Onko kellään muulla pätkinyt YouTube viime päivinä? Avaa kulloinkin kyseessä olevan sivun, mutta video ei ala pyörimään, eikä pikkukuvat siinä sivussa lataudu. Sitten joku toinen video yhtäkkiä toimiikin.
En valitettavasti osaa vastata, mutta tämä herätti jatkokysymyksen. Onko Englannilla omat kilvet, siis ei koko Britannialla yhteiset?Onko Suomessa palvelua, tai voiko Suomesta käsin käyttää ulkomaalaista palvelua, jolla voisi etsiä omistajan ulkomaalaisten rekisterin omaavalle autolle? Britti, tod. näk. Englannin kilpi olisi kyseessä?
Onko Suomessa palvelua, tai voiko Suomesta käsin käyttää ulkomaalaista palvelua, jolla voisi etsiä omistajan ulkomaalaisten rekisterin omaavalle autolle? Britti, tod. näk. Englannin kilpi olisi kyseessä?
Hyppää länteen päin menevään metroon ja jää Ruoholahdessa pois. Siitä kävelee 5-10 minuuttia Kaapelitehtaalle.
- - -
Itselläni oli aikoinaan myös Medion kunnes ex-vaimo vei sen mennessään, mutta sen verran sen kanssa puuhanneena tulee mieleen, että oletko päivittänyt sen viimeksi milloin? Tehdasasetuksien palautus kun ei pelkästään auta noihin päivitysjuttuihin. Toinen juttu on koettaa tyhjentää tallennuksista nin paljon kuin sietää, esim. rompulle laittamalla tai muten vaan. Esim. ex-vaimollani oli joskus "kaunareita yms" koneessa n. 95% kapasiteetista, jolloin se myös tökki.
Osaisiko joku kertoa mistä saa halvalla kirjatukia.
Kuka on Simo Hovari?
Olis hyvät neuvot tarpeen, eli miten häätää ampiaiset pois...
Nähtävästi on taas tekemässä pesää kattorakenteisiin ja niitä on sitten ihan perkeleesti.
Onko pesä sellaisessa paikassa, että pääset siihen fyysisesti käsiksi? Jos on, niin ensin hankkiudut ampiaisista eroon esimerkiksi savun avulla, ja hävität pesän kokonaan ampiaisten ollessa poissa. Eräs tee-se-itse-mies hävitti pesän ampiaiset näppärästi imuroimalla, mutta en tiedä, lähtisinkö itse tuohon... Jos et pääse pesään käsiksi, niin suosittelen kääntymistä tuholaistorjujan puoleen. Rahaa menee, mutta niin menee ampiaisetkin.
Kuka on Simo Hovari?
Sukua Timo Hokkaselle ja Pekka Karvoselle, eli sananmuunnos.
Löytyisikö jostain netin syövereistä helposti tietoa, kuinka moni suomalainen valmistui korkeakouluista ja kuinka moni ammatikoulusta esim. viime keväänä? Oon varmaan vaan tyhmä kun en nopealla etsimisellä itse löytänyt. Ylioppilaiden määrän sentään löysin täältä.
Tuohon jos vielä lisäisi Tilastokeskuksen koulutus-sivut, niin luulisi jotain statistiikkaa löytyvän.
Partavaaho vs. geeli
Itse olen käyttänyt viime vuosituhannelta saakka geelimuotoista ainetta naamani kampaamiseen. Tähän päivään saakka olen siis geeliä käyttänyt naamaan sekä pääni höyläämiseen lukuunottamatta satunnaisia vaahtoon sekaantumisia. Nyt kuitenkin joutui vaahtoon turvautumaan sekä naaman, että pään siistimisessä. Melko sotkuista hommaahan tuo meinasi olla verrattuna geelillä toimitettuun operaatioon.
Nyt sitten kysymystä. Eli mitä eroa noilla on? Siis käytännön eron tiedän. Ovat eri muodossa, mutta minkä takia kumpiakin valmistetaan? Onko olemassa ns. koulukuntia? Soveltuuko toinen paremmin johonkin toiseen asiaan, kuin toinen? Itse en siis ole muuta eroa huomannut, kuin tuon geelin paljon paremman käytettävyyden ja mukavuuden.