Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Et satu muistaan mistä se osti sen luurin...? Enon pualesta kyselen...Tosin olihan kerran se juttu kun tyyppi osti uuden puhelimen kaupasta ja siinä oli jonkun runkkausklippejä valmiina.
Et satu muistaan mistä se osti sen luurin...? Enon pualesta kyselen...Tosin olihan kerran se juttu kun tyyppi osti uuden puhelimen kaupasta ja siinä oli jonkun runkkausklippejä valmiina.
Omien kokemusten perusteella suurin haaste on ollut se ettei ostajasta enää kuulu mitään kun odottelet häntä paikalle. Onnistuneissa tapauksissa maksu ja kaikki muukin on sujunut ilman mitään ongelmia.No, kokeillaan kuitenkin. Se varsinainen kysymys on, että mitä kaikkea tuollaisessa tilanteessa pitää huomioida? Rahat mulle ensin ja laite sitten hänelle, en anna katsoa puhelinta itse, vaan näytän, paikka on julkinen ja siellä on varmuudella aina muita...
Ei, en tyhjentänyt enkä nollannut laitetta. Jätin sinne kaikki materiaalini sekä privaatti- että työtilini synkronoituna ja pankkisovelluksen, jonka tunnukset olen kuvannut talteen tuolla samaisella puhelimella. Kauppaan kuuluu myös koko perheen passit sekä autoni, asunnosta neuvotellaan vielä. Jos pari kymppiä enemmän maksaisi.Joo, ymmärsin että olet itse myymässä. Kai nämä myytäessä ja ostettaessa sitten aina jotenkin formatoidaan ettei jää/tule mitään ikävää? Siinä mielessä vähän kortsuihin vertasin.
Juu, tämä itseäni myös hiukan mietitytti, ja siksi ehtona olikin joko maksu ensin ja lähetys sitten tai nouto määrittelemästäni paikasta. Laitan viestin sille lähempänä, ja ellei vastaa, en mene kyttäämään. Sen verran lähellä kuitenkin asun, että tarvittaessa olen paikalla viidessä minuutissa.Omien kokemusten perusteella suurin haaste on ollut se ettei ostajasta enää kuulu mitään kun odottelet häntä paikalle. Onnistuneissa tapauksissa maksu ja kaikki muukin on sujunut ilman mitään ongelmia.
Ja täällä arvatenkin jännitettiin puolestani, joten todettakoon, että hyvin meni.
Voi myös olla, etten aivan tosissani kirjoittanut.Ei ollut kyllä kovin jännä tarina, olit menossa myymään käytettyä puhelinta ja joku oli sitä tulossa ostamaan.
Jotenkin on sellainen mielikuva, että tuota termiä käyttänyt henkilö oli kova South Park -fani, ja sieltähän tätä PC-touhua on tuotu esille mm. PC Principalin toimesta.Mitä tarkoittaa pc-spede?
Harrastuskaverini Runkkari sen tuossa jo kertoi. Eli pc tarkoittaa poliittista korrektiutta. Spede taas vähän semmosta huonoa huumorihahmoa. Mutta antaapi olla. En mää jaksa tästä ny mitään sanasotaa alottaa. Meitä on moneen junaan. Mun vaunussa on muuten tilaa.Mitä tarkoittaa pc-spede?
Jotenkin on sellainen mielikuva, että tuota termiä käyttänyt henkilö oli kova South Park -fani, ja sieltähän tätä PC-touhua on tuotu esille mm. PC Principalin toimesta.
Political correctness - Wikipedia
en.wikipedia.org
Spede taas liittyy edesmenneeseen Pertti Pasaseen, joten oletan, että olisi poliittisesti korrektia puhua RIP-ketjussa myös Spede Pasasesta.
Harrastuskaverini Runkkari sen tuossa jo kertoi.
Nyt oli niin huono että joudut mun kaa jäähylle. Polta sää tupakki, mää vaan häpeen.Miksi kummassa Runkin Kari käy sun harrastuskavereita runkkaamassa? Onko ne kädettömiä ne sun harrastuksen kautta tuntemat kaverit vai eikö ne muuten vaan osaa?
Emmää tupakkia tykkää polttaa. Hävetään molemmat.Nyt oli niin huono että joudut mun kaa jäähylle. Polta sää tupakki, mää vaan häpeen.
Kyllä löytyy. Sattumalta tuo tuli tässä jokin aika sitten kaivettua esille, kun vähän oli ajatuksena tänä talvena pitkästä aikaa hiihdellä.Ei taida maastohuihdolle harrastuksena olla omaa ketjua, joten kysynpäs täällä.
No kappas, kiitoksia tästä! Olisi pitänyt etsiä tarkemmin. Ja muistella, nyt kun otsikon näki niin muisti itsekin nähneensä ketjun joskus aiemmin. Vaan selvisihän tämä näinkin.Kyllä löytyy. Sattumalta tuo tuli tässä jokin aika sitten kaivettua esille, kun vähän oli ajatuksena tänä talvena pitkästä aikaa hiihdellä.
Veikkaan, että tuolla saat varmemmin ja helpommin vastauksesi. Oma harrastelutaso ei mitään varmaa tai fiksua vastausta osaa kysymykseesi antaa.
Nykyään ihan oopperassakin (johon tuota vertaisin) näkyy porukkaa tummissa farkuissa ja neulepaita päällä. Siis miehistä. Naiset pukeutuvat pääsääntöisesti juhlavammin; mekkoihin, joita ei näkisi työpaikalla tai perus synttäri-illallisella. Vanhemmat herrat toki kulkevat puku päällä. Suosittelen kauluspaitaa ja / tai neuletta. Kuuma siellä voi tulla, joten ihan kiva jos sen päälivaatteen voi ottaa myös pois. Rento ja mukava vaatetus on hyvä lähtökohta.Nyt on sellainen juttu, että Isoäitini hommasi joululahjaksi kaikille lapsenlapsilleen joululahjaksi liput Finlandia-talolle klassisen musiikin konserttiin. Miten tommoseen tilaisuuteen pitää pukeutua? Tuskin ihan hupparissa ja farkuissa viittii lähteä.
Suorat housut, kauluspaita ja pikkutakki riitää. Joillekin tuo tosin on ykköset. @Malkkinen
Che.Itselleni tuo olisi paljon enemmänkin kuin ykköset. Pitäisi ostaa suorat housut, kauluspaita ja pikkutakki jotta pääsisin dresscodeen.