Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mikäpä on sopiva käännös englanniksi sanalle mediahuora? Tai tyrkkyjulkkis, jos joku haluaa käyttää vähän lievempää termiä.
Attention whore!
Mikäpä on sopiva käännös englanniksi sanalle mediahuora? Tai tyrkkyjulkkis, jos joku haluaa käyttää vähän lievempää termiä.
Attention whore!
Kiitoksia vastauksita! Kyllä englannin opettaja tykkää kun lukee attention whore aineessa.
Entäs sitten miten sanot ei voisi vähempää kiinnostaa englanniksi, muuten kuin, että I don't give a fuck/shit?
Olen nimittäin kirjoittamassa Johanna Tukiaisesta aineessa :D.
ICCL.
Mistäs sanoista tuo koostuu?
I couldn't care less = EVVK.
Ah, niinpä tietenkin. Kiitoksia avusta, eiköhän tuohon lausahdukseen ole hieno lopettaa aine mediahuorista.
Voiko ammattikoulussa hakea vapautusta joltain tietyltä kurssilta jos on yrittänyt esimerkiksi kaksi kertaa ko. kurssia eikä ole mennyt läpi? Kyse ei ole valinnaisesta kurssista, vaan pakollisesta. Jos voi, niin ilmeisesti pitäisi sen tilalla suorittaa jokin toinen kurssi, että saa opintoviikot täyteen...
Paina Ctrl ja rullaile hiiren rullaa. Saattaa toimia.
Eiköhän noissakin ole jotain eri sääntöjä, joten kannattaa käydä ihan vain kysymässä joltain opinto-ohjaajalta, tms.
Näin olin minäkin Naisasiat-ketjusta päätellyt.kun ei minua ole muutenkaan luotu mihinkään hitsauskepin varteen
Jaa, no katsellaan. Yritys on kova, että kurssi menee nyt läpi, mutta kaikkeen pitää varautua minun tapauksessa. Voit varmaan kuvitella, mitä paskaa metallityökurssi tarjoilee tulevalle puusepälle! Ei se hitsaaminen vaan kuulu minun mielestäni puusepän ammattiin, saatana! Mihin minä sitä taitoa koskaan tulen tarvitsemaan, kun ei minua ole muutenkaan luotu mihinkään hitsauskepin varteen. No joo, melkein vitutusketjuun kuuluisi tämä.
Kyllä niitä tässä maailmassa on hitsaavia puuseppiäkin. Ostat vaikka jonkun ikivanhan auton ja hitsailet sitä aikasi kuluksi.Ei se hitsaaminen vaan kuulu minun mielestäni puusepän ammattiin, saatana! Mihin minä sitä taitoa koskaan tulen tarvitsemaan,
Kyllä niitä tässä maailmassa on hitsaavia puuseppiäkin. Ostat vaikka jonkun ikivanhan auton ja hitsailet sitä aikasi kuluksi.
Terveisin koo
Okei, tässä tapauksessa tämän kurssin pitäisi olla vapaavalintainen, eikä suinkaan pakollinen. Halukkaat hitsailkoot autojaan niin paljon kuin huvittaa!
Terveisin Jomppa_Koo
Sekalainen kysymykseni onkin: Kuinka paljon Yhden Koon Puu ja Penkki olisi netonnut mikäli metallityöt olisi pystytty hoitamaan itse?
Voiko ammattikoulussa hakea vapautusta joltain tietyltä kurssilta jos on yrittänyt esimerkiksi kaksi kertaa ko. kurssia eikä ole mennyt läpi? Kyse ei ole valinnaisesta kurssista, vaan pakollisesta. Jos voi, niin ilmeisesti pitäisi sen tilalla suorittaa jokin toinen kurssi, että saa opintoviikot täyteen...
Näin opettajana olisi mielenkiintoista kuulla uusi perustelu sille, miksi juuri sinun pitäisi saada vapautus kaikille pakollisesta kurssista.
Ihan vakavasti Jomppa, kyllä puuseppäkin sitä hitsaustaitoa tarvitsee, kun ihan kaikkia puutöitä ei tehdäkään pelkästään puusta, vaan niihin tulee metalliakin. Eikä se nyt yksi kurssi maailmaa kaada, vaikka "puikkohommat" ei sun ominta alaa olisikaan.
Jep, ja vaikea kuvitella että tuo hitsauskurssi on niin ylivoimainen tehtävä, ettei sitä voi millään käydä.