Kissa Jansson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- We never give in
Vähimmäistavoite alkaa olla aikalailla saavutettu, hieno homma. Asia alkaa realisoitumaan, vaan mikä on seuraava peliliike?
Vähimmäistavoite alkaa olla aikalailla saavutettu, hieno homma. Asia alkaa realisoitumaan, vaan mikä on seuraava peliliike?
Laput lähetetty PRH:lle. Nyt odotetaan ry:n virallistamista, jonka jälkeen avataan ry:lle pankkitili ja aletaan kerätä jäsenmaksuja tulevaa Ilves-Hockey Oy:n osakeantia varten.
Saas nähdä löytyykö multa sitä 300 euroa enää, kun sitä aletaan keräämään... Ei siis mitenkään vittuiluna vaan ihan huolestuttavana ennusteena.
Kannattaa miettiä ennenkuin alkaa nakella kiviä. Kun vaikka lapsiperheen pyykinpesukone pettää, se imaisee tuon 300 euroa täysin yllätyksenä. Sitten onkin mietittävä syödäänkö ensi kuussa vai sijoitetaanko Ilvekseen. Tämä siis ihan vaan esimerkkinä, ottamatta kantaa nimimerkki Kapteeni Koivun tilanteeseen.
Jos sitoudutaan, niin sitoudutaan. Muuten ei sitouduta. Simple as that. Ei se tee kenestäkään yhtään huonompaa Ilves-fania, jos ei ole mukana Sharessa taloustilanteen vuoksi. Tämä pitää vaan tiedostaa siinä kohtaa, kun on painamassa "liity" nappia, kun talous on muutenkin kuralla.
Totta. Mutta varmasti jokunen on innostunut kovasti asiasta, ja lähtenyt mukaan, vaikkei rahassa kylvekään. Ja homman viivästyessä saattaa tulla yllättäviä taloudellisia muutoksia. Varsinkin nuorena sitä on kovasti innokas omistamaan fanittamaansa seuraa, vaikkei oma talous välttämättä ole vielä asettunut kovinkaan vakaille urille. Ei sekään tee huonoa fania, että taloudellinen tilanne vaihtelee.
HeGe41 @ Ilves.com kirjoitti:Hei kaikki Share Ilvekseen osallistuneet. Kurkkikaapa sähköpostiinne. Lauantaina 30. päivä Share Ilves järjestää yhteistyössä Ilves-Hockey Oy:n kanssa tilaisuuden, johon Sharen jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita. Ohjelmassa muun muassa ruokailua sekä Ilves-Hockey Oy:n toimitusjohtajan vierailua. Paikkana on Hakametsän Manse Pub. Tilaisuus alkaa klo 17.30 ja hintaa on vaivaiset 10 euroa (sis. ruuan). Koska Hakametsässä olemme, ei Ilves-JYP -pelikään jää väliin.
Kokeilkaa nyt säästellä niitä rahoja joilla olette olleet mukaan lähtemässä.
"On se hyvä, jos glory hunterit löytävät tiensä hallille ja täyttävät boikotoijien ja muiden Ilveksen haudankaivajain jättämän ammottavan aukon."
"Joillakin näyttää ottavan todella kovalle, että Ilveksen haudankaivajat on pelattu ulos - ja täysin laillisin keinoin. Ja nimenomaan boikotoijien toimesta."
"Boikotoijat voivat todistella omaa erinomaisuuttaan ja nostaa itseänsä jalustalle jollain toisella foorumilla."
"Minä arvostan niitä ihmisiä ja yhteisöjä, jotka ovat vaikeinakin aikoina jaksaneet Ilves-Hockey Oy:tä rahallisesti tukea. Minä arvostan niitä ihmisiä ja yhteisöjä, jotka ovat tehneet satoja tunteja pyyteetöntä työtä saavutetun muutoksen eteen. Minä arvostan niitä ihmisiä ja yhteisöjä, jotka ottavat satojen tuhansien riskin pelastaakseen Ilves-Hockey Oy:n. Boikotoijat eivät heiltä tämän työn hedelmää vie. Eivät tällä keskustelupalstalla."
