palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Yleisimmässä, elikkäs 4x6'' kokoisessa renkaassa noin 2 baria. Kylmemmällä ilmalla uskaltanee lisätä 2,4 bariin asti.
Kannattaa myös avata lukijalle, että tässä puhutaan paineista lämpimässä.
Yleisimmässä, elikkäs 4x6'' kokoisessa renkaassa noin 2 baria. Kylmemmällä ilmalla uskaltanee lisätä 2,4 bariin asti.
Muutin tässä muutama päivä sitten uuteen kämppään ja tv:n katsominen ei onnistu, koska signaalin laatu on jostakin syystä huono, enkä pysty asentamaan tv-kanavia siitä syystä. Olen kokeillut eri kaapelijohtojakin, mutta johdossa ei tunnu vika olevan. Signaalin laatu heittelee koko ajan 5%-9% välillä. Osaisiko joku neuvoa, missä vika on?
Niin ja asun kerrostalossa.
Itse kirjoittelin hetken blogia Bloggerilla eli tämä vaatii siis Googlen käyttäjätunnuksen. Mutta muuten palveli ihan hyvin ja sopii kuviakin tosi hyvin! Lisää infoa sivuilta: www.blogger.com
Elikkäs ongelma on seuraava: Muutimme emännän kanssa
Kyllä tuolla kupongilla pitäisi päästä suht´halvalla perjantai lähdölle. Itse olen aikanaan saanut perjantai lähdöille "halvalla" esim. promenade hytin. Ota huomioon kuitenkin se, että TAXOS kupongilla saatavia hyttiä on erittäin rajattu määrä eri lähdöille. Luonnollisesti alkuviikon lähdöille paikkoja on enemmän. Siksi kannattaa olla ajoissa liikkeellä, jos haluaa lähteä silloin kun itse haluaa.Onko täällä ketään risteily-asiantuntijaa?
Ollaan lähdössä kavereiden kanssa Tukholmaan ja itselle ei täysin aukea, että kelpaako nuo "Silja Taxos"-kupongit myös perjantailähdöille?
Oheisessa linkissä (vie huuto.nettiin) on kyseisiä kuponkeja myynnissä ja siinä lukee SU-KE lähdöt, mutta samaan aikaan kirjoitetaan myös keltaisista ja punaisista lähdöistä jotka yleensä taas tarkoittaa juuri perjantailähtöjä.
Auttakaa hölmöä.
Ollaan varmaan. Muutenhan ne voisivat ihan pokkana lähettää Nelosen Pro:n kuvaa.Miksi Yle lähettää Jalkapallo ottelun, jossa ei ole enään panosta, muttei Koripalloa, jossa Suomi pelaa Em-lopputurnauksessa? Ollaanko ylelläkin värilasit päässä?
Digiboxin häiriöt johtuvat siitä, että nykyään säästösyistä niistä on poistettu noin 1€:n arvoinen ferriittirengas virtajohdon ympäriltä (laitteen sisältä). Nykyiset tietokoneet ovat sangen suuria radiotaajuushäirijöiden aiheuttajia ja tuo häiriö on seuraus ko. komponentin puutteesta.Onko jollain heittää jotain apua pöytään? Miten saisi tuon boxin pelaamaan kunnolla sillä on todella vittumaista, että joutuu aina sammuttamaan tietokoneen sekä modeemin ja odottamaan tuossakin tapauksessa vielä about 4-5 minuuttia ennen kuin kuva palautuu kokonaisuudessaan ennalleen. Muutenhan tuo boxi ja TV toimivat vallan mainiosti.
Tuli töppäiltyä juhanuksena ja kunnolla. Prätkällä ojaan ja kännissä.
Nimimerkki kohdallaan, ainakin prätkällä ajon suhteen. Eikös nuo känniajelut mene aina käräjille, jossa lätkitään se ajokielto?
Tuli töppäiltyä juhanuksena ja kunnolla. Prätkällä ojaan ja kännissä. Kortti otettiin pois jo eilen, eli 2 1/2 kuukautta meni ennenkuin tuli pyyntö kuulusteluihin. Promilleja oli yksi, kysymys kuuluukin että kauan tuo kortti voi olla vielä "hyllyllä"? Toki kerroin että saisin töitä jos ois ajolupa jne, olen siis työtön tällähetkellä.
Edes Rengossa ei ilmeisesti kannata ajaa kännissä..?
.... Hakusessa on virallinen IIHF-replica nimellä ja pelinumerolla.
Mihis toi linkki johtaa ja mitä siellä myydään?
Veikkaan, että se johtaa verkkosivulla, josta löytyy virallinen IIHF -replica Suomen pelipaidasta. Tämä veikkaus johtuu siitä, että linkki oli asiallisesti kuvattu ja vieläpä siististi upotettu tekstiin.Mihis toi linkki johtaa ja mitä siellä myydään?
Sekalainen kysymykseni (ihan varmasti siis topiciin osuva!): onko tämä sitä laadukasta keskustelua, mihin meitä ahkerasti ohjataan?Veikkaan, että se johtaa verkkosivulla, josta löytyy virallinen IIHF -replica Suomen pelipaidasta. Tämä veikkaus johtuu siitä, että linkki oli asiallisesti kuvattu ja vieläpä siististi upotettu tekstiin.
Sekalainen kysymykseni (ihan varmasti siis topiciin osuva!): onko tämä sitä laadukasta keskustelua, mihin meitä ahkerasti ohjataan?
Vastaus löytyy täältä.Sekalainen kysymykseni (ihan varmasti siis topiciin osuva!): onko tämä sitä laadukasta keskustelua, mihin meitä ahkerasti ohjataan?