Ei näy RaskiakaanKoivistoinen ja Ikonen siis hajonnut, huhujen mukaan puhutaan viikoista. Eli sinne taisi mennä se viimeinenkin toive pakkihankinnasta. Pakki + hyökkääjä ei tule Tobbarilta onnistumaan.
Ei näy RaskiakaanKoivistoinen ja Ikonen siis hajonnut, huhujen mukaan puhutaan viikoista. Eli sinne taisi mennä se viimeinenkin toive pakkihankinnasta. Pakki + hyökkääjä ei tule Tobbarilta onnistumaan.
Olisko vielä kuvaavampi, että "Pitääkö tässä vielä pelaajillekin ite soitella""Pitää itse soitella".
Joo, ei näy. Ensihuhu jonka kuulin on se, että Ikonen ja Koivistoinen olisivat ne pidempään poissaolevat. Jännitetään...Ei näy Raskiakaan
Sattumaahan tämä ei ole, niin kuin moni jaksaa kertoa jokaisen loukkaantumisen jäljiltä. Pelaaja loukkaantuu kesken kamppailutilanteen ottelussa..huonoa tuuria? Voi olla yksittäisen pelaajan ja tilanteen kohdalla, mutta osataanko HIFK:ssa katsoa loukkaantumisten taakse?Koivistoinen ja Ikonen siis hajonnut, huhujen mukaan puhutaan viikoista. Eli sinne taisi mennä se viimeinenkin toive pakkihankinnasta. Pakki + hyökkääjä ei tule Tobbarilta onnistumaan.
Pakko vielä sanoa, että tämä oli niin absoluuttisen typerä kommentti, että meni allekirjoitukseksi.Voihan saatana sentään mikä kommentti Tobbarilta Iltalehden jutussa:
– Hiljaista on pelaajien suhteen. Mitään ei tarjota. Jos pelaajia haluaa, niin itse pitää soitella. Markkina on aika dead, on ollut jo pitkään.
Siis mitä helvetin vittua? PITÄÄ ITSE SOITELLA?! Eikö se vähän niin kuin ole sun duunia? Miten helvetissä UTJ voi tehdä duuninsa niin, että itse soitteleminen on paha asia. Voi vittu sentään kun alkoi kiehumaan.
Ei pidä tuo ihan paikkaansa - Pihlström tuli korvaamaan Tallbergia.Jos olisi Lundell, ei olisi Pihlströmiä. Ei ole kaikki aina niiiiin mustavalkoista.
Tämä on täysin oma mutu, mutta luulen että Ikonen on ”saikulla”. Siitä on pitkään välittynyt sellanen fiilis että vituttaa ja kaikki on paskaa. Jäi mieleen yksi IFK:n TikTok missä kysyttiin jostain ekoista pelipaidoista niin Ikonen sano siinä jotenkin ärtyneen oloisesti että ”varmaan kiekkokoulun” ja meni koppiin.Ikosen pelaaminen näyttänyt pitkään siltä että tuonne olisi voinut hankkia laadukkaan hyökkääjän jo tammikuussa tuomaan leveyttä kokoonpanoon, samalla kun olisi pakin hankkinut. Jos mestaruudesta haluttaisiin valmennuksesta huolimatta pelata.
Tätä kutsutaan liike-elämässä dynaamiseksi odotteluksi.Jotenkin voisi kuvitella että outbound-puhelut olisivat myös UTJ:n toimenkuvassa. Ettei vaan istuta ja odoteta pelaajien putoavan syliin.
Mitä sinä sekoilet?Pakko vielä sanoa, että tämä oli niin absoluuttisen typerä kommentti, että meni allekirjoitukseksi.
Nyt ihan viimeistään uutta ukkoa Ikosen tilalle kun aloitus% laskenut kuin lehmän häntä.Ikosen pelaaminen näyttänyt pitkään siltä että tuonne olisi voinut hankkia laadukkaan hyökkääjän jo tammikuussa tuomaan leveyttä kokoonpanoon, samalla kun olisi pakin hankkinut. Jos mestaruudesta haluttaisiin valmennuksesta huolimatta pelata.
Tai: "Mikset sä soita".Olisi hienoa nähdä jossain ottelussa fanikatsomossa lakana, jossa olisi isolla teksti "Pitää itse soitella".
