Onko kenelläkään varmaa tietoa siitä mikä on maailman tulisin chili?
Naga Morich.
Onko kenelläkään varmaa tietoa siitä mikä on maailman tulisin chili?
Onko Pasilan Phil Collins -darramusiikki pätkä jostakin oikeasta Phil Collinsin kappaleesta, vai onko se sävelletty varta vasten sarjaa varten sen tekijöiden toimesta?
Saanko soittaa hinauspalvelun pojat hakemaan auton pois joka on parkkeerattu minun ruutuuni kotipihalla? Vai miten pitää menetellä?
Ota kaverin numero selville rekkarista ja soita tai lähetä viesti, että tulepa siirtämään autosi ennen kuin se hinataan pois. Ja jos ei sitten tule sitä siirtämään niin soitapa poliisille ja kysy mitä kannattaisi tehdä. Enemmän harmia tulee jos lähdet sitä omin päin siirtämään ilman mitään viranomaisen lupaa.
Autorekisterikeskuksen sivuilta löytyy ohjeet. Näyttäisi nettihaku olevan 3,5e ja Elisalta tekstiviestihaku 1,5e. Fonectalle joutuu soittamaan, onnistunut haku on 1,23e ja siitä lähetetty tekstiviesti 0,49 lisää. Elisan palvelu toimii Elisan, Kolumbuksen, DNA:n, Saunalahden, Soneran ja TeleFinlandin liittymillä.Mistä tuollaisen saa sitten selville? Onko palveluun jonkinlaista ohjesivua tms?
Naga Morich.
Ota kaverin numero selville rekkarista ja soita tai lähetä viesti, että tulepa siirtämään autosi ennen kuin se hinataan pois. Ja jos ei sitten tule sitä siirtämään niin soitapa poliisille ja kysy mitä kannattaisi tehdä. Enemmän harmia tulee jos lähdet sitä omin päin siirtämään ilman mitään viranomaisen lupaa.
Ei tarvitse kauheasti todistetaita etsiä, sillä eiköhän se siirtopalvelu halua maksun suorituksestaan sen tilaajalta.Toisaalta, jos väärällä paikalla seisonut auto nyt vain sattuu siirtymään johonkin muualle, ja ruudun oikea haltija kiistää mitenkään osallistuneensa siirtoon, niin kuinka innokkaasti virkavalta mahtaisi alkaa todisteita tai todistajia etsiä?
Toisaalta, jos väärällä paikalla seisonut auto nyt vain sattuu siirtymään johonkin muualle, ja ruudun oikea haltija kiistää mitenkään osallistuneensa siirtoon, niin kuinka innokkaasti virkavalta mahtaisi alkaa todisteita tai todistajia etsiä?
Jos haluaa ko. herkkua maistaa, niin paikallisen City-Marketin hyllystä löytyy täältä Itä-Helsingin suunnalta. Ilmeisesti myös muilta paikkakunnilta.
Ei tarvitse kauheasti todistetaita etsiä, sillä eiköhän se siirtopalvelu halua maksun suorituksestaan sen tilaajalta.
Tarkoitin oikeastaan, että jos itse yön pimeydessä käy tönimässä/kiskomassa koslan syrjään.
Tarkoitin oikeastaan, että jos itse yön pimeydessä käy tönimässä/kiskomassa koslan syrjään.
Rammsteins Pussy (Spa)?Minkäniminen kylpylä oli semmoinen, mikä on tarkoitettu vain aikuisille, eikä sinne saa ottaa lapsia ollenkaan mukaan?
Minkäniminen kylpylä oli semmoinen, mikä on tarkoitettu vain aikuisille, eikä sinne saa ottaa lapsia ollenkaan mukaan?
Käsittääkseni Flamingo Spa & Wellness on sellainen, mihin ei lapset pääse.
useammassakin jatkiskeskustelussa oli joitain aikoja sitten linkitettynä kolari/ylinopeus valistusvideo. Rauhallinen musiikki ja onnettomuuksia. Löytäiskö joku tätä juutubelinkkiä mulle, olisi suhteellisen ajankohtaista linkitellä myös muualle.
useammassakin jatkiskeskustelussa oli joitain aikoja sitten linkitettynä kolari/ylinopeus valistusvideo. Rauhallinen musiikki ja onnettomuuksia. Löytäiskö joku tätä juutubelinkkiä mulle, olisi suhteellisen ajankohtaista linkitellä myös muualle.