Viestin lähetti Triton
Siis jos englanninkielinen asiakas tulee mulle kysymään hedelmämaitorahkapurkki kädessään, että miten tämä eroaa jogurtista niin miten hiivatissa sen selitän englanniksi? Argh! Tai sen kermaviilin?
Viestin lähetti stiflat
Miksi ostoskeskusten ja supermarkettien ulko-ovilla on ne mielettömät föönit, jotka puhaltavat ilmaa kun viimeistä päivää oviaukossa?
Täällähän on taas kielikoulu täydessä käynnissä.Viestin lähetti msg
raejuusto eli cottage cheese eli grynost
Kermaviili eli gräddfil lienee käännettävissä sour cream -nimellä.
Tosin ei sovi unohtaa samantyylisiä smetanaa ja ranskankermaa eli creme fraisea.
Piimä eli surmjölk olisi kai sitten sour milk?
Viestin lähetti Iker
Täällähän on taas kielikoulu täydessä käynnissä.
Ja kysymys kaikille: Mitä jos kyseessä on kotimainen meijerituote, onko se silloin domestic dairy-product? Mitä sanoo Oxford?
Viestin lähetti Triton
Siis jos englanninkielinen asiakas tulee mulle kysymään hedelmämaitorahkapurkki kädessään, että miten tämä eroaa jogurtista niin miten hiivatissa sen selitän englanniksi? Argh! Tai sen kermaviilin?
Viestin lähetti pyhimys
Sattuisikohan joku tietämään, mistä saisi Tshekin jalkapallo-maajoukkueen pelipaidan tilattua netistä? Mieluiten suomalainen nettisivusto.
Viestin lähetti Karamahti
Tsiigaa tuolta:
http://www.supportersplace.com/new_...h&PHPSESSID=470f87616983fc33a87f38d7a9fef065&
Oli just loppuunmyyty, mutta kai se kysymällä selviää mílloin tulee lisää
Viestin lähetti Dvozak
Miten jokeri-fanit erottaa Thomaksen ja Häkkisen ?
Viestin lähetti PeteX
Toinen kiroilee englanniksi.
Viestin lähetti Senior
Ja toinen "savoksi":
"33 Pasi Häkkinen
Jokerit
maalivahti
s. 25.6.1977 Lappeenranta
179 cm / 80 kg / L "
Viestin lähetti vlad
Parahin Senior,
Lappeenrannassa ei puhuta "savoa" - ei lähellekään.
vlad.
Viestin lähetti Senior
Parahin vlad,
olit sitten huomannut, että olin kirjoittanut savon molemmin puolin " .
Viestin lähetti vlad
Joillakin asioilla ei leikitä, ja tämä on niitä asioita... sama jos väittäisi kaikkia Hesalaisia "Jokerifaneiksi".
vlad.
Tarkoitat varmaan tätä.Viestin lähetti HABS #11
Tarttis löytää kaverille netistä kuva Laura Ruoholasta. Nimittäin SE kuva joka on otettu alaviistosta takaa päin. Kuvassa Laura istuu tuolilla pöydän ääressä.
Viestin lähetti Lawless
Tarkoitat varmaan tätä.