Tämä on täysin oma mutu, mutta luulen että Ikonen on ”saikulla”. Siitä on pitkään välittynyt sellanen fiilis että vituttaa ja kaikki on paskaa. Jäi mieleen yksi IFK:n TikTok missä kysyttiin jostain ekoista pelipaidoista niin Ikonen sano siinä jotenkin ärtyneen oloisesti että ”varmaan kiekkokoulun” ja meni koppiin.
Tuntuu että kaveri haluaa pois kun mikään ei suju ja nyt kun sitä ei päästetä pois niin klassinen movettaminen kyseessä.
Tämä on vain mun arvio, ei perustu mihinkään faktaan.
Voisiko Let's play hockeyn samalla vaihtaa tähän:Tai: "Mikset sä soita".
Joo, ymmärrän pointtisi sen suhteen, että Lundell oli hintalappu Pihlströmistä, joka valmis pelaaja kevättä varten. Kuitenkin kyse on ollut neuvottelusta ja HIFK on ollut valmis luopumaan Lundellista kokonaan saadakseen Pihlströmin kevääksi. Tässä kritiikkini ydin, kun samalla leveyttä ei saatu yhtään lisää.Jos olisi Lundell, ei olisi Pihlströmiä. Ei ole kaikki aina niiiiin mustavalkoista.
Ajatella, että joutuis ihan tekemään töitä leipänsä eteen? Kaikkea sitä kuulee.– Hiljaista on pelaajien suhteen. Mitään ei tarjota. Jos pelaajia haluaa, niin itse pitää soitella. Markkina on aika dead, on ollut jo pitkään.
Kummaksun, jos pidät tuota kommenttia fiksuna ja näet normaalina sen, että UTJ ihmettelee iltapäivälehdessä, miten hän itse joutuu soittelemaan, jos pelaajia haluaa hankkia. Tämä kaikki samalla, kun jätkää putoaa oikealta ja vasemmalta saikulle ja pakistossa on järkyttävä valuvika. Pitäisi olla itsestään selvää, että Tobbari on itse aktiivisesti soitellut suuntaan, toiseen ja kolmanteen vähintään joulukuusta saakka. Mutta tämän kommentin perusteella niin ei todellakaan ole. Ja se on helppo uskoa, kun katsoo rosteria.Mitä sinä sekoilet?
Ymmärrän, että kiukuttaa ja jälleen kerran - Tobbarista olisi varmasti ihan oikeaakin märistävää, mutta sinähän se olet se joka tarjoaa "absoluuttisen typeriä kommentteja". Miten ihmeessä tuosta voi lentää noin perseelleen?
En ole itse artikkelia työkiireiltä ehtinyt lukemaan, mutta laukoiko siinä kukaan muu yhtä tyhmiä kommentteja kuin Salmelainen?Aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdään tuon haastattelun perusteella, kun siinä selvästi toimittaja on soitellut eri seuroihin, kysynyt kuvausta pelaajamarkkinan tilanteesta ja saanut sellaisen.
Sinä olet se, joka tekee tulkinnan jostain "ihmettelystä".Kummaksun, jos pidät tuota kommenttia fiksuna ja näet normaalina sen, että UTJ ihmettelee iltapäivälehdessä, miten hän itse joutuu soittelemaan, jos pelaajia haluaa hankkia. Tämä kaikki samalla, kun jätkää putoaa oikealta ja vasemmalta saikulle ja pakistossa on järkyttävä valuvika. Pitäisi olla itsestään selvää, että Tobbari on itse aktiivisesti soitellut suuntaan, toiseen ja kolmanteen vähintään joulukuusta saakka. Mutta tämän kommentin perusteella niin ei todellakaan ole. Ja se on helppo uskoa, kun katsoo rosteria.
Ainoa, joka tässä sekoilee, on Tobbari. Kevyesti myös sinä viestilläsi.
Eiköhän tämä kohta kerro kaiken oleellisen tästä keskustelusta. Paras rosteri ikuisuuksiin, jossa on tasan yksi kiekollinen puolustaja ja syvyys on hyökkäyksen osalta olematon. Edelleen, Tobbarin reagointi pakkitilanteeseen on ollut mielestäni heikkoa, samoin hänen kommenttinsa oli mielestäni urpo. Kerroin ja kerron omia mielipiteitäni.Rosteri on kallein ja paras ikuisuuksiin