Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 980 850
  • 47 171

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tervehdys Tamperelaiset! Mitä mahtaa vanhan kirkon parkkipaikalla maksaa nykyään pysäköinti? Tarkoitus olisi lauantaina muutamaksi tunniksi auto tuonne jättää.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko jollakin kokemusta prepaid mokkulasta, ainakin Saunalahti mainostaa sellaista? Kotona on normaali kiinteä laajakaista, koska talossa on neljä konetta ja on halvempaa muodostaa langaton verkko kuin ostaa jokaiselle oma mokkula, vai onko? Mutta kun lähtee kesällä mökille, olisi mukava ottaa kone mukaan, mutta ei viitsisi uhrata kiinteää maksua ympäri vuoden. Hinta oli 1,50€/ Mt max. 1,90/ vrk tai 6,90€/ vko kiinteä tiedonsiirto. Kommentteja ja ehdotuksia.

Viikon olen käyttänyt Saunalahden prepaidmokkulaa ja tyytyväinen olen ollut. Saunalahdella oli tarjouspaketti 39€, joka sisälsi mokkulan, liittymän ja kuukauden rajatonta tiedonsiirtoa. Kotona Porissa toimii hyvin, 3,6Mbit näyttää nopeus. Kartan mukaan pitäisi toimia myös mökillä (mökki on linnuntietä alle 10km Vaasan torilta), se testataan toukokuun alussa. Suosittelen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Leijona Viina

Minä vuonna kyseinen alkoholimerkki on tullut markkinoille? Olen sitä mieltä, että joskus 90-luvun loppupuolella. Vuodesta 1996 olen saanut virallisesti ostaa väkevää viinaa Alkosta ja muistelisin, että tuolloin Leijona Viinaa ei vielä ollut hyllyssä. Toisaalta ensimmäisen Finlandia Vodka -pulloni kävin hakemassa Turun Kristiinankadun palvelutiski-Alkosta jo vuonna 1991.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tervehdys Tamperelaiset! Mitä mahtaa vanhan kirkon parkkipaikalla maksaa nykyään pysäköinti? Tarkoitus olisi lauantaina muutamaksi tunniksi auto tuonne jättää.

Maksaakohan se mitään? Siis jos kyse on niistä mukulakiviparkkipaikoista ihan siinä Keskustorin lähellä olevan kirkon edessä?

Ollaan muistaakseni joskus lepuutettu autoa siinä, eikä maksettu mitään. Toki joku voi korjata/vahvistaa.
 

exobalt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tervehdys Tamperelaiset! Mitä mahtaa vanhan kirkon parkkipaikalla maksaa nykyään pysäköinti? Tarkoitus olisi lauantaina muutamaksi tunniksi auto tuonne jättää.

Maksaakohan se mitään? Siis jos kyse on niistä mukulakiviparkkipaikoista ihan siinä Keskustorin lähellä olevan kirkon edessä?

Ollaan muistaakseni joskus lepuutettu autoa siinä, eikä maksettu mitään. Toki joku voi korjata/vahvistaa.

Se kustantaa 2,80 euroa tunnilta ja maksimi pysäköintiaika on kaksi tuntia.
 
Viimeksi muokattu:

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Se kustantaa 2,80 euroa tunnilta ja maksimi pysäköintiaika on kaksi tuntia.

Kiitokset tiedosta. Liian lyhyt parkkiaika ja hintaakin aika ruhtinaallisesti. Mistäs keskustan tuntumasta löytyisi parkkipaikkaa kohtuullisella hinnalla useammalle tunnille ja mielellään ihan ulkoparkki? Ratina ja linja-autoasema taitavat ainakin sallia pidemmän pysköinnin?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaiskohan joku kertoa, että missä hinnoissa fillarien huollot yleisesti pyörivät? En ajatellut mitään "merkkihuoltoa" kun fillarilla on ikää kuitenkin ainakin 25 vuotta. Takakumi on puhki ja vanteista pari pinnaa poikki jne. Normaalisti olen tuollaiset pikkujutut hoitanut itse, mutta nyt ei jaksaisi.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tervehdys Tamperelaiset! Mitä mahtaa vanhan kirkon parkkipaikalla maksaa nykyään pysäköinti? Tarkoitus olisi lauantaina muutamaksi tunniksi auto tuonne jättää.

