Voit varmaan kuvitella, mitä paskaa metallityökurssi tarjoilee tulevalle puusepälle!
Mistä löytäisin katsottavakseni 3 muumien jaksoa, joita ei ole koskaan suomessa esitetty niiden pelottavuuden vuoksi? Näistä jaksoista on kyse: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Muumilaakson_tarinoita_-sarjan_jaksoista#Suomessa_esitt.C3.A4m.C3.A4tt.C3.B6m.C3.A4t_jaksot (Linkki vie wikipedian sivustoon, jossa kerrotaan muumien jaksoista)
Ja mielellään suomenkielisillä teksteillä varustettuna.. Itse en ole löytänyt toimivia videoita.
Miten saada Nokian puhelin pois offline-tilasta?
Ei kait se ole kuin vaihtaa profiiliksi yleinen?
Ctrl ja + kasvattaa ja Ctrl ja - pienentää tekstejä.
Hidastusten aikana ainakin soi Gary GlitterKatsoin Nashville - Chicago ottelun koosteen NHL.comista ja aina Predsien maalilaulun jälkeen uusintoja näyttäessä soi joku kappale. Mikä on sen kappaleen nimi?
Katsoin Nashville - Chicago ottelun koosteen NHL.comista ja aina Predsien maalilaulun jälkeen uusintoja näyttäessä soi joku kappale. Mikä on sen kappaleen nimi?
Eli kun et osaa, pitäisi saada vapautus?? Miksi??
Näin opettajana olisi mielenkiintoista kuulla uusi perustelu sille, miksi juuri sinun pitäisi saada vapautus kaikille pakollisesta kurssista.
Hidastusten aikana ainakin soi Gary Glitter
Voinko vaatia että uusi näytönohjain tehoiltaan on täysin vastaava tätä näyttistä?
- Tinke-80
Ei tuossa ole kyse pelkästään osaamattomuudesta, ei todellakaan. Henkilökohtaisia asioita, joista olen tällä foorumilla maininnut. Toisaalta nyt ryhmässä on vain kuusi tai seitsemän opiskelijaa, että ihan rauhassa periaatteessa voisi suorittaa tuon kurssin. Ei vaan onnistu silti, enkä edes pysty vaikuttamaan näihin asioihin. Periaatteessa kurssi menisi ykkösellä läpi, mutta... Pelko että työ menee vituiksi ja liika jännittäminen siinä samalla tulee esiin heti, kun mun työskentelyä seurataan vierestä. Sitten se myös menee vituiksi. En kestä sellaista, oikeastaan missään asiassa. Voin kertoa yv:llä lisää jos et ymmärtänyt.
Ruotsin kielen opiskelusta sain vapautuksen, koska sen opettelu oli minulle vain yksinkertaisesti liikaa. Muutenkin mennään melkolailla mukautetulla linjalla.
Onko meidän pakastimessa jotain vikaa, kun vaikka säilytän jäätelöä varmasti kiinninnäisissä pakkauksissa (pahvi) ja kunnolla käärittynä muovipussiin, niin siitä huolimattä jäätelön pintaan syntyy sellainen "avatun jäätelön" pahamakuinen huurrekkerros?
Barcelona-Inter matsia ei taida nähdä mistään nettiportaalista livenä ilman, että joutuisi kuluttamaan euroja?
Jos selostuksen haluaa suomeksi, niin tuskinpa. Muita streamejahan on internet tulvillaan.
Barcelona-Inter matsia ei taida nähdä mistään nettiportaalista livenä ilman, että joutuisi kuluttamaan euroja?
adthe.net ja myp2p.eu voisivat auttaa.
Mikä ero on ulkolaisella ja ulkomaalaisella?