Elä hermostu, mikä oli kysymyksesi?
Aiotko edelleen pitää meidän vedonlyönnistä kiinni? Ja mitä teet sen eteen, että se onnistuu?
Elä hermostu, mikä oli kysymyksesi?
Aiotko edelleen pitää meidän vedonlyönnistä kiinni? Ja mitä teet sen eteen, että se onnistuu?
Tilaisuuden tullessa kyllä, mutta en ole aktiivinen asian suhteen.
Sinä? Perjantai-iltana?
Tämä oli kysymys.
Miten jatkoaika nickin saa vaihdettua?!?!
YV nimimerkille Moderaattorit.
Tai kelle tahansa jolla on suosikkijoukkueissa HPK.
Voi peijjooni, testasin tuossa illalla nauhottaa jotain leffaa tuolta Urholta. No äsken sitten rupesin katsomaan sitä ja kas, ruutu pimeänä. En tiedä mikä tässä mättää kun muiden maksukanavien ohjelmien katselu jälkikäteen onnistuu.Itsellä on PlusTV kortti ja olen tallentanut Urhon otteluita, hyvin ovat näkyneet. Eli jos omaat jonkun katselukortin, tallennuksessa ja katselussa ei ole ongelmaa, mutta jos ostat pelin Sonera Totalin kautta, en tiedä vastausta.
Kuka on tuo liitteen Jukuri-pelaaja?
asunto-osakeyhtiölaki muuttui että jokaisesta pienestäkin remontista pitää tehdä ilmoitus ja muutenkin pykäliä on käsittääkseni tiukennettu niin onko tuollainen saunan rakentaminen jälkikäteen enää nykyisin mahdollista?
On huoneistosaunan rakentamisesta entisen lainkin aikana pitänyt yhtiötä tiedottaa ja siihen luvat saada.
Voi peijjooni, testasin tuossa illalla nauhottaa jotain leffaa tuolta Urholta. No äsken sitten rupesin katsomaan sitä ja kas, ruutu pimeänä. En tiedä mikä tässä mättää kun muiden maksukanavien ohjelmien katselu jälkikäteen onnistuu.
Noo, tuleehan tuo vissiin jälkilähetyksenäkin mutta olisi kiva nähdä kaikki alkuhulinat ja erätauko-haastattelut sun muut, ja mahdetaankohan niitä tuossa jälkilähetyksessä näyttää.
Kyllä on ja tiedän tämän. Mutta kysyinkin lähinnä sitä että onko tuo tämän uudistetun asunto-osakeyhtiölain myötä tullut vieläkin vaikeammaksi tai jopa mahdottomaksi?
Kyllä vaan. Eikä muuten näkynyt peli kun illalla tulin kotiin... No, näkeehän sen matsin tosiaan jälkilähetyksenä.Oliko sulla maksukortti paikalla, kun katsoit tallennusta? Tallenuksen katselu vaatii myös kortin. Itse tallensin Ässät - Lukko pelin ja hyvin toimi.
Kyllä vaan. Eikä muuten näkynyt peli kun illalla tulin kotiin... No, näkeehän sen matsin tosiaan jälkilähetyksenä.
Vähän tämä vaan on outo juttu, mutta eipä voi mitään. Ehkä mulla on jossain asetuksissa jotain häikkää.
Istun taloyhtiön hallituksessa, joten minun pitäisi kai tietää...
Kyllä vaan. Eikä muuten näkynyt peli kun illalla tulin kotiin... No, näkeehän sen matsin tosiaan jälkilähetyksenä.
Vähän tämä vaan on outo juttu, mutta eipä voi mitään. Ehkä mulla on jossain asetuksissa jotain häikkää.
Mistähän löytäisi kuvia talviklassikosta? Iltapäivälehden kuvakollaasit on selattu, kai siellä muutkin ovat kuvanneet?
Moi
Sain uusvanhan pyykinpesukoneen ja ihmettelen kun siinä on tuollainen nappi missä lukee 1/2. Mitä tuo mahtaa tarkoittaa?