Mainos

Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 114 727
  • 47 223
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko täällä keskustelupalstalla mahdollisuus siihen, että viestiketju näkyy sen nuolen kera, vaikka ei olisikaan itse siihen kirjoittanut sanaakaan? Sillä kysyn, koska välillä tulee kirjoitettua ihan jotain puuta heinää ketjuihin vain ja ainoastaan siksi, että siinä näkyy se nuoli ja huomaan, että tuo on itseäni kiinnostava aihe.

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Uskotaan Hanua, vaikka oma paras ranking onkin reilut 40 sijaa korkeampi kuin hänellä.

Vittu, eihän tuo minun omakehu onnistunut vieläkään. Kympin sakkiin pääsy on kyllä sellainen saavutus, ettei mulla ole mitään jakoa. Oma sijoitukseni on -80-luvun alusta, jolloin noille mun sijoituksille oli vielä suhteellisen helppo päästä.

t. hanu

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Onko jotain lakia, joka estää alaikäisen verotietojen julkaisun? Muuten luulisi median revittelevän "Robinin jättituloilla".

Taitaa Robinin tapauksessa olla isot pojat ne, jotka isoimmat fyrkat tekee. Vaikka kyllä varmaan jotain taskuun jää esiintymispalkkioista ainakin. Mutta mielenkiintoinen kysymys kyllä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huomiseen Monster Jamiin on liput, mutta unohdin tulostaa ne töissä. Pdf hoituu puhelimella, mutta hyväksytäänkö ne luukulla? Lähinnä kai ean-koodi on se juttu, vai?

Edit. Lippu.fi on toimittaja.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Muistaako joku sellaista animaatiota, jossa oli kilpikonna ja se huusi jotain tyyliin; "touche and away"! Tuli joskus Huomenta Suomessa tai Ylen vastaavassa? Etsin vaan en löytänyt.

Edit: Löysinpäs, etsin vain väärästä paikasta ja väärillä hakusanoilla.Touché Turtle and Dum Dum

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...Oma sijoitukseni on -80-luvun alusta, jolloin noille mun sijoituksille oli vielä suhteellisen helppo päästä.

t. hanu

Omani on 10v myöhempi. Plakkarissa on myös maailman liiton, oliko se WDC siihen aikaan, pisteitä ja sija oli jotain 250 ja rapiat. Heitin kerran treenipelejä Eric Bristowin kanssa ja voitin kaikki 11. Tosin se ei tainnut laskea ja oli muutenkin uransa ehtoopuolella.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Harmi, että on heittokäden olkapää ns. telakalla. Muuten pistäisin pystyyn Jatkiksen Darts-häppeningin.

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Onko kenelläkään kokemusta ysiysi.com verkkokaupasta? Entä noista ps3 langattomista ohjaimista, jotka eivät ole niitä Sonyn omia. Pelittävätkö ihan vastaavasti kuin aidotkin?

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Niin uskomatonta kuin se onkin, niin sain tehtyä simppelit nettisivut ilmaiseen googlen pohjaan. Sivuilla on tietoa ja hintoja tuotteista. Minulla on sivujen nimelle myönnetty domain. Sanotaan vaikka, että domain olisi "Karkkikauppa.fi", mutta nythän se osoite on jotain ihan muuta. Miten saan julkaisun yhteydessä tuon osoitteen sivuille. Tämä on varmaankin helvetin tyhmä kysymys ja löytyisi varmaan googlellakin, mutta ensimmäiset osumat ainakin menivät joihinkin maksullisiin kotisivupalveluihin tms. Jos joku viitsii vaivautua, niin hieno homma.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onko kenelläkään kokemusta ysiysi.com verkkokaupasta? Entä noista ps3 langattomista ohjaimista, jotka eivät ole niitä Sonyn omia. Pelittävätkö ihan vastaavasti kuin aidotkin?

Eiköhän niissäkin ole 14-päivän palautusoikeus, jos ei skulaa ja kun tilaat mistä tahansa, niin käytä Visaa, niin saat takuun kaupanpäälle.

Entä noista ps3 langattomista ohjaimista, jotka eivät ole niitä Sonyn omia. Pelittävätkö ihan vastaavasti kuin aidotkin?
Kavereilla on noita ollut. Käyvät 3-4 ohjaimiksi kännipeleihin. Ykkösohjaimeksi en ikinä ostaisi, ellet ole todella satunnainen pelaaja. Akku toimii yleensä huonosti, mutta näppäimet noissa pelittää ihan kelvollisesti. Sen verran tarkasti ne on kopioitu aidoista.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tarttis uutta kanavapakettia telkkariin järkätä, mutta ei noita kanavia ilmeisesti saakaan valittua erikseen. On niin turhauttavaa hankkia jotain 150 kanavan pakettia sen takia että kolmea katsotaan.

Tähän taloon riittäisi MTV3 juniori, Nickelodeon ja nelosen urheilukanavat mutta tuohon satsiin tarvitseekin sitten kolme pakettia. Tulee perkeleesti kanavia mitä ei katsota ja hintaa ihan sikana.

Saako noita mitenkään erikseen? Mulla on täällä DNA:n kaapeli.

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Tähän taloon riittäisi MTV3 juniori, Nickelodeon ja nelosen urheilukanavat mutta tuohon satsiin tarvitseekin sitten kolme pakettia. Tulee perkeleesti kanavia mitä ei katsota ja hintaa ihan sikana.

Saako noita mitenkään erikseen? Mulla on täällä DNA:n kaapeli.
Kävisikö mitenkään päinsä se, että ottaisi Nelonen Nappulan Juniorin ja Nickelodeonin sijaan? Muuten, se "perus" Nickelodeon ei enää näy, vaan pelkästään pienemmille tarkoitettu Nick JR.

