Ihanaa linjattomuutta liigan johdolta. Tämän päivän Hesarin juttu oli taas ihmeellistä säätämistä. Samaa mieltä olen lähellä Summasen kanssa, joka kritisoi liigan linjattomuutta. Esimerkiksi Kummolan helvetin tiukka linja, että tapella ei saa minkäänlaisessa tapauksessa ihmetyttää minua. Koukkia kyllä saa ilman, että siitä tulee hirveät rangaistukset, mutta kun pelaajat vähän nujakoivat, niin se on saatava pois lajista heti nyt.
Myös Lukon toimitusjohtaja Santalan kommentti;
"Voi olla, että kyse on kulttuurierosta. Ei voi olla niin, että uusi äijä [Shedden] tulee opettamaan meille kiekkokulttuuria"
Mun mielestä Suomen kiekkokulttuuriin olisi helvetin hyvä lisä, että jos vastustajan pelaaja ampuu alkulämmittelyssä kiekkoja toisen tiimin päätyyn tai muuten perseilee, siitä käy joku häntä "kouluttamassa". Se on ihan sama tuleeko se sitten käskyttämällä vai ilman. Koska muutenhan tilanne menee siihen, että kaukalossa saa tehdä vaikka mitä jäynää, josta kukaan ei vastaa.
Ja pistän tähän loppuun vielä kommentin, että en ota tuohon TPS-HIFK pelin tapahtumiin mitään kantaa, koska itsellä ei ole edes 100% varmaa tietoa mitä Jämtin oikeasti teki alkulämmittelyssä.