Tobiaksen mukaan on hyvin hiljaista sillä saralla.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Ikosen pelaaminen näyttänyt pitkään siltä että tuonne olisi voinut hankkia laadukkaan hyökkääjän jo tammikuussa tuomaan leveyttä kokoonpanoon, samalla kun olisi pakin hankkinut. Jos mestaruudesta haluttaisiin valmennuksesta huolimatta pelata.
Nyt ihan viimeistään uutta ukkoa Ikosen tilalle kun aloitus% laskenut kuin lehmän häntä.
2 edellistä matsii 9 alotusta kummassakin ja prossat 22,2 ja 33,3. Floppien floppi.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Tämä on täysin oma mutu, mutta luulen että Ikonen on ”saikulla”. Siitä on pitkään välittynyt sellanen fiilis että vituttaa ja kaikki on paskaa. Jäi mieleen yksi IFK:n TikTok missä kysyttiin jostain ekoista pelipaidoista niin Ikonen sano siinä jotenkin ärtyneen oloisesti että ”varmaan kiekkokoulun” ja meni koppiin.

Tuntuu että kaveri haluaa pois kun mikään ei suju ja nyt kun sitä ei päästetä pois niin klassinen movettaminen kyseessä.

Tämä on vain mun arvio, ei perustu mihinkään faktaan.


kyseinen TikTok postaus.

e: verratkaa nyt oikeasti keneen tahansa muuhun jolta kysytään. Kaveria ei kiinnosta pätkän vertaa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Jos olisi Lundell, ei olisi Pihlströmiä. Ei ole kaikki aina niiiiin mustavalkoista.
Joo, ymmärrän pointtisi sen suhteen, että Lundell oli hintalappu Pihlströmistä, joka valmis pelaaja kevättä varten. Kuitenkin kyse on ollut neuvottelusta ja HIFK on ollut valmis luopumaan Lundellista kokonaan saadakseen Pihlströmin kevääksi. Tässä kritiikkini ydin, kun samalla leveyttä ei saatu yhtään lisää.

Olen myös sitä mieltä, ettei Lundell ole lähellekään valmis Liigapelaaja, mutten ymmärrä sitä, miten oletetaan hänestä sellaisen kypsyvän antamatta vastuuta. Ainakaan en näe selvää kehittämissuunnitelmaa, jonka valmennus olisi tehnyt, jotta hän olisi ollut vakiopelaaja jo ensi kaudella.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mitä sinä sekoilet?

Ymmärrän, että kiukuttaa ja jälleen kerran - Tobbarista olisi varmasti ihan oikeaakin märistävää, mutta sinähän se olet se joka tarjoaa "absoluuttisen typeriä kommentteja". Miten ihmeessä tuosta voi lentää noin perseelleen?
Kummaksun, jos pidät tuota kommenttia fiksuna ja näet normaalina sen, että UTJ ihmettelee iltapäivälehdessä, miten hän itse joutuu soittelemaan, jos pelaajia haluaa hankkia. Tämä kaikki samalla, kun jätkää putoaa oikealta ja vasemmalta saikulle ja pakistossa on järkyttävä valuvika. Pitäisi olla itsestään selvää, että Tobbari on itse aktiivisesti soitellut suuntaan, toiseen ja kolmanteen vähintään joulukuusta saakka. Mutta tämän kommentin perusteella niin ei todellakaan ole. Ja se on helppo uskoa, kun katsoo rosteria.

Ainoa, joka tässä sekoilee, on Tobbari. Kevyesti myös sinä viestilläsi.
 