Siinä on samalla torilla 24H-parkkihallin sisäänajoramppi. Tuuppaa kärry sinne. Tilaa on ollut aina, kun oon joskus lauantaipäivisin sinne oman romun jättänyt.
torin hallin hinnasto

E: Juu.. halusitkin näköjään ulkoparkkia. Ootko kuorma-autolla tulossa?:) Tuo Nalkalan 10h alue taitaa olla sulle hyvä vaihtoehto. Tosin sitten, jos olet rautatieaseman puoleiseen päähän menossa, niin radan itäpuolella loppuu maksullinen pysäköintiaika klo 14, kun tammelantori menee kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Olen seuraillut vierestä ja vähin osallistunut itsekkin tekemiseen, kun Jukureille on tehty leikekirjaa menneestä kaudesta. Melkoisen isotöinen homma, kun sen hyvin tekee. Jukureiden leikekirjaa tekee siis aina fanit tai paremminkin yksi fani. Nyt on juuri valmistumassa viides fanien tekemä kirja. Valmis leikekirja luovutetaan sitten Jukureille kauden päätösristeilyllä. Onko muilla joukkueilla liigassa tai mestiksessä samanlaista "projektia"?
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Nyt tarvitsisin pikaista vastausta 5-tietä viime päivinä ajelleille. Eli ovatko nopeusrajoitukset vaihtuneet jo kesäaikaan eli onko tiellä 100km/h rajoitus? Pitäisi pystyä arvioimaan matka-aikaa kun tuota tietä tulee ajeltua joten olisin kiitollinen jos joku teiden ritari voisi auttaa.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kuka vitun kummelihahmo lässyttää Radio Jyväskylässä juuri nyt? Siis Jyp-Kärpät matsin ekalla erätauolla. Vittu että on ärsyttävää "jutustelua".
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen alkanut pelailla pöytätennistä hieman enemmän viime aikoina. Taitoihin nähden alkaa jo Intersportin perusmailat olla laadultaan puutteellisia, ja pitäisi nyt hankkia (netistä?) parempi maila. Onko kellään tietoa/kokemusta, mistä hyvän, noin 40-50 euroa maksavan mailan voisi saada? Olen katsellut netistä, mutta aika sekavalta tarjonta vaikuttaa. Ehkäpä Jatkoajan puolella kuitenkin on asiantuntevia pingispelaajia?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tai meet raitiovaunulla numero 8 päätepysäkille, eli Ruoholahteen.

Ainoa vaan, että siihen raitiovaunu numero 8 voi olla vähän haasteellista päästä rautatieasemalta. Joten ota se metro... toki Ruoholahdessa voi hypätä pariksi pysäkiksi kasiin jos ei jaksa kävellä sitä kilometriä Kaapelille.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai lähimmäksi pääsee hyppäämällä Kaivokadulta Sokoksen kohdalla olevalta pysäkiltä bussiin 21V, 65A tai 66A. Ongelmana tosin sitten on se, että jos missaa pysäkin, onkin jo Lauttasaaren puolella. Eiköhän se metro selkein ole, vaikka vähän kävelyä tuleekin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onko kellään muulla pätkinyt YouTube viime päivinä? Avaa kulloinkin kyseessä olevan sivun, mutta video ei ala pyörimään, eikä pikkukuvat siinä sivussa lataudu. Sitten joku toinen video yhtäkkiä toimiikin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko kellään muulla pätkinyt YouTube viime päivinä? Avaa kulloinkin kyseessä olevan sivun, mutta video ei ala pyörimään, eikä pikkukuvat siinä sivussa lataudu. Sitten joku toinen video yhtäkkiä toimiikin.

Sen ulkoasu-uudistuksen jälkeen tökki ainakin minulla, nyt en ole muutamaan päivään juuri edes katsellut videoita joten en tiedä lieneekö vieläkin sama ongelma. Minulla se video kyllä lähti pyörimään ja se punainen edistymispalkkikin meni ihan loppuun saakka mutta video saattoi vaan pysähtyä paikalleen johonkin kohtaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös