True Player #20
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Kiitos paljon!
Muistelinkin kuulleeni sen jossain lätkäaiheisessa videossa mutta eipä juuri tuo tullut mieleen.
Kiitos paljon!
Muistelinkin kuulleeni sen jossain lätkäaiheisessa videossa mutta eipä juuri tuo tullut mieleen.
Ja lappu menee auton haltijalle joka sitten voi vasikoida kuskin kytille.
Kuulostaa ihan rikollislaumalaisen puheelta.
Kuulostaa ihan pelästyneen, kukkahattutätimäisen vasikan puheelta.
Eli sinusta auton omistajan kuuluu aina maksaa sakko?
Päivysti äsken poliisin kamera-auto alikulussa ja sehän välähti sitten. 40 alue ja mulla oli nopeutta arviolta n. 45-50 km/h (max. 50).
Mistäs sä nyt tän repäsit? Enhän mä missään kohtaa niin ole sanonut.
Ja lappu menee auton haltijalle joka sitten voi vasikoida kuskin kytille.
Tämän kirjoituksesi perusteella kuvittelin, että puhuit kuskin ilmiantamisesta negatiiviseen sävyyn. Kuten täällä jo mainittiin, vasikointi terminä kuuluu alamaailman kielenkäyttöön ja siellä vasikointia pidetään pahana juttuna eli kuskin kannattaisi maksaa sakko itse oman turvallisuuden kannalta.
Teetkö useinkin vastaavanlaisia yleistyksiä palstalaisten kirjoituksista? Eli suosikkijoukkueeni sekä kirjoitukseni on tehnyt minusta epäillyn alamaailman edustajan? Onhan mulla moottoripyöräkin, ehkä olen sitten todellinen pahis tai rikollinen...
Kuulostaa ihan pelästyneen, kukkahattutätimäisen vasikan puheelta.
En ole missään vaiheessa yhdistänyt sinua alamaailmaan, kommentoin vain vasikoida sanan semantiikkaa.
Heh, kiitos kuitista!
Ja sori sohaisusta, sanasi sopivat vain niin hyvin suosikkijoukkuekuvaukseesi.
Soneran Kotitv:n käyttäjille kysymys:
Kuinka nopeasti Omilta Sivuilta tilattuna(Viasat Sport) näkyisi ja pääsisin katselemaan jos tänään tilaisin, näkyykö heti vai?
Voisiko joku ystävällinen sielu auttaa mua ja kertoa onko täällä ketju, joka käsittelee fetissejä.
Muistaisin, että jokin vastaava olisi.
Mä avasin joskus sen "Pakkomielteesi"-ketjun. Mutta et varmaankaan hae sitä, vai?Olen helvetin huono etsimään jo olemassa olevia ketjuja täältä. Voisiko joku ystävällinen sielu auttaa mua ja kertoa onko täällä ketju, joka käsittelee fetissejä.
Voisiko joku ystävällinen sielu auttaa mua ja kertoa onko täällä ketju, joka käsittelee fetissejä.
Oma sekalainen kysymykseni liittyy hieman edellä mainittuun eli osaako joku kaivaa interwebin syövereistä sen Hannes Hyvösen Veikkaaja-kannen juurikin tuolla "Pedon hymy"-tekstillä? JA:sta löytämäni kuvalinkki tarjoaa valitettavasti eioota.
Rupesin muka "ajan kuluksi" kyseistä ketjua lukemaan, ja näinpä sieltä aamun piristykseksi vastaan tuli nimimerkki Paitselon veistelemä legendaarinen seksitarina. Espressot näytölle yms.
Yleisimmässä, elikkäs 4x6'' kokoisessa renkaassa noin 2 baria. Kylmemmällä ilmalla uskaltanee lisätä 2,4 bariin asti.Paljonko pitäisi olla kottikärryn renkaassa ilmanpaineen?