Viestin lähetti Kaiser Soze
Kuka on JA:n vanhin ja kuka nuorin kirjoittelija?
Oliskos Preda molempia?
Meinaan vaan, että kun on oikein vanha (sentään _yli_ neljäkymmentä), tulee lapseksi jälleen. :D
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti Kaiser Soze
Kuka on JA:n vanhin ja kuka nuorin kirjoittelija?
Viestin lähetti Oloneuvos
Oliskos Preda molempia?
Meinaan vaan, että kun on ikein vanha, tulee lapseksi jälleen. :D
Hyvin toimi.Viestin lähetti stiflat
Sieltähän se vastaus tuli! Kerro miten skulasi?
Viestin lähetti dana77
arvaan, että tietokannassa lukee VW.
Viestin lähetti ozo
Lääketieteellinen kysymys: tarttuuko meningiitti eli aivokalvontulehdus ihmiseltä toiselle? Onko se mahdollista?
Ja vielä: miksi paperitehdas UPM-Kymmene on kymmene eikä kymmenen?
Viestin lähetti Predator
Tästä on saattanut olla aikaisemminkin juttua, mutta kysynpäs kuitenkin. Siis ketkähän älypäät ovat vastuussa suomalaisten paikkakuntien ja kaupunkien nimien ruotsinnoksista? Löytyy meinaan aika omituisia...
- Pasila = Böle, Fredriksberg
Jari Viuhkola. Tilasin lehden ilmaisnäytteenä tekstiviestillä, oli mainokset jäähallilla puolivälierässä. Jos toi nyt siis on uusin lehti, en minä tiedä kuinka usein se ilmestyy.Viestin lähetti Viima
kuka on 99kysymyksen piinassa?
Minusta on aika usein tuntunut siltä että jotkut Jatkoajan kirjoittajista ovat ulkoavaruudesta. Tai sitten he vain ovat yli 40-vuotiaita.Viestin lähetti PeteX
meihin otettaisiin yhteyttä vaikkapa Jatkoajan kautta.
No sitte se täytyypi käydä pian ostamassa...Viestin lähetti Twite
Jari Viuhkola. Tilasin lehden ilmaisnäytteenä tekstiviestillä, oli mainokset jäähallilla puolivälierässä. Jos toi nyt siis on uusin lehti, en minä tiedä kuinka usein se ilmestyy.
Viestin lähetti Maple Leaf
Kriitikko Mikael Fränti kirjoitti Helsingin Sanomissa (27.3.) Ghostbusters-elokuvaa esittelevässä jutussaan Bill Murrayn olevan "eksistentialistinen elokuvakoomikko". Mitä Fränti tällä tarkoittaa?
Viestin lähetti JPx
eksistentialismi: filosofian suunta, joka esittää ihmisen olentona, jonka "olemassaolo edeltää olemusta"
Viestin lähetti B1
Mistä nuudelit on tehty? Lähes kuin pastaa, mutta maistuu ihan erilaiselle.
Viestin lähetti Ikijokeri
Kun kello on New Yorkissa 14.00, paljonko kello on silloin Suomessa?
Niin, vaikka tuskinpa asia epäselväksi jäi niin viisastelenpa kuitenkin että et vastannut kysymykseen, edes edit-tarkennuksella.Viestin lähetti JPx
GMT -5 tuntia eli seitsemän tuntia vähemmän kuin meillä.
edit: eli tarkennetaan vastausta sen verran vastaamaan itse kysymystä, että kello on siis meillä seitsemän tuntia enemmän kuin nykissä. Nykin aika on GMT -5 tuntia ja meillä GMT +2 tuntia.
Viestin lähetti varjo
kaitpa tämä olisi sopiva ketju:
Haussa ämpärisoitin, vaatimukset:
-128Mt muistia
-radio
-100 +- 30€ hintaa
Jonkun Traxter II vehkeen olen löytänyt, mutta sen laadusta tai valmistajasta ei ole hajuakaan.
Vinkkejä ja vihjeitä.