Eliteprospects on tähän kätevä. Quanthockey on melko suosittu nykyään myöskin.Miltä sivustolta seuraatte suomalaisten kiekkoilijoiden tilastoja, jotka pelaavat Khl:ssä, tai keskieuroopassa?
Eliteprospects on tähän kätevä. Quanthockey on melko suosittu nykyään myöskin.Miltä sivustolta seuraatte suomalaisten kiekkoilijoiden tilastoja, jotka pelaavat Khl:ssä, tai keskieuroopassa?
Oles hyvä.
Kyseessä voi myös olla linkissä oleva kirja. Mutta jompikumpi varmasti toimii. Tuota kuvalinkissä olevaa en nopealla tsekkauksella löytänyt.
Lisäys: Toi kassid ja kiisut -kirja vaikuttaa oikealta. Ainakin sille naurettu mm. Ylilaudalla jne.Kassid ja kiisud
Kas sina tead, et bengali kassid armastavad vees mängida, ragdolli kassid on aga leebed ja sõbralikud? Trükitähtedega väike papiraamat tutvustab kassi...www.apollo.ee
Osta piparitaikinaa. Levitä se muutaman millin paksuiseksi (3mm) ja laita muotteja. Kun taikinaa jää yli sekoita se yhteen. Sitten teet uuden levyn. Toista kunnes syöt loput.Mistä ruskeat piparit jouluksi? Itse tehdystä taikinasta? Kaupasta ostettavasta valmiista taikinasta? Vai ostaako ruskeat piparit kaupasta kokonaan valmiina?
Minä nyt pohdin näitä kysymyksiä sillä on se viikonloppu kun pitäisi ruskeat piparit leipoa. Mutta itse en niistä niin paljoa edes välitä etteikö niitä voisi jopa ostaa kaupasta kokonaan valmiina. Muut pikkuleivät leivon sitten jouluksi itse ja muut on kyllä ruskeita pipareita selkeästi parempiakin. Muita leipomiani pipareita on Hannatädit, Ässät ja Herrasväen leivät.
Jos ostat ruskeat piparit valmiina kaupasta, niin onko sinulla suosikkia pipareiden valmistajissa? Tai suosikki valmispiparitaikinaa?
Hänellä oli nahkatakki, jonka selkämykseen oli maalattu heinäsirkka. Alkuajoista lähtien.Mistä äskettäin edesmenneen Anne Taskisen lempinimi "Heinäsirkka" tuli?
Miksi ostaa valmista taikinaa kun itse tekemällä saa pienellä vaivalla niin paljon parempaa.
Millainen on se pieni vaiva, jos omat taidot eivät riitä suurellakaan vaivalla tekemään kaupan taikinaa parempaa? Sitä paitsi se kaupan taikina on aivan taivaallisen hyvää suoraan pakastimesta.Miksi ostaa valmista taikinaa kun itse tekemällä saa pienellä vaivalla niin paljon parempaa.
Tää muakin vähän aina ihmisissä hymyilyttää. Aina kaikki saa parempaa kun tekee itte. No ei vittu saa. 9/10 ne marketin valmisjutut on parempia kun Nestori kotikeittiömestarin väkerrykset. Joku ihminenhän nekin reseptit on sitä paitsi tehny. Mitä nyt valmistus ja pakkausprosessia vähän nopeutettu isommilla koneilla. Varmasti joku on ihan oikeesti tota mieltä mutta veikkaisin että 90% vaan valehtelee itelleen.Millainen on se pieni vaiva, jos omat taidot eivät riitä suurellakaan vaivalla tekemään kaupan taikinaa parempaa? Sitä paitsi se kaupan taikina on aivan taivaallisen hyvää suoraan pakastimesta.
Tää on taivahan tosi. Kuka muka tekee esim. parempaa maksalaatikkoa pienellä vaivalla kotioloissa vs. kaupasta ostettu [valitse melkein mikä tahasa valmisruokia valmistava firma]n maksalaatikko. Rusinoilla tai ilman.Tää muakin vähän aina ihmisissä hymyilyttää. Aina kaikki saa parempaa kun tekee itte. No ei vittu saa. 9/10 ne marketin valmisjutut on parempia kun Nestori kotikeittiömestarin väkerrykset. Joku ihminenhän nekin reseptit on sitä paitsi tehny. Mitä nyt valmistus ja pakkausprosessia vähän nopeutettu isommilla koneilla. Varmasti joku on ihan oikeesti tota mieltä mutta veikkaisin että 90% vaan valehtelee itelleen.
@PunamustaTietokilpailukysymys: Kenen jatkoaikalaisen nimimerkki löytyy Raksilan jäähallin seinältä mainostaulusta?