Vieläkö saisi sen DNA Mix + Nelonen Pro -paketin? Sillä se taitaisi onnistua.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Niin uskomatonta kuin se onkin, niin sain tehtyä simppelit nettisivut ilmaiseen googlen pohjaan. Sivuilla on tietoa ja hintoja tuotteista. Minulla on sivujen nimelle myönnetty domain. Sanotaan vaikka, että domain olisi "Karkkikauppa.fi", mutta nythän se osoite on jotain ihan muuta. Miten saan julkaisun yhteydessä tuon osoitteen sivuille. Tämä on varmaankin helvetin tyhmä kysymys ja löytyisi varmaan googlellakin, mutta ensimmäiset osumat ainakin menivät joihinkin maksullisiin kotisivupalveluihin tms. Jos joku viitsii vaivautua, niin hieno homma.

Ainakin sivuille kannattaa antaa otsikko eli HTML-kielellä "title".

Linkki yhteen ohjeeseen. Aiheesta löytynee lisävihjeitä paljonkin, mutta tuo vaikutti helppotajuiselta.

Suosikkijoukkue
scholl
Onkohan scholl ottanut lomaa pelikieltonsa päättymisen kunniaksi? Sen verran laaja-alaista vyörytystä on kaikilla rintamilla ettei tuossa enää voi jäädä työnteolle aikaa.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ostin tänään imurin, joka on ihan paska. Voinko palauttaa sen kauppaan jollakin verukkeella?

Ilmeisesti paska tarkoittaa tässä tapauksessa, että et vaan tykkää imurista syystä taikka toisesta. Jos näin, niin kaupan purkaminen ei onnistu ilman myyjän suostumusta. Pelkkä "paska kone" ei riitä, joku kongreettinen vika imurissa pitää olla.

Yleensä näissä käy niin, että tarjoavat ostajalle korvaavaa tuotetta, jolloin voivat myös hyvittää ostajalle rahaa siitä ekasta vehkeestä.

Kokeile vaihtaa, koska imurin tarpeessa lienet edelleen.

Yakuza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Hokki, IPK
Osaakohan täällä kukaan auttaa miestä mäessä.

Ostin telkkarin, jonka merkki on LG. On noin 3-4 vuotta vanha. TV:ssä on yksi HDMI paikka. Mutta pleikkari 3 ei toimi HDMI kaapelilla vaan toimii pelkästään scartilla. Niin mikä vikana? Olen kokeillut, muuttaa asetuksia pleikkarista.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Ostin telkkarin, jonka merkki on LG. On noin 3-4 vuotta vanha. TV:ssä on yksi HDMI paikka. Mutta pleikkari 3 ei toimi HDMI kaapelilla vaan toimii pelkästään scartilla. Niin mikä vikana? Olen kokeillut, muuttaa asetuksia pleikkarista.

Onhan televisiosta valittu inputiksi HDMI?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Kokeile jollain toisella HDMI-kaapelilla (lainaa vaikka). PS3 osaa joskus olla aika nirso noista kaapeleista.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ainakin sivuille kannattaa antaa otsikko eli HTML-kielellä "title".

Linkki yhteen ohjeeseen. Aiheesta löytynee lisävihjeitä paljonkin, mutta tuo vaikutti helppotajuiselta.

Joo, kiitoksia. Tuolla oli ihan hyvää infoa. Sen verran hankalaksi oli kuitenkin ovh-hosting tuon homman tehneet, että jouduin delegoimaan homman asiansa osaavalle taholle. Noh, sivut on kuitenkin auki ja vieläpä omalla nimellään.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ilmeisesti paska tarkoittaa tässä tapauksessa, että et vaan tykkää imurista syystä taikka toisesta. Jos näin, niin kaupan purkaminen ei onnistu ilman myyjän suostumusta. Pelkkä "paska kone" ei riitä, joku kongreettinen vika imurissa pitää olla.

No paska tarkoitti tässä tapauksessa ihan perkeleen kovaäänistä (lisäksi kankeaa ja epäergonomista) ja jouduin tyhmyydestäni maksamaan nyt siis 20% imurin hinnasta. Myyjä ottaa imurin siis takaisin 80% hinnalla, joka kelpaa minulle hyvin.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Minkä takia kiekkoilijat kertovat usein haastatteluissa laukoneensa silmät kiinni(Salminen tänään), ja onko se koskaan edes totta? Vaikka en itse ole juuri lätkää pelannutkaan, niin kaukalopalloa esimerkiksi tullut väännettyä aika lailla, enkä muista koskaan laukoneeni silmät kiinni missään tilanteessa. Eli onko tämä joku läppäjuttu, vai tarkoitetaanko oikeasti sitä, että lämättiin vaan täysillä ilman ihmeempää suuntausta? Tässä ketjussa varmaan sopii näinkin tärkeää asiaa kysyä;)

Stabiil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Minkä takia kiekkoilijat kertovat usein haastatteluissa laukoneensa silmät kiinni(Salminen tänään)

Vaatimattomuus kaunistaa, kyllä ne silmät auki on, ainakin useimmiten :) Kyllä mä toisaalta kaipaisin sellasta, että joku pelaaja joskus, tässä tapauksessa Salminen sanoisi haastattelussa: "Joo, täysii sihtasin yläminttuun ja sinnehän ne aina mulla menee, yrittäis ees ottaa kiinni". Tällasten lausuntojen jälkeen kävis lisäks sillee, että JA täyttyis 'vittu salminen on leija'-tyyppisillä viesteillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy