En tajunnut :D Kun täällä aina porukka puhuu itsemoderoinnista.. Noh, ehkä se joskus selviää.Moderoit vahingossa jonkun toisen viestiä omalla nimimerkilläsi, kun olet unohtanut kirjautua sisään moderaattorit -nimimerkillä???
En tajunnut :D Kun täällä aina porukka puhuu itsemoderoinnista.. Noh, ehkä se joskus selviää.Moderoit vahingossa jonkun toisen viestiä omalla nimimerkilläsi, kun olet unohtanut kirjautua sisään moderaattorit -nimimerkillä???
Itsemoderointi tarkoittaa vaikkapa sitä kun kirjoitat viestiä ja ennen "lähetä"- napin painamista tajuat, et viestis rikkoo palstan sääntöjä ja painatkin selaimesta "edellinen"- nappia. Eli moderoit itse itseäsi. Toki tästä on aika mahdoton jäädä edes kiinni ellei sitten suosiolla ilmianna itseään eli itseilmianna.
Näinhän se menee. Tosin itse olen sitä mieltä, että kaikkien itsemoderaattoreiden nimimerkit tulisivat olla julkisia kuten muillakin foorumeilla.
Mitä on itsemoderointi? Kun se on kuulemma kiellettyä...
Yritin löytää sen sääntökohdan, jossa itsemoderointi kielletään, siinä kuitenkaan onnistumatta. Auttakaa.
Tsekkaa Pohjois-Korea-pykälä, eli sääntökohta nro 18.
Minne kannattaa ottaa yhteyttä ja tiedustella asiaa, kun itselleni posti on tullut älyttömän hitaasti viime aikoina. Äsken esimerkiksi tuli luukusta torstain Helsingin Sanomat. Viikonlopun ja tämän päivän Helsingin Sanomia ei ole vielä näkynyt. Lisäksi luukusta tuli lehti, jonka olisi pitänyt tulla perjantaina. Aamuposti neljä päivää myöhässä ja tulee klo 12? Asun kuitenkin kaupungissa, joten ei se siitäkään voi olla. Postin sivuilta en löytänyt mitään tälle asialle sopivaa yhteydenottonumeroa.
Väkisin tässä tulee mieleen myös "naapuri nappaa lehden"-skenaario. Mutta Hesari tosiaan hoitaa oman jakelunsa.Eikös Hesarille ole ihan oma jakelunsa joten Itella (lue Posti) ei varmaan tuossa osaa kauheasti auttaa.
Väkisin tässä tulee mieleen myös "naapuri nappaa lehden"-skenaario. Mutta Hesari tosiaan hoitaa oman jakelunsa.
Poliisin mukaan mies on noin 25–40-vuotias, suomalaisen näköinen, tummahiuksinen, pyöreäkasvoinen ja ruumiinrakenteeltaan normaali tai hieman roteva. Hänellä oli yllään vaalea paita ja tummat löysän oloiset housut.
Miltä suomalainen näyttää? Tuli mieleen tuosta uutissähkeestä..
Reissumies mainos pyörii telkkarissa. Onko tunnarin esittäjä Matti Johannes Koivu, ääni kuulostaa niin samalta?
Eikun pitää mainita, ettei hommalaiset summuut heti epäile maahanmuuttajia tai muita vastaavia. Koska niinhän ne tekis.Pitää mainita ettei mene vihapuheen puolelle, närkästyy joku.
Lounasseteleillä pystyy nykyään maksamaan kaikennäköisiä ostoksia ruokakaupoissa.
Miten saan vaihdettua nickin tänne? Modet ei oikeen huomioi sähköpostejani.
Minkä takia kaupassa kysytään: "laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?". Miksi juuri pakasteet? Joissakin maissa kassa laittaa kaikki ostokset pussiin. Kysymättä.
Minkä takia kaupassa kysytään: "laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?". Miksi juuri pakasteet? Joissakin maissa kassa laittaa kaikki ostokset pussiin. Kysymättä.
Minun termofysiikan ymmärrys on niin alkeellisella tasolla, ettei tämä minulle oikein avaudu. Itse olen elänyt luulossa, että kyse on ainoastaan siitä, että kondenssin aiheuttama kosteus ei leviäisi ympäriinsä.Pysyvät kylmänä hiukan pitempään esim. kotimatkan ajaksi.
Huomattavasti käytännöllisempää kuin se, että kassa pakkaa asiakkaan ostoksia 5 minuuttia jonon kertyessä sinä aikana.
Minun termofysiikan ymmärrys on niin alkeellisella tasolla, ettei tämä minulle oikein avaudu. Itse olen elänyt luulossa, että kyse on ainoastaan siitä, että kondenssin aiheuttama kosteus ei leviäisi ympäriinsä.
Noin minäkin sen miellän. Yksi pahainen muovipussi ei lämmöneristeenä ole minkään arvoinen.