Siirtoikkuna sulkeutuu – Tobbarin viimeiset peliliikkeet?

  • 113 634
  • 1 005
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Roy taistelemassa Itävallan liigassa pistepörssin voitosta ja tämän päivän huhuissa ollaan viemässä Sveitsiin. Liian paska liigaan. Vai oliko vaan Peltosen pelipaikaton kiekko liian vaikeaa.
On kuitenkin näyttöjä myös siitä, että Peltosen alaisuudessa onnistuu myöriminen ja perseellä maalin tekeminen.

Muistanko väärin, vai tekikö Ikonen myös ensimmäisensä perseellä?
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Voihan saatana sentään mikä kommentti Tobbarilta Iltalehden jutussa:

– Hiljaista on pelaajien suhteen. Mitään ei tarjota. Jos pelaajia haluaa, niin itse pitää soitella. Markkina on aika dead, on ollut jo pitkään.

Siis mitä helvetin vittua? PITÄÄ ITSE SOITELLA?! Eikö se vähän niin kuin ole sun duunia? Miten helvetissä UTJ voi tehdä duuninsa niin, että itse soitteleminen on paha asia. Voi vittu sentään kun alkoi kiehumaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Roy taistelemassa Itävallan liigassa pistepörssin voitosta ja tämän päivän huhuissa ollaan viemässä Sveitsiin. Liian paska liigaan. Vai oliko vaan Peltosen pelipaikaton kiekko liian vaikeaa.
Roy oli ainakin aivan totaalisen paskassa fyysisessä kunnossa tullessaan Stadiin.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Voihan saatana sentään mikä kommentti Tobbarilta Iltalehden jutussa:

– Hiljaista on pelaajien suhteen. Mitään ei tarjota. Jos pelaajia haluaa, niin itse pitää soitella. Markkina on aika dead, on ollut jo pitkään.

Siis mitä helvetin vittua? PITÄÄ ITSE SOITELLA?! Eikö se vähän niin kuin ole sun duunia? Miten helvetissä UTJ voi tehdä duuninsa niin, että itse soitteleminen on paha asia. Voi vittu sentään kun alkoi kiehumaan.
Nykyaikana monelle se ettei uskalleta soitella ja tuntemattomiin numeroihin ei uskalleta vastata.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Lisätään vielä Salmelaisen kommentteja. Vähän pelottaa, että jos joku tulee, niin ei se ainakaan pakki ole.

– Meillä on tullut loukkaantumisia erityisesti hyökkäykseen. Seuraamme tilannetta loppuun asti, mutta hankkimisen takia emme pelaajia hanki, Salmelainen jatkaa.

– Meiltä ei kukaan nyt lähde. Meillä on tällä hetkellä 13 tervettä hyökkääjää ja kahdeksan tervettä pakkia. Loukkaantumiset ovat koetelleet, mutta tekevät meistä myös vahvempia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Paskaako se Tobsukka puhelinta käyttää, kun faksi on keksitty.

Näihin uusiin ns. vahvistuksiin ei nyt kannata hirttäytyä, koska kevään menestys riippuu täysin siitä, aukeaako joukkueen henkinen takalukko vai ei, alkavatko äijät pelata nähtyä paremmalla tasolla vai ei. Ja herääkö päävalmentajamme zombimuumiohorroksestaan vai ei.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Roy oli ainakin aivan totaalisen paskassa fyysisessä kunnossa tullessaan Stadiin.

Ja nyt lähimpänä diiliä Sveitsin karsintohin matkalla olevan peränpitäjä Ajoien kanssa. Toki tuo on steppi ylöspäin ICEHL:stä.


