En tiedä kuinka paljon olet ketjua seurannut, mutta tässä on nyt vastailtu aika paljon kysymyksiin viimeisen vuorokauden aikana ja omiin kysymyksiin ei juuri ole vastauksia tippunut. Ei välttämättä ole tarkoitus saivarrella, mutta sitä vaan väsyy toistamaan asioita. No joo, sitten asiaan ja samaa toistoa:Tarinankertoja kirjoitti:Aina voi saivarrella omien näkökantojensa puolesta, ja vastata kysymykseen uudella kysymyksellä (vanhaa poliitikko kikka), mutta jättää silti edelleen vastaamatta siihen oleellisempaan. Miksi Shedden, kun maailmassa on vaikka kuinka paljon vastaavat tai paremmat meriitit omaavia valmentajia? Miksi vain yksi ulkki ehdokas edes spekulaatioissa?
Mä en ole kertaakaan sanonut (tämän olen todennut monta kertaa jo ketjussa) että Shedden olisi paras ulkkarivaihtoehto. Minä olen keskustellut ainostaan näistä kahdesta vahvistetuista vaihtoehdoista Shedden ja Jalonen. En ihan rehellisesti tiedä, keitä muita on kysytty ja keitä ei vai onko ollenkaan, mutta mielestäni ei ole hedelmällistä keskustella asioista siitä lähtökohdasta että ei ole muita kysytty, jos tätä ei tiedetä faktana.
Minulle ei tuota mitään ongelmaa sanoa että maailmassa on Sheddeniä parempia ulkomaalaisvalmentajia. Onko heitä kysytty vai ei, sitä en tiedä ja siksi sellaisista vaihtoehdoista ei ole mielestäni hedelmällistä keskustella.