MaV

Jäsen
Aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdään tuon haastattelun perusteella, kun siinä selvästi toimittaja on soitellut eri seuroihin, kysynyt kuvausta pelaajamarkkinan tilanteesta ja saanut sellaisen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdään tuon haastattelun perusteella, kun siinä selvästi toimittaja on soitellut eri seuroihin, kysynyt kuvausta pelaajamarkkinan tilanteesta ja saanut sellaisen.
En ole itse artikkelia työkiireiltä ehtinyt lukemaan, mutta laukoiko siinä kukaan muu yhtä tyhmiä kommentteja kuin Salmelainen?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrän, että lauseena tuo taas etenkin näinä muutenkin herkkinä ja kaikki vituttaa-aikoina osuu ikävästi korvaan väärällä tavalla, mutta faktahan on se, että agentit pääosin niitä pelaajiaan tarjoilee seuroille ja seuroja pommitetaan usein isolla tarjonnalla pelaajista, mutta nyt on ollut sen suhteen hiljaista.

Ja kyllä! Työtä pitää tehdä omatoimisesti ja siinä ne jyvät erotetaan akanoista, mutta en nyt ainakaan mitään ylireagointia tuosta lauseesta vetämään, että siellä istutaan sohvalla sähköpostia päivitellen ja voivotellaan, kun kukaan ei tee työstä omasta puolesta.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Kummaksun, jos pidät tuota kommenttia fiksuna ja näet normaalina sen, että UTJ ihmettelee iltapäivälehdessä, miten hän itse joutuu soittelemaan, jos pelaajia haluaa hankkia. Tämä kaikki samalla, kun jätkää putoaa oikealta ja vasemmalta saikulle ja pakistossa on järkyttävä valuvika. Pitäisi olla itsestään selvää, että Tobbari on itse aktiivisesti soitellut suuntaan, toiseen ja kolmanteen vähintään joulukuusta saakka. Mutta tämän kommentin perusteella niin ei todellakaan ole. Ja se on helppo uskoa, kun katsoo rosteria.

Ainoa, joka tässä sekoilee, on Tobbari. Kevyesti myös sinä viestilläsi.
Sinä olet se, joka tekee tulkinnan jostain "ihmettelystä".

Sinulla on tarve karnevalisoida sanomista ja väärin ymmärtää sitä. Ihan normaali toteamus asiasta joka on ilmeisesti totta, että "markkina" on hyvin hiljainen.

Sinä tulkitset Tobiaksen kommentista, että hän ei ole olisi ollut aktiivinen tai ei olisi soitellut. Teet sen tosin mielesi mukaan ja karnevaaliasi tukien.

Rosteri on kallein ja paras ikuisuuksiin, budjettikaan ei ole rajaton. Mitä jos nyt rauhoitut ja hetken mietiskeltyäsi tunnustat edes itsellesi, että hups, saattoi vähän tunnekuohuissa läikkyä.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Rosteri on kallein ja paras ikuisuuksiin
Eiköhän tämä kohta kerro kaiken oleellisen tästä keskustelusta. Paras rosteri ikuisuuksiin, jossa on tasan yksi kiekollinen puolustaja ja syvyys on hyökkäyksen osalta olematon. Edelleen, Tobbarin reagointi pakkitilanteeseen on ollut mielestäni heikkoa, samoin hänen kommenttinsa oli mielestäni urpo. Kerroin ja kerron omia mielipiteitäni.

Kovin kerrot mitä minulla on tarve tehdä, miten minulla on tarve ymmärtää asioita ja mitä tulkitsen. Taitaa olla niin, että sinulla on tarve saada minut asettumaan johokin mörön asemaan, mitä tällä haet. Kun katsoo tätä ketjua, niin monet kirjoittajista on kanssani täysin samalla linjalla siitä, että Tobbarin kommentti on typerä. Sinä olet siitä eri mieltä ja se on ihan fine. Jos ei miellytä, niin laita vaikka mutelle tai jätä meikäläisen viestit huomioimatta.

Ja loppuun: miksi tunnustaisin edes itselleni että tunnekuohussa läikkyi, jos en ole sitä mieltä, vaan ajattelen tismalleen niin, kuin kirjoitin? Siksi, että sinulle tulisi parempi mieli?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös