Paljonko hintaa noin suurinpiirtein kertyy uniapneatutkimukselle, ainoa kyseisessää tutkimuksessa (ja myöhemmin leikelty) käynyt sukulainen ei kuollakseenkaan muistanut vuosien taakse. Lähinnä siis, liikutaanko kympeissä, satasissa (monissako) vaiko jopa paljon enemmässä?
Tuli tossa nyt vähän keskustelua siitä, että maksaako sossu veden tasauslaskua? En äkkiseltään löytänyt mistään tietoa.
Kuuluisia viimeisiä sanoja.Yleinen Työttömyyskassa taas on ihan fiksu vaihtoehto, toisaalta en usko koskaan joutuvani täysin työttömäksi laajan koulutuspohjani ansiosta.
Kuuluisia viimeisiä sanoja.
Niin no jos löytyy se tarvittava kortti taksin ajamiseen, niin ainakin pk-seudulla niitä hommia on viimeisen... no 20 vuoden aikana saanut koko ajan ja tilanne ei työntekijän kannalta ole muuttunut ainakaan huonompaan suuntaan 2000-luvun aikana. Joten ei todellakaan työttämäksi jääminen huoleta.
Jees, ihan hyvä. Kunhan hulluttelin eli väänsin kaskun.Niin no jos löytyy se tarvittava kortti taksin ajamiseen, niin ainakin pk-seudulla niitä hommia on viimeisen... no 20 vuoden aikana saanut koko ajan ja tilanne ei työntekijän kannalta ole muuttunut ainakaan huonompaan suuntaan 2000-luvun aikana. Joten ei todellakaan työttämäksi jääminen huoleta.
Totta toinen puoli. Olen itsekin juossut ympäri lautapihaa ja kylmävarastoa AMK-tutkinnolla sen lisäksi, että olen tehnyt myös kolulutustani vastaavaa työtä. Lopulta kuitenkin kävi niin, että tajusin kouluttautuneeni väärälle alalle. Nyt sitten pikkuhiljaa hakeudutaan kohti pätevyyttä alalle, joka tuntuu jonkin sortin kutsumukselta.Kyllähän se näin on, että töitä löytyy aina, jos löytyy nöyryyttä tehdä muutakin kun mihin on tottunut.
Paskapuhetta ja laiskuutta koko työttömyyys.
Onko täällä toimittajia?
Itsellä olisi jonkinlaisena tavoiteena tulla toimittajaksi tässä lukion jälkeen, jota on vielä vuosi jäljellä ja kysyisinkin, että mihin kannattaisi lähteä tai hakea opiskelemaan toimittajaksi? Itse olen ajattelut ehkä Vaasan yliopiston viestinnän linjaa. Urheilutoimittaja olisi ehkäpä se unelma-ammatti ja siihen tähdätään jatkossa.
Muistaakseni olen joskus kuullut juttua, että merimiesten ohella pyhä Nikolaus suojelee myös varkaita, mutta luotan tähän palstaan enemmän kuin muistiini.
Muistaakseni olen joskus kuullut juttua, että merimiesten ohella pyhä Nikolaus suojelee myös varkaita.
Nikolaus oli myös kauppiaiden suojeluspyhimys.
Miten tämä Nikolaus voi olla pyhä, kun se on tommonen hunsvotti? Hakkaa pappeja ja parittaa huoria. Hieno mies.
Näi lentolippujen hinnoittelu vain toimii. Halpoja lippuja on x-määrä myytävänä, jonka jälkeen lippujen hinnat nousevat. Varaa tuo yksi halvempi lippu (jos edes on enää jäljellä) erikseen ja sen jälkeen ostat kaksi kalliimpaa.Minkä helvetin takia Finnairilta saa NYC:iin ostettua yhden lipun hintaan 575€ ja kun yritän ostaa kolmelle, niin se on 700€ henkilö?
On taas varsinaista palvelua, kun pitäisi maksaa 400€ ylimääräistä siitä, että saadaan kaikki saman varauksen alle.
Näi lentolippujen hinnoittelu vain toimii. Halpoja lippuja on x-määrä myytävänä, jonka jälkeen lippujen hinnat nousevat. Varaa tuo yksi halvempi lippu (jos edes on enää jäljellä) erikseen ja sen jälkeen ostat kaksi kalliimpaa.
Edit: Voit toki kokeilla jotain muuta päivämäärää, josko silloin löytysi kolme halvempaa lippua (jos sinun tapauksessa on mahdollista joustaa matkustuspäivän suhteen).
Google ja Wikipedia tulivat avuksi, olisikohan tämä kaveri: Pyhä Lauri. Täytyykin pistää veikkoselle rukous menemään, grillikausikin tässä alkamassa.Samassa missä kuulin tuon äskeisen, kuulin myös, että kyseessä on joku BBQ-sujelyspyhimys. Mikä tämän grillimestarin nimi on?
Mikäpä on sopiva käännös englanniksi sanalle mediahuora? Tai tyrkkyjulkkis, jos joku haluaa käyttää vähän lievempää termiä.
Mikäpä on sopiva käännös englanniksi sanalle mediahuora? Tai tyrkkyjulkkis, jos joku haluaa käyttää vähän lievempää termiä.
Attention whore!