Eikä siinä mitään vikaa ole. Kukin tavallaan.No minä täällä.
Kait sä osaat sen argentinon sormieleen?
Eikä siinä mitään vikaa ole. Kukin tavallaan.No minä täällä.
Melko yllättävää. Discoveryn mukana menee myös eurosportit ja olympiaskabat. Viihteen tiedotteessa lukee, että discoveryn tarjous ei mahdollistanut jatkoa. Onkohan tuolla menossa joku kovempikin kilpailutilanne ja kenen eduksi se päättyy. Toivottavasti maksavan asiakkaan. Telian sivuilta katsoin, että telian discovery paketti maksaa kympin kuussa ja sillä näkee neljä kanavaa: Discovery Channel, Investigation Discovery, Discovery Science ja Animal Planet. Kukahan noistakin erikseen maksaa. Kaikki ihan täytekanavia, vaikka toki tulee joskus jotain dokkareita katsottua. Itse en maksaisi penniäkään yhdestäkään noista.Elisa päätti sitten lopettaa yhteistyön Discovery Networksin kanssa. ....
Telian sivuilta katsoin, että telian discovery paketti maksaa kympin kuussa ja sillä näkee neljä kanavaa: Discovery Channel, Investigation Discovery, Discovery Science ja Animal Planet. Kukahan noistakin erikseen maksaa. Kaikki ihan täytekanavia, vaikka toki tulee joskus jotain dokkareita katsottua. Itse en maksaisi penniäkään yhdestäkään noista.
Melko yllättävää. Discoveryn mukana menee myös eurosportit ja olympiaskabat. Viihteen tiedotteessa lukee, että discoveryn tarjous ei mahdollistanut jatkoa. Onkohan tuolla menossa joku kovempikin kilpailutilanne ja kenen eduksi se päättyy. Toivottavasti maksavan asiakkaan.
Toisaalta voisi kuvitella, että ottaa vaan ne kaikki kanavat jakeluun, mutta pistää omaan pakettiinsa. Toisaalta ei ole hajuja, että millaisia ehtoja noissa sopimuksissa voi eri osapuolet käyttää.
Ässissä pelasi numerolla 43, joten ei ainakaan tuo osu, ja K-Espoossa oli tuttu #13.Olenkohan oikeassa kun muistelisin että Marko Palo pelasi aikoinaan yhden kauden HPK:ssa myös numerolla 20? Ei siis pelannut kaikkia kausiaan Kerhossakaan numerolla 13.
Tällainen hatara muistikuva minulla on. Jäänyt jotenkin tuo poikkeus pelinumerossa mieleeni. Vai oliko sittenkin joku toinen liigaseura jossa pelasi numerolla 20?
Ja tuleva vuosihan on siis 2020.
Jalohan nyt pelasi aina numerolla 13, eli jos ja kun nyt olivat samassa joukkueessa Palon kanssa, niin käytäntöhän yleensä on että nuorempi väistää ja ottaa toisen numeron.Ässissä pelasi numerolla 43, joten ei ainakaan tuo osu, ja K-Espoossa oli tuttu #13.
Kausi 1996-97 HPK:ssa voisi olla tuo muistelemasi, koska olivat tuolloin samaan aikaan Risto Jalon kanssa joukkueessa, ja ainakin edellisellä kaudella Jalon pelinumero oli ollut 13. Harmittavasti nuo sivut eivät kerro tuon 96-97 kauden numeroita.
Ässissä pelasi numerolla 43, joten ei ainakaan tuo osu, ja K-Espoossa oli tuttu #13.
Kausi 1996-97 HPK:ssa voisi olla tuo muistelemasi, koska olivat tuolloin samaan aikaan Risto Jalon kanssa joukkueessa, ja ainakin edellisellä kaudella Jalon pelinumero oli ollut 13. Harmittavasti nuo sivut eivät kerro tuon 96-97 kauden numeroita.
Elisa päätti sitten lopettaa yhteistyön Discovery Networksin kanssa.
Melko yllättävää. Discoveryn mukana menee myös eurosportit ja olympiaskabat. Viihteen tiedotteessa lukee, että discoveryn tarjous ei mahdollistanut jatkoa.
No minä itse löysin muistini tueksi tällaisen sivun. (Linkki vie HPK:n sivuille jossa tarinaa HPK:ssa käytetyistä pelinumeroista.) Täällä Palon numeroiksi HPK:ssa toden totta kerrotaan numerot 13 ja 20. Ja kausi jolloin Palon käytössä oli tuo numero 20 niin saattoi olla tosiaan tuo kausi 1996-97.
Eurosportin Facebook-sivut uutisoi illalla että sopimus Elisan kanssa saatu aikaan eli homma jatkunee kuten ennenkin.
Olenkohan oikeassa kun muistelisin että Marko Palo pelasi aikoinaan yhden kauden HPK:ssa myös numerolla 20?
Kausi 1996-97 HPK:ssa voisi olla tuo muistelemasi, koska olivat tuolloin samaan aikaan Risto Jalon kanssa joukkueessa, ja ainakin edellisellä kaudella Jalon pelinumero oli ollut 13.
Eipä tuossa nyt mitään kummallista silloin ollut ja varmaan aika moni jäädytetty pelaaja on pelannut seurassaan eri numeroilla.
Määräaikaista ei voi irtisanoa. Se sopimus kun on molempia sitova ja öööh... määräaikainen.Onko kukaan irtisanonut määräaikaista sähkönmyyntisopimusta lähiaikoina? Tuliko sanktioita? Fortum sähkönmyyjänä.
Onko kukaan irtisanonut määräaikaista sähkönmyyntisopimusta lähiaikoina? Tuliko sanktioita? Fortum sähkönmyyjänä.
Tähän voisin lisätä että useat Krobben kiperät vaativat jotain aivan erityisiä sieniä avautuakseen. Näissä kalpenee jopa Jeesushihhulit jotka näkevät perkeleen kuvia koirien persekarvoituksissakin. Huh huh.Mistä lähtien Krobben kiperiä on oikein pidetty? Liitän vielä itse nimimerkin viestiin, jos vastaus irtoaisikin sieltä. @krobbe
Määräaikaista ei voi irtisanoa. Se sopimus kun on molempia sitova ja öööh... määräaikainen.
Paitsi voi irtisanoa, jos esim. muuttaa pois sieltä, mihin sähkösopimus on tehty.
Joitain porsaanreikiä tai syitä löytynee, millä määräaikaisen sopimuksen voi irtisanoa, mutta pääsääntöisesti ei. Muutto on yksi syy, muita oikeasti aina kelpaavia en tiedä. Kerro miten kävi, kun saat vastauksia.Lähestyin sähköpostitse firmaa, kun ei siellä kukaan jouda vastaamaan puhelimeen, enkä jaksa kuunnella pimputusmusiikkia. Jos sopimusta ei voi irtisanoa tai muuttaa joiltakin osin, niin pitää sitten muuttaa päiväksi toiseen osoitteeseen.
Lähestyin sähköpostitse firmaa, kun ei siellä kukaan jouda vastaamaan puhelimeen, enkä jaksa kuunnella pimputusmusiikkia. Jos sopimusta ei voi irtisanoa tai muuttaa joiltakin osin, niin pitää sitten muuttaa päiväksi toiseen osoitteeseen.