Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 987 131
  • 47 171

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Onko poliiseilla tutkan ohella jotain kameraa tms millä saavat rekisterin talteen mahdollisia pakenemistilanteita varten? Tuli ajettua pimeässä pusikossa väijyneen poliisiauton tutkaan ja nyt harmittaa kun en lähtenyt karkuun*.

*No ei nyt kai. Kunhan kiero mieli rupesi pohtimaan minkälaiset mahdollisuudet kiinnijäämiselle on jälkeenpäin vaikka pääsisikin ajamaan poliisilta karkuun. Jos eivät rekkaria kerkeä saamaan talteen, mutta saavat auton tunnusmerkit? Voidaanko niiden perusteella myöhemmin tuomita?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päivysti äsken poliisin kamera-auto alikulussa ja sehän välähti sitten. 40 alue ja mulla oli nopeutta arviolta n. 45-50 km/h (max. 50).

Itsellä kävi samoin 80-alueella ja nopeuteni oli MITTARIN MUKAAN 80km/h. Avovaimo otti samasta paikasta aiemmin sakot, niin tuli mieleen ajaa hissukseen. En saatana käsitä miksi se otti kuvan, mutta näin kävi. Nyt tuosta on aikaa about 1,5 - 2kk eikä ole mitään kuulunut. Ehkä ne sitten kuvailee välillä vaan huvikseen autoja tai jotain.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistäs sä nyt tän repäsit? Enhän mä missään kohtaa niin ole sanonut.

Ja lappu menee auton haltijalle joka sitten voi vasikoida kuskin kytille.


Tämän kirjoituksesi perusteella kuvittelin, että puhuit kuskin ilmiantamisesta negatiiviseen sävyyn. Kuten täällä jo mainittiin, vasikointi terminä kuuluu alamaailman kielenkäyttöön ja siellä vasikointia pidetään pahana juttuna eli kuskin kannattaisi maksaa sakko itse oman turvallisuuden kannalta.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9

Ja lappu menee auton haltijalle joka sitten voi vasikoida kuskin kytille.


Tämän kirjoituksesi perusteella kuvittelin, että puhuit kuskin ilmiantamisesta negatiiviseen sävyyn. Kuten täällä jo mainittiin, vasikointi terminä kuuluu alamaailman kielenkäyttöön ja siellä vasikointia pidetään pahana juttuna eli kuskin kannattaisi maksaa sakko itse oman turvallisuuden kannalta.

Teetkö useinkin vastaavanlaisia yleistyksiä palstalaisten kirjoituksista? Eli suosikkijoukkueeni sekä kirjoitukseni on tehnyt minusta epäillyn alamaailman edustajan? Onhan mulla moottoripyöräkin, ehkä olen sitten todellinen pahis tai rikollinen.

Kunhan kirjoitin tekstin niin kuin se mielessä oli.

Oikaisuna Sinulle, että mielestäni rangaistus kuuluu ehdottomasti sille joka sen on hankkinutkin, mutta jos jotain negatiivista tästä haetaan niin mielestäni moinen kameravalvonta on turhaa holhoamista.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Soneran Kotitv:n käyttäjille kysymys:

Kuinka nopeasti Omilta Sivuilta tilattuna(Viasat Sport) näkyisi ja pääsisin katselemaan jos tänään tilaisin, näkyykö heti vai?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Teetkö useinkin vastaavanlaisia yleistyksiä palstalaisten kirjoituksista? Eli suosikkijoukkueeni sekä kirjoitukseni on tehnyt minusta epäillyn alamaailman edustajan? Onhan mulla moottoripyöräkin, ehkä olen sitten todellinen pahis tai rikollinen...

En ole missään vaiheessa yhdistänyt sinua alamaailmaan, kommentoin vain vasikoida sanan semantiikkaa.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
En ole missään vaiheessa yhdistänyt sinua alamaailmaan, kommentoin vain vasikoida sanan semantiikkaa.

Jep niin teit. Ja olen pahoillani jos junttimaisuuttani käytin sanan "ilmiantaa" tilalla sanaa "vasikoida".
Kuvittelen että se sai sut täysin kiihkoon ja siksi näit aiheelliseksi kommentoida asiaa.
 

J.Petke

Jäsen
Soneran Kotitv:n käyttäjille kysymys:

Kuinka nopeasti Omilta Sivuilta tilattuna(Viasat Sport) näkyisi ja pääsisin katselemaan jos tänään tilaisin, näkyykö heti vai?

Minä tilasin Canalin ja tuo alkoi näkymään muistaakseni 1-2 tunnin sisällä. Kai tuo riippuu aika paljon myös kiireestä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen helvetin huono etsimään jo olemassa olevia ketjuja täältä. Voisiko joku ystävällinen sielu auttaa mua ja kertoa onko täällä ketju, joka käsittelee fetissejä.

Muistaisin, että jokin vastaava olisi.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Olen helvetin huono etsimään jo olemassa olevia ketjuja täältä. Voisiko joku ystävällinen sielu auttaa mua ja kertoa onko täällä ketju, joka käsittelee fetissejä.

Muistaisin, että jokin vastaava olisi.
Mä avasin joskus sen "Pakkomielteesi"-ketjun. Mutta et varmaankaan hae sitä, vai?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voisiko joku ystävällinen sielu auttaa mua ja kertoa onko täällä ketju, joka käsittelee fetissejä.

Muistaisin, että jokin vastaava olisi.

Nopealla haulla löytyi ainakin seuraavat eli "Oletko seksuaalisesti häiriintynyt?" ja "Kerro meille SEKSIelämästäsi - ketju jossa aiheena on SEKSI". Ja miksei myös pedon hymyn omaavien pohjoisen miesten suosikki "Belgiassa universumin seksikkäimmät lapset?". Ketjujen sisältöä en pahemmin tarkastellut eli ei varsinaisesti hajuakaan onko sielläpäinkään mitä hait.

Oma sekalainen kysymykseni liittyy hieman edellä mainittuun eli osaako joku kaivaa interwebin syövereistä sen Hannes Hyvösen Veikkaaja-kannen juurikin tuolla "Pedon hymy"-tekstillä? JA:sta löytämäni kuvalinkki tarjoaa valitettavasti eioota.

Edit:

Iso kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Mihin saan hyvän ja helppokäyttöisen paikan blogille johon tulee paljon kuvia ja videoita?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko täällä ketään risteily-asiantuntijaa?

Ollaan lähdössä kavereiden kanssa Tukholmaan ja itselle ei täysin aukea, että kelpaako nuo "Silja Taxos"-kupongit myös perjantailähdöille?

Oheisessa linkissä (vie huuto.nettiin) on kyseisiä kuponkeja myynnissä ja siinä lukee SU-KE lähdöt, mutta samaan aikaan kirjoitetaan myös keltaisista ja punaisista lähdöistä jotka yleensä taas tarkoittaa juuri perjantailähtöjä.

Auttakaa hölmöä.
 

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
Muutin tässä muutama päivä sitten uuteen kämppään ja tv:n katsominen ei onnistu, koska signaalin laatu on jostakin syystä huono, enkä pysty asentamaan tv-kanavia siitä syystä. Olen kokeillut eri kaapelijohtojakin, mutta johdossa ei tunnu vika olevan. Signaalin laatu heittelee koko ajan 5%-9% välillä. Osaisiko joku neuvoa, missä vika on?
Niin ja asun kerrostalossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös