MTV3:n sivuilta ei ainakaan löydy mitään ja sattuneesta syystä he eivät uutisoisi sitä, jos (eli kun) se ei näy.
Itse mietin ratkaista tämän ongelman niin, että tilaa netistä Viasatin ja palauttaa sitten, siinä kun on 14 vuorokauden palautusoikeus.
Jollekin voisi kuulosta säätämiseltä, mutta eihän tuossa ole yhtään mitään, varsinkin, kun kaapeliboksi ja ohjelmakortti löytyy jo. Sen kuin ilmoittaa pelin jälkeen, että en kiitos haluakaan tätä. Ainakin alunperin, kun tilasi ohjelmakortin, se meni näin. Luulisi palautusoikeuden koskevan myös pelkästään bittivirran tilausta. Joku osannee kertoa.
Baariin ei jotenkin sytytä mennä katsomaan peliä, tiedä sitten miksi, en ole koskaan ollut SB:tä katsomassa. Yksi suurimpia syitä varmaankin se, että en saa kyllä ketään lähtemään mukaan, ainakaan mäyrättämään, koska useimmat eivät ota pelin jälkeistä päivää vapaaksi. Itse olen näin tehnyt aina.
Näin isoa peliä ei striimistä ruveta katsomaan, ellei sitten jostain löydy joku vähintään 1200kbps, niin kuin NHL:ää joskus näytettiin.