Jostain ketjusta löytyi linkki tekstitiedostoon, jossa oli (ainakin melkein) kaikkien SM-liigaotteluiden lopputulokset, kivikaudelta lähtien. Nyt en sitten millään sitä löydä hain miten tahansa, osaako/tietääkö joku?
Voiko aasiasta ostetun ps3:n, joka on aluekoodattu aasian alueelle, koodata itse uudelleen hyvaksymaan euroopan alueen pelit, DVD:t ja Blue-ray levyt? Olen parhaillaan vietnamissa ja hinta on puolet suomen hinnasta.
Kun muistaa että vedon laukoi Vladimir Kopat, kuva löytyi nopeasti. Muista mainita Vladimir myös joka tilanteessa...Löytyisikö joltain linkkiä siihen legendaariseen kuvaan Salosta imaisemassa valkovenäläisen laukausta? Muistaaksen siitä liikkui sähköpostissa, joku postimerkin muotoonkin väännetty tyylitelty versio - se sopisi erittäin hyvin!
Löytyisikö joltain linkkiä siihen legendaariseen kuvaan Salosta imaisemassa valkovenäläisen laukausta? Muistaaksen siitä liikkui sähköpostissa, joku postimerkin muotoonkin väännetty tyylitelty versio - se sopisi erittäin hyvin!
http://espn.go.com/media/oly/2002/0220/photo/a_salo_i.jpg
Tuossa yksi, tosin aika pieni. Googlessa kuvahakuun laitoin "Tommy Salo Belarus"
ja johan löytyi.
Terveppä terve Jatkoajan kulinaristit.
Teen opinnäytetyötä nuorten ruokaravintola käyttäytymisen muuttumisesta. Minulla olisi tässä yhdeksän kysymystä, jotka kirjoita tähän viestiini ja odottelisn vastauksia YV:llä. Naiset ja Miehet ikähaitari 16-26 vastailkaa ja auttakaa minua opinnäytetyössäni.
Kiitos kaikille vastanneille.
1) Kuinka monesti syöt ravintolassa vuoden aikana?
2) Kerro kolme suosikki ravintolaasi?
3) Suosikki ravintola ruuat?
4) Oletko tyytyväinen saamaasi palveluun ravintoloissa? Kerro jonkinlaisia kommelluksia mitä sinulle on ravintolassa sattunut.
5) Paljonko olet valmis maksamaan ravintolassa syömisestä?
6) Mitkä asiat vaikuttavat ravintolan valintaan?
7) Miten ravintolakäyttäytymisesi on muuttunut? Onko käyminen lisääntynyt, kun ikää on tullut, vai miten on?
8) Kerro viisi suosikki salaattiasi?
9) Entäs suosikki jälkiruuat? (kolmekin riittää)
Tikkasesta pitäisi löytää Oilersin aikaisia kuvia netistä. Googlella jo kokeilin, mutta vitun laihoin tuloksin. Suht laadukkaita pitäisi olla, sillä Tiki skrivaa niihin nimmarinsa.
HJELP!!!
Omistan Saunalahden Viestix-liittymän ja ajattelin käyttää puhelintani modeemina kun oma adsl-yhteys on poikki muuton takia. Ajattelinkin siis kysyä että onko tuolla liittymällä netin käyttö ilmaista kun selosteessa lukee, että:
Kuukausimaksuun sisältyvät:
Normaalihintaiset tekstiviestit (1000 kpl/kk)
Normaalihintaiset multimediaviestit (1000 kpl/kk)
Sähköpostin, netin, wapin, SaunaChatin, Pikayhteyden ja muiden datayhteyksien käyttö (384 kbit/s)
Saunalahden asiakaspalvelu on sopivasti kiinni tänään joten onko kenelläkään varmaa tietoa, jottei tule yllätyksiä puhelinlaskussa?
Uutena vuotena joko minä kännissä tai joku tuntematon tyyppi kirjoitti PIN-koodini kolme kertaa väärin. Nyt puhelin kysyy PUK-koodia, joka arvatenkin täytyy kysyä Saunalahdelta.
Olisiko kellään tietoa, mikä se numero on ja koska sinne voi soittaa? Eilen yritin soittaa monta kertaa, mutta aina tuuttasi varattua. Tänään mennyt jonnekin vastaajaan, ja lupailtu soittaa takaisin. Puhelua ei kuitenkaan ole kuulunut, soitin kaverin kännykästä.
Kannattaisi kysyä joltain kaverilta jolla on se intterwebbi, sieltä olisit löytänyt:Uutena vuotena joko minä kännissä tai joku tuntematon tyyppi kirjoitti PIN-koodini kolme kertaa väärin. Nyt puhelin kysyy PUK-koodia, joka arvatenkin täytyy kysyä Saunalahdelta.
Olisiko kellään tietoa, mikä se numero on ja koska sinne voi soittaa? Eilen yritin soittaa monta kertaa, mutta aina tuuttasi varattua. Tänään mennyt jonnekin vastaajaan, ja lupailtu soittaa takaisin. Puhelua ei kuitenkaan ole kuulunut, soitin kaverin kännykästä.
GSM-liittymien katoamisilmoitukset sekä PUK-koodien kyselyt voit tehdä päivystysnumeroon (09) 4243 0404 (avoinna 24 h joka päivä)
Kun muistaa että vedon laukoi Vladimir Kopat, kuva löytyi nopeasti. Muista mainita Vladimir myös joka tilanteessa...
http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1014765445.jpg
Miten saan Wordissä pistekoon ja rivivälin vaihdettua?