ÄLÄ TEE SITÄ! Yli kymmenen vuoden pyykinpesu-urani aikana olen avannut nukkasihdin varmaan joitain kymmeniä kertoja, IKINÄ ei siellä ole ollut yhtään mitään. Sen sijaan olen viettänyt tunnin jos toisenkin yrittäessäni raivokkaasti-epätoivoisesti saada sen saatanan tekeleen takaisin paikoilleen. Varsinkin entisessä Whirlpoolissani sihdin tiiviisti paikalleen saaminen perustui täysin tuuriin ja satoihin toistoihin. Aina tein uudelleen pyhän lupauksen etten sitä ikinä enää avaa, kunnes sitten taas petin lupaukseni, enkä näyttänyt kylppärin lattialla raivotessani/itkiessäni enää ollenkaan siltä miehekkään seksikkäältä, kätevältä ja söpöltä modernilta pyykinpesijämieheltä, joka oikeasti olen.
Toki muutamassa koneessa tuo on ollut myös helppo operaatio, mutta mitään hyötyä siitä ei ole ikinä ollut. Onko jollain ollut joskus nukkasihti tukossa?
Surströmmingiä saa isoimmista kaupoista, sittari, prisma jne. Tekisi mieli ostaa, mutta en ole saanut lupaa (pilasiko tämä nyt tuon edelläkertomani henkilökuvauksen).