Toi maksalaatikko ja sekin saariosten tekemänä on niitä harvahkoja valmisruokia jotka on oikeasti syötäviä. Mutta ymmärrän toki valmisruokiakin käyttävää mikrokansaa monellakin tapaa. Se helppous kiireen ja saamattomuuden keskellä ilman makunystyröitä.Tää on taivahan tosi. Kuka muka tekee esim. parempaa maksalaatikkoa pienellä vaivalla kotioloissa vs. kaupasta ostettu [valitse melkein mikä tahasa valmisruokia valmistava firma]n maksalaatikko. Rusinoilla tai ilman.
Tää muakin vähän aina ihmisissä hymyilyttää. Aina kaikki saa parempaa kun tekee itte. No ei vittu saa. 9/10 ne marketin valmisjutut on parempia kun Nestori kotikeittiömestarin väkerrykset. Joku ihminenhän nekin reseptit on sitä paitsi tehny. Mitä nyt valmistus ja pakkausprosessia vähän nopeutettu isommilla koneilla. Varmasti joku on ihan oikeesti tota mieltä mutta veikkaisin että 90% vaan valehtelee itelleen.
Millainen on se pieni vaiva, jos omat taidot eivät riitä suurellakaan vaivalla tekemään kaupan taikinaa parempaa? Sitä paitsi se kaupan taikina on aivan taivaallisen hyvää suoraan pakastimesta.
@Jehovan Syyttäjä ?Tietokilpailukysymys: Kenen jatkoaikalaisen nimimerkki löytyy Raksilan jäähallin seinältä mainostaulusta?
@Munaton ääliö?Tietokilpailukysymys: Kenen jatkoaikalaisen nimimerkki löytyy Raksilan jäähallin seinältä mainostaulusta?
Miksi siis ostaa edes valmistaikinaa, kun ne valmiiksi paistetut ovat 9/10 parempia. Vaivaa säästyy ja ehtii katsoa telkkarista jotain ihanaa tositeeveetä sen sijaan. Tai itse asiassa, ostaa suoraan vain kukkamultaa, niin ei turhaan tarvitse niiden pipareiden takia käydä edes paskalla.Tää muakin vähän aina ihmisissä hymyilyttää. Aina kaikki saa parempaa kun tekee itte. No ei vittu saa. 9/10 ne marketin valmisjutut on parempia kun Nestori kotikeittiömestarin väkerrykset. Joku ihminenhän nekin reseptit on sitä paitsi tehny. Mitä nyt valmistus ja pakkausprosessia vähän nopeutettu isommilla koneilla. Varmasti joku on ihan oikeesti tota mieltä mutta veikkaisin että 90% vaan valehtelee itelleen.
Makuasioista kannattaa aina kiistellä. Jos markettiversio on mielestäsi parasta mitä voi olla saatavilla, kannattaa ehdottomasti pysyä siinä. Alkuperäisen jutun pointti oli se, että piparitaikinan valmistus on helppoa ja yksinkertaista eikä siinä tarvitse edes liata käsiään. Taikinan saa myös maustettua mieleisekseen. Näin ollen itse suosin itse tehtyä, mutta sen ei tarvitse olla kenenkään muun totuus.Millainen on se pieni vaiva, jos omat taidot eivät riitä suurellakaan vaivalla tekemään kaupan taikinaa parempaa? Sitä paitsi se kaupan taikina on aivan taivaallisen hyvää suoraan pakastimesta.
Minun kyllä tarvitsee liata käteni koska haluan sekoittaa jauhot mauste-sokeri-rasva- massaan käsin. En koe että saan jauhot kunnolla sekaan muuten esim. jollain puuhaarukalla.Alkuperäisen jutun pointti oli se, että piparitaikinan valmistus on helppoa ja yksinkertaista eikä siinä tarvitse edes liata käsiään.
Eihän siinä kädet likaannu, vaan niistä tulee herkulliset.Minun kyllä tarvitsee liata käteni koska haluan sekoittaa jauhot mauste-sokeri-rasva- massaan käsin. En koe että saan jauhot kunnolla sekaan muuten esim. jollain puuhaarukalla.
Tuo oli kyllä ihanasti sanottu...Eihän siinä kädet likaannu, vaan niistä tulee herkulliset.
Ajattelevat omilla aivoillaan. Eivät mene populistien höpötyksiin, tai eivät halua äänestää valtaeliitin etua ajavaa suhmurointiporukkaa, koska eivät kuulu siihen valtaeliittiin.Minkä vitun takia ihmiset äänestää vihreitä ja demareita (lue kommunisteja) ?