"Minäkin arvostan niitä ihmisiä ja yhteisöjä, jotka ovat tehneet työtä saavutetun muutoksen eteen. Ja niitä, jotka uhraavat (eivät ne eurot ole takaisin tulossa) sadat tuhannet eurot pelastaakseen Ilveksen - edusti sitä mikä operaattori hyvänsä. -- Muutenkaan muutoksen eteen uhrautuneilta ja uhrautuvilta ei kukaan ole hedelmää viemässä tällä keskustelupalstalla. Kummallinen tulkinta!
Kaiken kaikkiaan olet valinnut palstan moderoinnissa hyvin lyhyen tien. Mielipiteeseen perustuva moderointi toimii nähdäkseni juuri niin kauan kuin Ilveksellä menee hyvin (toivokaamme toki että se jakso kestää pitkään). Sitä toteuttamalla teet keskustelupalstasta sitä paitsi vain itsesi (tai hyvin pienen kaveripiirisi) näköisen, et Ilves-yhteisön näköistä. Palsta on toki sinun; tämä vain ystävällisenä varoituksena.
Pro-ILVES!"
"Kakkua ei voi sekä syödä että säästää. Jos on sitä mieltä, että juuri boikotoijat olivat se muutosvoima (ajoivat Manngardin taloudelliseen ahdinkoon), tarkoittaa se sitä, että yhteistyökumppanit, klubilaiset, kausikorttilaiset ja irtolippuja ostaneet ovat omalla tekemisellään olleet muutoksen hidaste tai este. Taustat tuntien minä en tätä osta.
Kun toiseen suuntaan kumartaa, toiseen pyllistää. Minä kumarran näiden uskollisten tukijoiden suuntaan. Jos heitä on pakko vähätellä, sen voi tehdä sitten jossain muualla."
"Kyllä, Manngardia rahallisesti tukeneet olivat - vaikkakin kenties sitä tarkoittamatta - muutoksen hidaste minun mielestäni, kuten varmasti olet havainnut. Se ei poista sitä arvostusta, joka minulla on myös muuten kuin boikotilla muutoksen eteen työskennelleitä kohtaan.
Vaan varsinainen pihvi tässä on se, että näemmä yksinkertaisesti poistat kanssasi eri mieltä olevien viestit (ja tiedon siitä, että olet viestit poistanut), samalla kun Manngardin touhuihin totaalisesti kyllästyneitä saa palstalla lyödä kuin vierasta sikaa. En ole elämässäni aikaisemmin törmännyt sellaiseen pelkuruuteen."
Kertokaahan nyt HeGe41n tuntevat, onko se aina ollut tuollainen, vai onko kaverilla pikkasen noussut hattuun Esan kanssa kahvittelut? Vai tuutsää HeGe41 itte selittää? Aina parempi...
Loppukaneettina sanottakoon, että kannatan sananvapautta. Keskustelupalstat ovat keskusteluja varten, oli mielipide sitten mikä hyvänsä.
Itse en viitsi ilvesfoorumille enää kirjoitella, enkä käy sitä juurikaan edes lukemassa. Touhu todellakin outoa. Boikotti oli tosiaan suurin tekijä myynnille, koska pakotti Manngardin siihen. Iso tekijä oli myös Hegen kaveri, eli epäpätevä tj Honkalehto joka ei saanut boikotin taloudellisia vaikutuksia lievennettyä.
Näitä Hege yrittää epätoivoisesti vähätellä, jolla uskon olevan negatiivinen vaikutus tulevan joukkorahoituksen tulokseen. Itse päätin joku aika sitten olla siihen osallistumatta, ja uskon joidenkin muidenkin tekevän niin. Ilves on tärkeä asia, mutta tietynlaisten ihmisten kanssa en halua samaan pöytään oli kyse mistä hyvänsä.