Buccaneer kirjoitti:
Eli vaikka Shedden olisi parempi valmentaja kuin Jalonen, niin häntä ei pitäisi valita, sillä saatavilla voisi olla parempiakin vaihtoehtoja?? Mutta jos Jalonen olisi parempi kuin Shedden, niin hänet pitäisi valita, vaikka saatavilla voisi olla parempiakin vaihtoehtoja?? Pistämätöntä logiikkaa.
Keksit omiasi, vai missä minä noin esitin? Suomalaisuus on tekijä, halutaan tai ei, kun suomessa ollaan, on se sitten minulle tekijä tai ei, se on lähes kaikilla takaraivossa.
Sheddenin valinnan perusteluina on käytetty pohjoisamerikkalaisuutta. Onko Pohjois-Amerikassa parempia valmentajia?
- on?
Onko näiltä paremmilta Amerikan pelleiltä kysytty?
- ei tietääkseni
Miksi ei?
- ??
Onko meillä näin ollen paras mahdollinen pohjoisamerikkalainen ehdokas joka voidaan saada tarjolla?
- ei, tai ei ainakaan tiedetä
Jutan perusteluina on käytetty suomalaisuutta. Onko olemassa parempia suomalaisia valmentajia?
- Jos on, tuskin montaa
Onko näiltä samalla viivalla olevilta suomaisilta kysytty?
- tietääkseni on. mm. Jortikkaa ei kiinnosta
Onko meillä näin ollen paras mahdollinen suomalainen ehdokas tarjolla
- on
Buccaneer kirjoitti:
Tarjolla olevistahan parasta valitaan.
Mitään julkista hakua ei ole ollut, joten mitenkään ei voida tietää Suomen maajoukkuevalmentajan pestin vetovoimaa. JOS perusteluna on halu saada pohjoisamerikkalainen valmentaja, niin ehdokkaita pitäisi olla enemmän kuin yksi.
Koska niitä on vain yksi, on ensin löydyttävä vastaus kysymykseen, miksi niitä on vain yksi?
Eikö tämä kysymys häiritse teitä lainkaan?
Buccaneer kirjoitti:
Nyt tarjolla ovat ainakin Shedden ja Jalonen, ehkä joku muukin. Jos Shedden on näistä paras, niin se on sitten voi, voi Jutta.
Minua ei kiinnosta onko se valmentaja jutta vai jatta, minua kiinnostaa mikä logiikka on Sheddenin ehdokkuuden taustalla
Buccaneer kirjoitti:
Ja mitään maailman top10-valmentajia nyt tuskin Suomen maajoukkuessa koskaan nähdään, olkoonkin että tuollaisen topin määrittäminen on lähes mahdotonta.
? Joukkue menestyy Worldcupissa ja olympialaissa paskalla valmentajalla, jos vaan materiaali on hyvää? jep, vähän kuin Jokerit viimekaudella Immosen valmennuksessa. Eli meillä on todistetusti olut TOP10 valmentaja puikoissa menestyksemme perusteella. Vai meinaatko että pelaajamateriaali on vaan suomella niin kova, että valmentajista huolimatta ollaan pärjätty?
Siispä, jos haetaan pohjoisamerikkalaista valmentajaa, niin miksi niiltä kovimmilta nimiltä ei ole edes kysytty kiinostasko? Ja meinaatteko ettei kiinnostaisi, kun mm kisat on Kanadassa 2008? Ja mistä sen tietää jos ei kysytä
Joten miksi ei ole kysytty?