Jutussa ei taidettu mainita tytön pakkomielteistä suhtautumista Rydmaniin tai hänen vihjailujaan, jotka Rydman torppasi. Molemmat asiat, jotka ovat kokonaisuuden kannalta aika oleellisia kun huomioidaan hänen kertomuksensa, motiivinsa ja uskottavuutensa. Tällekin asialle kuitenkin oli lähde löydettävissä, joka ei ollut Rydman.Sinänsähän tämä "Petra"-tapaus jutussa on Rydmanin kannalta lähes pelkästään positiviinen asia, koska mitään sopimatonta ei varsinaisesti tapahtunut, jutussa kerrotaan että Rydman kieltäytyi lähemmästä kanssakäymisestä sekä että vastapuoli oli tulisesti ihastunut eikä Rydman vastannut tunteisiin.
Tämä Petran tapaushan on ainoita, ellei peräti ainoa noista joissa Rydman on toiminut kohtuullisen hyväksyttävästi ja joka tukee Rydmanin omaa narratiivia.
Juttuun on käsittääkseni tarkoituksella otettu niitä joita KRP on haastatellut sekä näitä etsiessä vastaan tulleita.
Minä en vain ymmärrä miksi tämä henkilö samoin kuin tuo ex-tyttöystävä on nostettu jutussa keskiöön, kun taustalla on aika vahva motiivi kostamiseen ja toisen puolelta jopa ihan selkeitä todisteita siitä. Lisäksi kertomus muuttuu ajan saatossa.
Todettakoon et itse olen Teittisen aiemmat jutut lukenut mielenkiinnolla ja pidän Eloa luotettavana toimittajana. Kaksi aika suurta syytä itselle miksi näitä asioita nimenomaan ihmettelen.