Tai tuntuuko, että luetaan, mutta kukaan ei kommentoi?
Ei ehkä omien viestieni kohdalla, mutta usein keskustelua seuratessa tulee mieleen, että viestejä kommentoidaan, mutta ei lueta.
Tai tuntuuko, että luetaan, mutta kukaan ei kommentoi?
Kebab paikoissa on vihreitä pippureita. Mistä samanlaisia voi ostaa ja minkä nimisiä ne on?
Lähinnä olen löytänyt kaikkia jalapenoja mutta en täsmälleen samanlaisia...Vaikka Siwasta, sieltä säilyke-osastolta. Killuvat etikassa.
Lähinnä olen löytänyt kaikkia jalapenoja mutta en täsmälleen samanlaisia...
Lähinnä olen löytänyt kaikkia jalapenoja mutta en täsmälleen samanlaisia...
Tästä on pitänyt kysäistä jo jonkun aikaa, mutta nyt syksyn tultua on asia enemmän ajankohtainen.
Kodissamme on lasitettu parveke, ja sitä tässä vain, että maksaako sellaiset "lämpölamput" aivan kamalasti, millä voisi syksyllä jatkaa parvekkeen lämmittämistä? Ja mitä erilaisia vaihtoehtoja on olemassa?? Toisekseen, jos sellainen jostain löytyy, niin viekö aivan kamalasti sähköä, vai uskaltaako ilman lisäydinvoimaa moista käyttää??
Joltain olen kuullut, jostain infralämpölampuista, mitä ainakin jollain ravintoloiden talviterasseilla on olemassa...?
Itselläni on infralämmitin (loisteputkivalaisimen näköinen vekotin katossa), hinta oli jotain 200€:n luokkaa. Sähköähän ne vie, tuo oma 2000W. Mukavan lämmintä ulkohuoneessa on joka tapauksessa, vaikka ulkona olisi muutama pakkasaste.Toisekseen, jos sellainen jostain löytyy, niin viekö aivan kamalasti sähköä, vai uskaltaako ilman lisäydinvoimaa moista käyttää??
Joltain olen kuullut, jostain infralämpölampuista, mitä ainakin jollain ravintoloiden talviterasseilla on olemassa...?
http://www.anttila.ee/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=499902&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10060&categoryId=10274&catalogId=1444&ddkey=GenericApplicationError#
Tuossa löytyy pienelle parvekkeelle sopiva, tai sitten hankkii kaksi.
Edit, hintaa näyttää olevan vain 14,95€ kpl
Joo ja samalla kannattaa laittaa kolme miestä keskiviivalle kärkkymään läpiajoa, kun kulmista saa hyviä vastahyökkäyksia. No ei, mutta jonnekin laitettava äijä on muualta pois. Jos molemmille tolpille laittaa jätkät, niin on 2 miestä vähemmän pitämässä äijiä. Kyllä veska yleensä päättää, ellei harjoituksissa sovita jotain. Itse laitoin aina etutolpalle jätkän, koska silloin voi mennä rohkeammin keskityspalloon ja sijoittua vedossa vähän enemmän taakse. Takatolpalle en halunnut, koska vetoja tulee kuitenkin suht harvoin, eikä pakki saa niitä usein estettyä, vaikka tulisi kohdallekin.Miksi jotkut joukkueet eivät käytä tolppamiehiä futiksessa? Esim. Hannu Tihisen taitomaali olisi jäänyt syntymättä.
Olen siinä olettamuksessa että maalivahti päättää haluaako hän tolppamiehiä vai ei, siinä ois Jässillekin joku pömpeli vähemmän mennyt jos ei yrittäisi olla kaiken pelastava kurko kun niille tolpille ei vain noin nopeasti tulevissa tilanteissa ehdi.
On siellä ainakin sellaiset 'kameran päällä rasti'-kuvat katsomoihin mentäessä. Tosin ei minua hallista poistettu kun otin pari valokuvaa jossain esa tikkasen kaverit vastaan öljyrikkaat venäläiset -höntsäilyssä. Voinevat olla tarkempia NHL-pelissä, en tiedä.Olin ajatellut ottaa kameran mukaan lauantaiseen Chicago vs. Florida peliin Hartwallille. Saako kameraa tuoda mukana hallille vai onko kuvaaminen kielletty peleissä Jaffalla?!?
On siellä ainakin sellaiset 'kameran päällä rasti'-kuvat katsomoihin mentäessä. Tosin ei minua hallista poistettu kun otin pari valokuvaa jossain esa tikkasen kaverit vastaan öljyrikkaat venäläiset -höntsäilyssä. Voinevat olla tarkempia NHL-pelissä, en tiedä.
Sain viime viikolla sirullisen pankki -ja luottokorttiyhdistelmän. No lauantaina piti sitä sitten vinguttaa pariinkin eri kertaan ja vasta kolmen arkipäivän jälkeen oli tililtä veloitettu molemmat ostokset. Onko tämä ihan normaali käytäntö? Vanhalla pankkikortilla ostokset veloitettiin yleensä heti seuraavana arkipäivänä.
Menen nyt täysin mutulla, joten saa vetää vastapalloon ihan vapaasti. Olen ollut aina (ja edelleen) siinä käsityksessä, että viive tapahtuu yrittäjän päässä. Yrittäjä ei siis yksinkertaisesti raahaa pankkikorttikuitteja pankkiin ennen kuin sattuu huvittamaan. Joskus kestänyt jopa viikkoja joku veloitus, eikä se ainakaan pankista ole kiinni.Kyllä se näin menee. Suurempi ongelma se on pienyrittäjille, kun rahat tulevat firman tilille vasta pidemmän ajan jälkeen.
Onnistui ainakin minulla noin kaksi vuotta sitten, onnistuu myös yhä Suupohjan osuupankin vastaavalla kortilla. Electronien kanssa voikin sitten olla ongelmia.Voihan Nordean tällaisella Visa debit -kortilla laittaa rahnaa Paypal-palveluun?
Ja vastapalloon tulee.Menen nyt täysin mutulla, joten saa vetää vastapalloon ihan vapaasti. Olen ollut aina (ja edelleen) siinä käsityksessä, että viive tapahtuu yrittäjän päässä. Yrittäjä ei siis yksinkertaisesti raahaa pankkikorttikuitteja pankkiin ennen kuin sattuu huvittamaan. Joskus kestänyt jopa viikkoja joku veloitus, eikä se ainakaan pankista ole kiinni.
Tiedä sitten, että onko noissa pin-koodilla varmennettavissa online-vehkeissä ripeämpää tekniikka myös toisessa päässä, todennäköisesti on. Silloin kun varmennetaan kynällä, niin veloitus on yrittäjän aktiivisuudesta kiinni, mutuilen mä.