Olen jostain saanut sellaisen käsityksen, että AMK:hon haettaessa saa vuoden lykkäystä opintojen alkuun, mutta sen jälkeen menee opiskelupaikka alta jos ei aloita opintoja? Olenko oikeassa?
Tässä linkki, joka vastaa kohtuullisen hyvin Pendolinon alkuperäiseen kysymykseen.
Vastaus löytyy kappaleesta, jonka vieressä on animaatio kuun eri vaiheista.
Koskeeko tämä myös muita kouluja? esim. TKK?Olet oikeassa
Olen jostain saanut sellaisen käsityksen, että AMK:hon haettaessa saa vuoden lykkäystä opintojen alkuun, mutta sen jälkeen menee opiskelupaikka alta jos ei aloita opintoja? Olenko oikeassa?
Joskus aiemmin on kysytty, mutta miten voi poistaa (muuttaa numeron salaiseksi) numeropalveluista? Pelkkä soitto operaattorille riittää?
Itsellä se muistaakseni riitti. Siinä oli kuitenkin jonkinlainen viive ennen kuin kaikista tiedusteluista poistui.
Oletpas laiska. Google-haku "nhl team goal songs" antaa ensimmäisenä hittinä sivun http://www.hockeyist.com/TeamMusic.htm , josta löytyy ääninäytteet jokaisesta.Mistä löytyisi NHL joukkueiden maalibiisit? En jaksaisi alkaa edes googlea nyt tätä varten avata. Jos joku tietää helposti, kiittäisin.
Löytyykö PC:lle jotain maailman kartta -peliä? Eli jonkunlaisen tietokilpailun muodossa käytäisiin kartan paikkoja läpi.
Löytyykö PC:lle jotain maailman kartta -peliä? Eli jonkunlaisen tietokilpailun muodossa käytäisiin kartan paikkoja läpi.
Tässä samassa voisin toisaalta tiedustella minkälaisia kartasto-ohjelmia löytyy? Eipä sikäli, että mikä voittaisi perinteisen karttakirjan, täytyy vain päivittää sekin osasto. Ainoa minkä omistan on vuodelta 1972.
Jos oikein ymmärsin, niin kelpaisiko tämä? Tässä tosin on kyse vain Suomen kaupungeista, mutta hyvähän se on ensiksi kotimaa tuntea, sitten vasta muu maailma.
Facebookin sovelluksissa on ainakin tämä Traveller IQ, en tiedä onko samantyyppistä ilman fb:a.
Tohon jää koukkuun. Vika taso on ainakin tähän asti ollut mulle mahdoton.
http://www.travelpod.com/traveler-iq
Tuohon tosiaan jää koukkuun. Viimeinen tasokaan ei ole mitenkään paha, kun muutaman kerran pelailee. Itse olen koko maailman tilastoissa top-500:ssa, mutta nyt tuntuu siltä, etten enää kykene tuloksiani parantamaan.
Tekstitykset? Molemmat elokuvat on julkaistu DVD:llä suomitekstein. Joten siitä vain DVD:tä ostamaan.Jos joku sattuisi löytämään tekstitykset Mighty Ducks 2 & 3 leffoihin niin privaa tänneppäin :D
Tekstitykset? Molemmat elokuvat on julkaistu DVD:llä suomitekstein. Joten siitä vain DVD:tä ostamaan.
En nyt löytänyt niin mistäs kaupasta nämä saisi ostettua?