Huhuihin liittyen, se on jännä että markkinat on kuivat etenkin IFK:n osalta. Toki mitään mainitun Hedberg-Tomin kaltaisia turisteja on turha tänne tuoda, vaikka saatavilla olisikin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No mutta ei hätää, eikös täällä käyty jo viime viikolla läpi, että hyökkääjiä oli riittävästi kevättä ajatellen vaikka tulisikin loukkaantumisia.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ajatella, jos olisi Salin ja Lundell, niin olisi 9 ja 14. Jotenkin kummasti tuntuisi heti isommalta kummatkin luvut. Mutta niitähän ei ole, koska… ööh…
Jos olisi Lundell, ei olisi Pihlströmiä. Ei ole kaikki aina niiiiin mustavalkoista.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tobias keksinyt vihdoinkin että eihän tästä tule yhtään mitään. Nyt tarvitaan selitys tälle epäonnistumiselle. Loukkaantumiset ne menee aina faneille läpi.
Hei Jori tules käymään täällä. Ota se Eetu myös mukaan. Nyt pojat tehdään niin että te kaksi olette nyt 1-2kk saikulla. Jori ja Eetu katsoo tyhmänä Tobiasta? Mitä sä nyt horiset siinä tulee Jorin suusta. Tobias vastaa: laitan molempien ensi kauden soppsreihin 10k extraa jos nyt kiltisti olette hetken saikulla. Eihän tätä epäonnistumista muuten saada selitettyä mitenkään. Näin herrat poistuvat 10k taskussa tekemättä mitään
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Voihan saatana sentään mikä kommentti Tobbarilta Iltalehden jutussa:

– Hiljaista on pelaajien suhteen. Mitään ei tarjota. Jos pelaajia haluaa, niin itse pitää soitella. Markkina on aika dead, on ollut jo pitkään.

Siis mitä helvetin vittua? PITÄÄ ITSE SOITELLA?! Eikö se vähän niin kuin ole sun duunia? Miten helvetissä UTJ voi tehdä duuninsa niin, että itse soitteleminen on paha asia. Voi vittu sentään kun alkoi kiehumaan.
Joo aika ylimielinen kommentti, kertoo aika kovasti miten syville rakentuu koko ajattelutapa HIFK:ssa pelkällä tuolla lauseella.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Joo aika ylimielinen kommentti, kertoo aika kovasti miten syville rakentuu koko ajattelutapa HIFK:ssa pelkällä tuolla lauseella.
Sulla on nälkä ja tekisi mieli kovasti pizzaa.
Sitten sä istut vain kotona ja ihmettelet että missä se pizza mahtaa viipyä? No pitäisikö vaikka ottaa puhelin käteen ja alkaa soittelee läpi ravintoloita. Ei ne tuo sulle pizzaa ellet tilaa jotain. Ei se auta että voivottelee lehdissä että kyllä on hiljaista. Sinulla on nälkä joten sinä etsit se ruuan. Ei ne soittele sulle että onko nälkä
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ulkoisesti oli kyllä tosi vähissä rasvoissa. Aerobisesta puolesta en tiedä.
Siis aerobisesti nimenomaan, varmaankin pitkästä poissaolosta johtuen.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Siis mitä helvetin vittua? PITÄÄ ITSE SOITELLA?! Eikö se vähän niin kuin ole sun duunia? Miten helvetissä UTJ voi tehdä duuninsa niin, että itse soitteleminen on paha asia. Voi vittu sentään kun alkoi kiehumaan.
Olisi hienoa nähdä jossain ottelussa fanikatsomossa lakana, jossa olisi isolla teksti "Pitää itse soitella".
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Koivistoinen ja Ikonen siis hajonnut, huhujen mukaan puhutaan viikoista. Eli sinne taisi mennä se viimeinenkin toive pakkihankinnasta. Pakki + hyökkääjä ei tule Tobbarilta onnistumaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tai "Mekin voidaan soitella, jos Tobias ei jaksa!"
Penalla oli faksista paperi loppu, ja Tobias ei viitsi itse käyttää puhelinta. Eikö tämä laitteiden kanssa pidettävä sirkus lopu koskaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös