Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Miksi tietokoneen kello on jatkuvasti ja pysyy 10 minuuttia perässä, vaikka sen on pistänyt monta kertaa aikaan?
Miksi tietokoneen kello on jatkuvasti ja pysyy 10 minuuttia perässä, vaikka sen on pistänyt monta kertaa aikaan?
Tuollaisella salilla en ole koskaan käynyt, tai sitten olen vaan tarpeeksi tyhmä että en moista huomaa. Tuijottamiselta tuntuva katselu liittyy ainakin joskus siihen että yrittää vahdata koska joku laite vapautuu.Saliolot eivät ole minua varten, koska siellä toiset ihmiset eivät osaa muutakuin töllöttää suu auki mitä muut salinkävijät tekevät.
Tuollaisella salilla en ole koskaan käynyt, tai sitten olen vaan tarpeeksi tyhmä että en moista huomaa. Tuijottamiselta tuntuva katselu liittyy ainakin joskus siihen että yrittää vahdata koska joku laite vapautuu.
Täällä salilla seinät on peitetty täysin koko seinänkokoisilla peileillä. Katseilta ei pysty täällä välttymään.
Eipä tuo minua hirveästi häiritse kun muitakin kelloja on, mutta osaako joku sanoa mistä tämä johtuu?
Kyselin tuota Areenan palautelomakkeen kautta ja vastasivat sieltä, että kysessä on jokin tekninen häiriö. Jatkossa pitäisi kai matskua tulla. Harmi vain, että jäi tuo kolmas jakso nyt ilmeisesti kokonaan väliin.Oudolta vaikuttaa, onko tässä päädytty siihen, ettei se ole sopivaa materiaalia Areenaan? Viikon ne pitäisi siellä näkyä. Tai sitten jokin väliaikainen häiriö.
Eli raskaat puntit saavat myös jotain aikaan?
Tekisi useasti mieli mennä neuvomaan, mutta ei viitsi kun varmasti ajattelevat, että mikähän tuokin luulee olevansa. Treenatkoon perkele nekin vaan 10 ensimmäistä vuotta päin helvettiä.
Nyt pitäisi alkaa siirtämään valokuva-albumin kuvia tietokoneelle digitaaliseen muotoon, enkä ole koskaan ikinä skannannu. Ilmeisesti se on lastenleikkiä, mutta miten se periaatteessa tapahtuu? Skannauslaite on luultavasti tuossa tulostimen kanssa samassa paketissa.
Täältä löytyy.Löytyyköhän youtubesta sitä sketsiä, missä Spede ja Simo menivät johonkin ravintolaan juomaan omaa viinaansa, ja tämä ravintolan myyjä ei uskonut, että siinä olisi viinaa ja totesi siinä olevan vettä. Sitten tarjoutui lyömään vedon siitä, pystyykö hän juomaan sen pullon tyhjäksi. Siinähän se joi ja sai rahat ja tuli känniin.
Katsoppas allaolevasta linkistä alan harrastajien foorumilta vinkkejä.Tarkoitus olisi huomenna viedä poikaa katsomaan lentskareita. Ei kuitenkaan Helsinki-Vantaan lentokentälle vaan siihen lähistölle josta ne voi nähdä laskemassa ja nousemassa. Kun en ihan paikkakunnalta ole niin neuvokaapas joku osoite minkä pistän navigaattoriin jotta pääsen niitä katselemaan. Ja siis mieluusti mahdollisimman läheltä.
Yksi vaihtoehto on Malmin kenttä jossa koneita näkee läheltä. Joskin pienempiä ja vähemmän kuin Vantaalla.Tarkoitus olisi huomenna viedä poikaa katsomaan lentskareita. Ei kuitenkaan Helsinki-Vantaan lentokentälle vaan siihen lähistölle josta ne voi nähdä laskemassa ja nousemassa. Kun en ihan paikkakunnalta ole niin neuvokaapas joku osoite minkä pistän navigaattoriin jotta pääsen niitä katselemaan. Ja siis mieluusti mahdollisimman läheltä.
Lentokoneista puhuen netistä löytyy aika mielenkiintoinen sivusto. Kyseessä kartta, jossa näkyy livenä kaikki Suomen (ja osittain muidenkin pohjoismaiden) yllä olevat koneet ja näiden tarkat tiedot.
Nyt täytyy sanoa, että on todella mielenkiintoinen sivu, vaikka en mitään bongauksia harrastakaan. Kai nuo lentsikat on niin erikoisia vermeitä, vaikka muutaman kerran onkin tullut lennettyä.
Tuolla Vili#16 ylempänä neuvoikin jo asiassa ja muistaakseni olen tehnytkin niin jo aiemmin, mutta uudelleenkäynnistämisen jälkeen aika on taas sen 10min jäljessä.
Eipä tuo minua hirveästi häiritse kun muitakin kelloja on, mutta osaako joku sanoa mistä tämä johtuu? Luulin sen liittyvän jotenkin vain omaan koneeseeni, mutta nyt kun Ohmillakin on sama vika niin alkoi ihmetyttää. Onko se Windows XP:n yleinen vika?