Maple Leaf
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Everton kirjoitti:...osaako joku nimetä jonkun eläimen joka ei osaa uida?
Brian Jones.
Lammas. Muistelisin että lampailla ei ole sulkijalihasta.. eli vesi menee sisään ja hukkuvat. Ainakin ennen saaristossa oli saaret täynnä lampaita, eivätkä ne ainakaan karanneet minnekkään.Everton kirjoitti:Olen kuullut väitteen, että kaikki eläimet osaisivat uida. Nisäkkäiden osalta voisi ainakin pitää paikkansakin, vai osaako joku nimetä jonkun eläimen joka ei osaa uida? Se on sitten ihan eri asia tykkääkö uimisesta vaiko ei.
Everton kirjoitti:Olen kuullut väitteen, että kaikki eläimet osaisivat uida. Nisäkkäiden osalta voisi ainakin pitää paikkansakin, vai osaako joku nimetä jonkun eläimen joka ei osaa uida? Se on sitten ihan eri asia tykkääkö uimisesta vaiko ei.
AnaMasa kirjoitti:Äh. Luulin jo keksiväni monta uimataidotonta nisäkästä, mutta Google todisti aukottomasti, että ainakin hiiret, jänikset, siilit, vuohet ja elefantit osaavat uida. Hiiri selviää monta minuuttia veden alla. Jänis on mainituista paskin uimari, mutta kyllä sekin henkensä edestä ui tarvittaessa.
Tänää tuli luonto-ohjelma mainos yleltä jossa apina sukelteli vedestä jotain...Another HAB kirjoitti:Gorillat ei osaa ja ehkäpä myös muut apinat omaavat vastaavan taidon eli uimataidottomuuden.
Tuttuni on Outokummulla siellä töissä, ota sinne yhteyksiä. Mutta perus duunarit ne ottaa kyllä paikanpäältä, kun eivät maksa mitään...J.Petke kirjoitti:Mahtaakohan kukaan tietää mikä olisi paras tapa saada Malesiasta töitä. Tiedän toki kaikki nettihakukoneosoitteet joten haluaisinkin tietää, jos jollain on konkreettista tietoa siellä työskentelystä/työhausta. Mielellään toki työskentelisin suomalaisessa firmassa mutta pääasia on nyt se, että mistä voisi löytää arvokasta tietoa?
Itse muistelisin että tuo persejuttu on ns. urbaanilegenda ja oikeasti lampaat eivät ui siksi koska turkki tulee saatanan painavaksi kastuessaan.SamSpade kirjoitti:Lammas. Muistelisin että lampailla ei ole sulkijalihasta.. eli vesi menee sisään ja hukkuvat.
RV16 kirjoitti:Kuka oli Nelosen Buusteri-ohjelman miesjuontaja ennen tätä Salkkari-Kentauria?
avatar kirjoitti:No eiks se ollu se joku pedofiili?
Another HAB kirjoitti:Gorillat ei osaa ja ehkäpä myös muut apinat omaavat vastaavan taidon eli uimataidottomuuden.
KingNothing kirjoitti:Wikipedia, tuo mainio ajantappomasiina kertoo toki eriävän mielipiteen gorilloiden uimataidosta: http://en.wikipedia.org/wiki/Ability_to_swim Varmaa tietoa ei kyllä sielläkään ole. Muista apinoista ko. sivu kertoo että osaavat uida muttei halua.
Itse puolestani olen joskus antanut itselleni kertoa että sarvikuono olisi yksi hyvin harvoista eläimistä jotka eivät osaa uida.
Twite kirjoitti:Itse muistelisin että tuo persejuttu on ns. urbaanilegenda ja oikeasti lampaat eivät ui siksi koska turkki tulee saatanan painavaksi kastuessaan.
Troy kirjoitti:Miska Toiviainen
ikuinen lupaus kirjoitti:Tuleekos superbowl MTV3:lta tänä vuonnakin vai onko viasatilla kokonaan yksinoikeus siihenkin?
pernaveikko kirjoitti:MTV3:n sivuilta ei ainakaan löydy mitään ja sattuneesta syystä he eivät uutisoisi sitä, jos (eli kun) se ei näy.
Itse mietin ratkaista tämän ongelman niin, että tilaa netistä Viasatin ja palauttaa sitten, siinä kun on 14 vuorokauden palautusoikeus.
Jollekin voisi kuulosta säätämiseltä, mutta eihän tuossa ole yhtään mitään, varsinkin, kun kaapeliboksi ja ohjelmakortti löytyy jo. Sen kuin ilmoittaa pelin jälkeen, että en kiitos haluakaan tätä. Ainakin alunperin, kun tilasi ohjelmakortin, se meni näin. Luulisi palautusoikeuden koskevan myös pelkästään bittivirran tilausta. Joku osannee kertoa.
Baariin ei jotenkin sytytä mennä katsomaan peliä, tiedä sitten miksi, en ole koskaan ollut SB:tä katsomassa. Yksi suurimpia syitä varmaankin se, että en saa kyllä ketään lähtemään mukaan, ainakaan mäyrättämään, koska useimmat eivät ota pelin jälkeistä päivää vapaaksi. Itse olen näin tehnyt aina.
Näin isoa peliä ei striimistä ruveta katsomaan, ellei sitten jostain löydy joku vähintään 1200kbps, niin kuin NHL:ää joskus näytettiin.
HerraHermanni kirjoitti:Filppula yritti eilen rankuissa hifkiä vastaan forsberg-kikkaa ja Jokinen teki sellaisella maalin dallasille. Mikä ihmeen foppa-kynä?
HerraHermanni kirjoitti:Filppula yritti eilen rankuissa hifkiä vastaan forsberg-kikkaa ja Jokinen teki sellaisella maalin dallasille. Mikä ihmeen foppa-kynä?
Myös Alexei Zhamnov on tuollaisia maaleja tehnyt useammankin.Kipelov kirjoitti:Foppa ratkaisi olympiakullan Lillehammerissa 1994 veivaamalla kiekon Corey Hirschin taakse yhdellä kädellä.