Mistä saa ostaa Jääkiekon virallisen kausijulkaisun 2011-2012? Olen hankkinut sen tähän asti Suomalaisesta kirjakaupasta, mutta tänään sieltä ilmoitettiin minulle, että kustantaja on muuttunut ja he eivät saa sitä enää minulle tilatuksi.
Aika hyvä selitys, mutta sellainen pieni tarkennus että kyllä se ilmassa oleva vesihöyry tiivistyy (tai jäätyy) ihan kaikille pinnoille joiden lämpötila on alle kastepisteen eikä vaan kylmimpään kohteeseen.Kondension idea on se, että kosteus tiivistyy kylmimpään kohteeseen.
Kenelle avoin yhtiömuoto sopii? Miksi avoin yhtiö?
No minulla on avoin yhtiö toisen yhtiömiehen kanssa. Meillä on pienimuotoista kustannustoimintaa, mutta olemme kumpikin normaaleissa päivätöissä. Meille yhtiömuoto passaa hyvin.12 tuntia on kulunut kysymyksen esittämisestä, joten voidaan todeta ettei avoin yhtiömuoto sovi kenellekään.
Luulin että joku kauppatieteiden maisteri olisi tämän osannut minulle kertoa.
Jos tölkki/pullo menettää tyhjiön pakastimessa? Eli hapot pääsee karkuun?Miksi kaljasta häviää hapot, kun se jäätyy ja sen sulattaa?
Miksi kaljasta häviää hapot, kun se jäätyy ja sen sulattaa?
Mitä merkitystä on määräaikaisella eduskuntaryhmästä erottamisella?
Mitä kylmempi lämpötila, sitä vähemmän molekyylit liikkuvat -> ilmakuplat "tekevät tilaa" kiinteäksi aineeksi muuttuvalle kaljalle. Eivätkä ne sinne enää kaljan sulaessa palaa.
Oletan sinun olevan väärässä. Pakastimeen unohdetut bisset ovat tähän asti sulaneena tarjonneet ihan hyvän hiilidioksidin. En toki voi väitellä kanssasi, koska uskon jääväni tappiolle, mutta edelleen toivon, että maistat mustaleimaa...
Oletan sinun olevan väärässä. Pakastimeen unohdetut bisset ovat tähän asti sulaneena tarjonneet ihan hyvän hiilidioksidin.
En toki voi väitellä kanssasi, koska uskon jääväni tappiolle,
mutta edelleen toivon, että maistat mustaleimaa...
Joku enemmän kaljaa pakastanut kertokoon. Syytän Räpylärepeä joka väitti kuplien katoavan.
Viimekesänä tätä tapahtui tuontuosta, tuli kohtalaisen deeku olo, kun ravisteli ja öhelsi niitten tölkkien parissa, että sai sen muhjun tulemaan lasiin, mutta hyvin säilytti olemuksensa. Ne jotka ei säilyttäneet, piti kaapia irti lokerosta ja sen lähiympäristöstä :) Oli muuten kylmää.
Hei nyt Toope! Maista sitä pitkään kypsytettyä mustaleimaa paahtoleivällä, ehkä tomaattia sekaa, ni lupaan, että kieli on pitkällä ruuan mukana...
Viimekesänä tätä tapahtui tuontuosta, tuli kohtalaisen deeku olo, kun ravisteli ja öhelsi niitten tölkkien parissa, että sai sen muhjun tulemaan lasiin, mutta hyvin säilytti olemuksensa. Ne jotka ei säilyttäneet, piti kaapia irti lokerosta ja sen lähiympäristöstä :) Oli muuten kylmää.
Muhjun? Ihan umpijäistä siis, vai muhjua? Onkohan tässä se ero?
Hei nyt Elena! Paahtoleipäkään ei kuulu suoranaisiin suosikeihin. Ehkä meillä on vaan eri maut? Ala sä pitää punaista paitaa?
Ja miksi mun läppärin näyttö himmeni äsken pari astetta?
Muhjun? Ihan umpijäistä siis, vai muhjua? Onkohan tässä se ero?
Mitä hemmettiä yhtäkkiä keittiön vallanneet banaanikärpäs look-a-liket ovat?
Siis yhtäkkiä kerrostalon keittiössä on alkanut löytymään sellaisia ihme - mitä ne nyt ovat - siis sellaisia banaanikärpäsen tapaisia, mutta lentokyvyttömiä olioita. Sellaisia pieniä mustia kuin vaikka jossain isoissa kukissa saattaa olla kesällä.
Mitä ne ovat, mistä ovat ja miten hemmetti saan ne takaisin sinne mistä ovat tulleet/kuolemaan kokonaan. Bio Kill-aine tappoi kyllä, mutta aina mönkii jostain pari viisi uutta.
Sokeritoukista siis ei ole kyse, vaan pienemmistä. Nopeasti jotain googletettuna tuli esim. riisihärö vastaan. Sekö siellä nyt häröilee? Ota noista nyt selvää.
Heitin jo kaikki omenat sun muut äkkiä järkeillen pääteltynä pois, mutta ei auta.
Vissiinkin noita riisihäröjä oli noin vuosi sitten täällä keittiössä. Puuropaketissa ja muissa vastaavissa majailivat. Kaikki ruuat heitin roskiin keittiön kaapeista ja Raid superia suihkuttelin reilusti. Reilun viikon päästä muistaakseni suihkuttelin uudestaan. Vasta parin kuukauden päästä uskalsin siirtää ruuat takaisin keittiön kaappeihin. Ei ole sen jälkeen ötököitä näkynyt.Sokeritoukista siis ei ole kyse, vaan pienemmistä. Nopeasti jotain googletettuna tuli esim. riisihärö vastaan. Sekö siellä nyt häröilee? Ota noista nyt selvää.