Viestin lähetti Padis
Tämmöinen käsitys minulla on, että jos sopimus ei katkea niin lomapäivät kertyvät normaalisti ja jos soppari katkeaa niin lomapäivät maksetaan rahana. Yleensä sopimuslaiset ei pääse kauheesti lomia piteleen paitsi työttömänä :(
Viestin lähetti alex#10
koskeeko uudistus kaikkia sarjatasoja vaiko pelkästään sm-sarjaa.
Viestin lähetti alex#10
Salibandyyn tulee ensi kaudeksi sääntöuudistus, jonka mukaan palloa ei saa enää palauttaa maalivahdille. Meidän nelosdivariporukan kesken on kuitenkin kova tappelu siitä, että koskeeko uudistus kaikkia sarjatasoja vaiko pelkästään sm-sarjaa. Salibandy.nettiä kahlasin läpi, mutta en löytänyt mainintaa koko uudistuksesta...joten jos joku osaa sanoa satavarmasti miten asia on niin olisin erittäin kiitollinen...
Viestin lähetti Jomppa
Eikö tämä sääntö ole ollut jo useamman kauden voimassa?
Löytyy salibandy.netistä
http://www.salibandy.net/liitto/sarja-alue/kilpailusaannot/pelisaannot.html#501 -> 507 Vapaalyönnin aiheuttavia rikkeitä -> kohta 19.
Viestin lähetti alex#10
Salibandyyn tulee ensi kaudeksi sääntöuudistus, jonka mukaan palloa ei saa enää palauttaa maalivahdille. Meidän nelosdivariporukan kesken on kuitenkin kova tappelu siitä, että koskeeko uudistus kaikkia sarjatasoja vaiko pelkästään sm-sarjaa. Salibandy.nettiä kahlasin läpi, mutta en löytänyt mainintaa koko uudistuksesta...joten jos joku osaa sanoa satavarmasti miten asia on niin olisin erittäin kiitollinen...
Minä käytän. Eilisestä asti eivät ole toimineet nuo Soneran vakioviestit ym. palvelut. Ei ole siis käyttäjässä vika vaan palvelun tarjoajassa.
Viestin lähetti Le Banner
Tyttäreni Siemens käväisi eilen Saimaassa vähän vilvoittelemassa,mutta niin virkistävässä kylvyssä että pimeäksihän se meni.
Virrat tosin palautui tänään hetkeksi föönin suosiollisella avustuksella,mutta vähän ajan kuluttua hyytyi ja pimeni.
Kertokaahan vinkkejä onko luurin hyväksi vielä mitään tehtävissä?
Nimim:Mikroonko seuraavaksi
Viestin lähetti PeteX
Ainakin Ylen ohjelma oli: MOT- mikä oli tutkittava
Puhelimen takuu taisi lakata olemasta voimassa hetkellä, jolla molskahti, joten tee-se-itse-keinoja voi käyttää. IrGGun ehdottamaa on jo kokeiltu käytännössä, mutta jos tuo tuntuu liian kovakouraiselta, niin kokeilepa tätä. Pura puhelin niin pitkälle kuin uskallat, ja uskot vielä osaavasi kasata sen. Sen jälkeen annat osien olla pidemmän aikaa vaikka jonkun pyyhkeen päällä ja annat kosteuden haihtua pois. Saattaa auttaa, tai sitten ei. Itse en ole tämänkaltaista huolto-operaatiota tehnyt.Viestin lähetti Le Banner
Kertokaahan vinkkejä onko luurin hyväksi vielä mitään tehtävissä?
Viestin lähetti Le Banner
Tyttäreni Siemens käväisi eilen Saimaassa vähän vilvoittelemassa,mutta niin virkistävässä kylvyssä että pimeäksihän se meni.
Ainakin pyöräteillä usein nuo tehdään niitä kulunestopylväitä varten. Niitä kun on kovin vaikea asvaltista läpi saada tai asvaltilla saada paikallaan pysymään.Viestin lähetti pale
Miksi katuihin, niitä päällystettäessä, tehdään arviolta halkaisijaltaan n.12-18cm pyöreät reijät n. 60cm välein ja nimenomaan kadun poikki?
Voi, eikä tarvitse tulla koskaan enää takaisin! Toinen, taloudellisesti parempi, vaihtoehto on nukkua töissä.Viestin lähetti Rygge
Voiko lähteä töistä kotiin, jos väsyttää?
Olen kuullut saman asian, eli aina vesikylpy perään, puhelin kosteana muoviin ettei puhelin pääse kuivumaan ja kipinkapin luuri huoltoon. Itse kastuminen ei tee pahinta vauriota vaan kuivuminen. Varsinkin jos kyse on merivedestä tai jostakin muusta nesteestä kuin makeasta eli about normaalista vedestä.Viestin lähetti Fläppis
Jos puhelin tipahtaa johonkin muuhun nesteeseen kuin veteen, niin puhelin kannattaa mahdollisesti heti perään käyttää vedessä, jotta sokeri ja muut aineet poistuisivat suurimmilta osin. Tuo sana mahdollinen on edellisessä sen takia, että en ole asiassa mikään expertti, vaan pelkästään maalaisjärjen pohjalta olen yrittänyt miettiä :)
Viestin lähetti Rocco
Olen kuullut saman asian, eli aina vesikylpy perään, puhelin kosteana muoviin ettei puhelin pääse kuivumaan ja kipinkapin luuri huoltoon.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Käsittääkseni upottavat huollossa kapulan pirtuun, tahi vastaavaan liemeen. Tuolla tempulla kuulemma ainakin korjataan kastuneita läppäreitä yms..
En toki vannomaan mene, joten sieltä huollosta ei kannata lähteä pirtua kinumaan..
K