Yläpalkissa osoiterivin vasemmalla puolella on tuollainen jonkun mökin näköinen kuva.
Ei ole. Firefoxissa oli, tässä ei. On vain edellinen ja seuraava -nuolet, ja päivitä pallura, mutta ei neuvoa takaisin kotiin. Apua, olen eksyksissä!
Yläpalkissa osoiterivin vasemmalla puolella on tuollainen jonkun mökin näköinen kuva.
Ei ole. Firefoxissa oli, tässä ei. On vain edellinen ja seuraava -nuolet, ja päivitä pallura, mutta ei neuvoa takaisin kotiin. Apua, olen eksyksissä!
Se "mökki" tulee näkyviin kun painat oikealta puolelta jakoavaimen kuvaa => asetukset => oma etusivu kohdassa rasti ruutuun "Työkalupalkin näytä etusivu -painike".
Eräs ruotsalainen tuttuni tuossa kyseli vinkkejä suomalaisesta folk-musiikista ja jäin miettimään, että mitä se oikein onkaan. Siis oikea, eikä mikään paska pop-sävytteinen paska. Vihjeitä täältä?
Pelimannimusiikkia ja runonlaulantaa?
Jos ilmoituksessa on puhelinnumero, niin soittoa peliin. Näin näytät työhönottajalle, että olet aktiivinen ja todella haluat töihin, etkä vain lähettele hakemuksia työkkärin tädin käskystä. Tällainen aktiivisuus saattaa olla se ratkaiseva pointti kun paikkaa täytetään.
Valmistaudu soittoon:
- ota selvää yrityksestä ja valmistele pari kysymystä
- valmistele muutama kysymys avoinna olevasta hommasta.
Ja valmistaudu kertomaan myös itsestäsi.
Miten jatkoaika nickin saa vaihdettua?!?!
YV nimimerkille Moderaattorit.
Tämä on kyllä oman kokemuksen perusteella ihan sontaa..
Mitä varten laitatte ilmoitukseen puhelinnumerosi kun kerran et ole kiinnostunut keskustelemaan työnhakijoiden kanssa? Eikö olisi helpompi jättää koko numero antamatta?
Mitä varten laitatte ilmoitukseen puhelinnumerosi kun kerran et ole kiinnostunut keskustelemaan työnhakijoiden kanssa? Eikö olisi helpompi jättää koko numero antamatta?
Olen aikeissa pestä syys/talvitakkini. Kuuluuko iso vetoketju laittaa kiinni ja taskujen vetoketjut auki? Tuleeko se pikapesussa juuri minkäänlaiseksi?
Eipä sillä kai juuri minkäänlaista merkitystä ole, miten pitää vetoketjuja. Minä olen yleensä pessyt kaikki vetoketjut auki.
Kaikki vetoketjut aina kiinni, vaatteesta riippumatta. Etenkin metalliset vetoketjut voivat linkouksen aikana repiä muita vaatteita.
Ja katso tosiaan ihan ensin se pesuohjelappu.
Nää on näitä hesalaisten juttuja. Ei niitä tarvikaan ymmärtää.Mistä lähtien Stadika on kirjoitettu kahdella koolla?
Mikä on palstalaisten neuvo tällaisessa tapauksessa: onko olemassa joku erittäin hyvä ilmainen palvelu vai pitäisikö harkita jotain oman www sivun luomista.
Myös gmail osoite löytyy sivuosoitteena. Sen käyttö tuntuu jotenkin kankealta.