-Oras
No niin tietysti. Helvetti, käyn hitaalla.
-Oras
Ok, hitto, noita GU10:jä löytyisi isommilla tehoilla.
Eivätpä nuo linkittämäsi ledit oikein riitä, testailin 4W ledeillä ja valoteho on aivan liian vähän. Toki lumenit!=teho mutta silti suuntaa-antavaahan se on ledeissä.
Pesukoneesta vielä sen verran että kovasti hörisee kun yrittää ottaa vettä, ja kun samalla laittaa hanaa kiinni/auki niin ääni kyllä muuttuu joten tekemisen meininkin siellä selvästikin on. Vesi ei vaan ikinä tule pesuainesäiliölle saakka (josta sitten menee sinne rumpuun käsittääkseni, siis edestä täytettävä malli) joten onkohan siellä joku venttiili joka ei nyt vaan avaudu? No, mä koitan sitä tänään vielä vilkaista. Jos tosiaan ekana tsekkaisi sen tuleeko sieltä letkusta vettä, vai olisiko joku mysteerio tukkinut sen.
Semmoista kyselisin, että mitäköhän kautta on turvallisinta antaa avustusta ulkomaan apuun, ettei lahjottamastani kymmenestä eurosta yhdeksän ja puoli euroa pääty jo valmiiksi rahakaisiin kukkaroihin? Kirkon ulkomaanavun kautta olen joskus lahjoituksia tehnyt, mutta arvelluttaa, että paljonko rahasta menee käännytystyöhön, kun itse en uskonnoista perusta ja uskontoa ja avunantamista ei pidä sekoitaa keskenään.
Kokeile huviksesi 6-wattista Parathomia. Nuo teholukemat eivät kerro todellisesta valotehosta juuri mitään ledien kyseessä ollen. 4 W ledillä ja 4 W ledillä saattaa olla eroa kuin yöllä ja päivällä valmistajasta riippuen.
Ovatko muut seurat niin rahanahneita, että oikeudenmukaisuus jäi jonkun pienen rahatukun jyräämäksi?
Rahatukku oli kolme miljoonaa. Tästähän uutisoitiin ennen kauden alkua, kun Jokerien kohtalo ratkaistiin SM-liigan kokouksessa pari kuukautta sitten. Iltasanomissa koko juttu.
niin mutta miksi se otettiin vastaan? ....
Voice of Finlandissa tämä vedettiin. Kolme Tähkän tiimissä ollut naista lauleskelivat tätä kisan kakkosvaiheessa - tokko löytyy mistään levyltä.Häiritsee ihan possuna!
Sirksesalolla on ihan hassu rallatus Mullonikäväsua. Tässä "joku aika sitten" kuulin koverin tästä. Onko joku levyttänyt tämän (nainen?) vai laulettiinko tämä jossai Voice of finlandissa vai mitä häh.. Hemmet että häiritsee!
Niinpä.niin mutta miksi se otettiin vastaan? Mua on ainakin vituttanut Ben-Amor touhujen jälkeen nähdä Jokereita ja nyt jos Hjallis teki ruman tempun kannattajilleen ja veti seuran identiteetin vessasta alas, niin miksi tuota pitää enää katsoa? Mielummin niin, että esim. IFK:lla kannattajat olisivat maksaneet seuralle sen summan, mitä Jokereilta nyt tulee. Uskon, että moni olisi ollut valmis maksamaan rahaa siitä, ettei Jokereita tarttisi nähdä.
Onko täällä K kauppiaita tai ihmisiä jotka tuntee kyseisiä ihmisiä?
Lähinnä kiinnostaa tietää minkälaista hommaa tuo on.
Onko täällä K kauppiaita tai ihmisiä jotka tuntee kyseisiä ihmisiä?
Lähinnä kiinnostaa tietää minkälaista hommaa tuo on. Vetääkö Kesko pahasti välistä? Työtunnit on käsittääkseni aika kovat viikkoa kohden, mutta vastaako korvaus lainkaan työn määrää?
Kuinka suuret taloudelliset riskit tuossa täytyy ottaa?
Elektroninen Darts-taulu/normi Darts-taulu. Mitä eroa?
Eldarttavla, Karella JX–2000 CWX-PRO Biljardihuollosta
Tuollaista mietin kotio, oli kallein mitä saa ja näyttää myös kohtuu coolilta.
Mutta. Onko järkeä ostaa? Vai kannattaako ostaa vain normi-darts? Kokemuksia sähköisistä anyone?
Ajattelin että säästäis mun seinää tuo sähköinen versio ja tuossa olisi myös valmis scorecard taululla + voisi harjoitella konetta vastaan.
Edit: Linkki vie biljardihuolto.fi-sivuston Darts-taulun myyntisivulle.
...
Vastauksia jo saitkin, normaali taulu ehdottomasti. Eikä sitten mitään paperiversiota, vaan kunnon kilpataulu. Maksaa satasen, mutta kestää vaikka ja kuinka kauan.