Viestin lähetti Ruutiveijari
Miksi nykyään on kaikilla kiire? Onko se siksi, että sillä toisellakin on kiire, koska sinulla on kiire, koska sillä toisella on kiire?
Mulla ei ole kiire, otan tällähetkellä hyvinkin rauhallisesti.
Miksi nykyään on kaikilla kiire? Onko se siksi, että sillä toisellakin on kiire, koska sinulla on kiire, koska sillä toisella on kiire?
Viestin lähetti finnjewel
Aika on rahaa, etenkin vapaa-aika. Siksi kaikilla on kiire viettämään vapaa-aikaa sekä maksimoidakseen vapaa-ajan määrän. Omat kiireeni ainakin perustuvat tähän seikkaan.
Viestin lähetti dana77
Mikä Marathonin johtajan taklanneen häirikön nimi ja webbiosoite on? eikös tämä sama tyyppi mittatilaustyönä tee näitä keikkoja ja samalla mainosta jotain. Pitäisi tyyppiä päästä vetämään turpaan...
Viestin lähetti dana77
Mikä Marathonin johtajan taklanneen häirikön nimi ja webbiosoite on? eikös tämä sama tyyppi mittatilaustyönä tee näitä keikkoja ja samalla mainosta jotain. Pitäisi tyyppiä päästä vetämään turpaan...
Viestin lähetti Kyösti
Onko VW Golf IV hyvä auto?
Kyllä. Epäreilu, mutta täysin normaali toimintatapa.Viestin lähetti HABS #11
Ostin digikameran viime syksynä ja se meni rikki. Nyt sain takuuseen uuden kameran jotan siltä osin homma hanskassa. Myyjä kuitenkin ilmoitti että uudessa kamerassa on vanhan kameran takuu aika. Eli kameran takuu loppuu syksyllä eikä elokussa 2005. Onko asia todellakin noin?
Viestin lähetti Fosse
Muistaako joku mistä sai tilattua Hesarin näytetilauksen pariksi(?) viikoksi, muistan jossain nähneeni tällaisen mainoksen?
Viestin lähetti heki
Miksi meressä on suolaa?
Tai siis oikeastaan, miten suola on päätynyt meriveteen muttei esim. järviveteen?
Hitto mä oon sokea tai muuten tumpelo. Kävin muka tuolla viime viikolla kuikkimassa ja ei siitä tuollaista pop-up ikkunaa auennu... Kiitokset.
Viestin lähetti Fosse
Hitto mä oon sokea tai muuten tumpelo. Kävin muka tuolla viime viikolla kuikkimassa ja ei siitä tuollaista pop-up ikkunaa auennu... Kiitokset.
Voi, ellei kassapäätteellä ole saldon tarkistavaa reaaliaikaista yhteyttä pankkiin. Harvemmalla liikkeellä lienee tälläinen yhteys. Normaalitapa on suorittaa tämä maksutapahtumien siirto sulkemisajan jälkeen yhtenä ajona.Viestin lähetti Remppu
Voinko ostaa (pankki)kortilla tänään, kun rahaa tulee tilille vasta johonkin aikaan ensi yönä?
Viestin lähetti heki
Miksi meressä on suolaa?
Tai siis oikeastaan, miten suola on päätynyt meriveteen muttei esim. järviveteen?
Viestin lähetti Everton
3) Ja kolmantena tyhjät CD- ja DVD-levyt. Onko tämä hyvä paikka tilata, vai saako jostain kätsymmin? Ja kun noita eri levyjäkin on niin tuhottomasti... Pitääkö musiikkia kopsatessa olla aina tuo "CD-R audio" - tuskinpa vain, mutta mitä eroa sillä sitten on tavallisen kanssa?