Tarvitseeko lykättävään ajokorttiin (I-vaihe) uusia valokuvia?
Kyllä tarvii. Ainakin 8 vuotta sitten :)
Tarvitseeko lykättävään ajokorttiin (I-vaihe) uusia valokuvia?
Kuinka kauan menee nykyajan passien hankkimiseen, kuinka pitkäksi aikaa ne voi max. saada ja paljonko mahtaa olla hinta?
Kai olet huomioinut vapaassa katselussa viikonlopun ajan olevat kaapelikanavat?Miksi tv:stä ei tule mitään silloin, kun on viidettä päivää kuumeessa kotona?
Jos asut kaapelitaloudessa niin laitat digiboksista kanavahaun päälle. Sillä ne pitäisi esiin putkahtaa.Olen tuopin pystyssä jos kerrot vielä, miten nuo saa näkyviin. Mielellään mahdollisimman yksinkertaisesti =)
En yritä pölliä Ruutiveijarin stobea, mutta itse juuri surffasin kaikki mahdolliset kanavat läpi ihan vaan murjomalla kaukosäädintä, ei siinä sen kummempaa tarvittu. Taidanpa tuijottaa Al-Jazeeraa koko viikonlopun, konjakkipäissäni (ihan vaan kurkkukipuun hankittu pullo, lääkkeeksi).Olen tuopin pystyssä jos kerrot vielä, miten nuo saa näkyviin. Mielellään mahdollisimman yksinkertaisesti =)
Jos asut kaapelitaloudessa niin laitat digiboksista kanavahaun päälle. Sillä ne pitäisi esiin putkahtaa.
En yritä pölliä Ruutiveijarin stobea, mutta itse juuri surffasin kaikki mahdolliset kanavat läpi ihan vaan murjomalla kaukosäädintä, ei siinä sen kummempaa tarvittu. Taidanpa tuijottaa Al-Jazeeraa koko viikonlopun, konjakkipäissäni (ihan vaan kurkkukipuun hankittu pullo, lääkkeeksi).
Mjaa, aattelin vaan jos (kuume)päissäs urveloit niin pahoin, ettei kaukosäädinkään pysy kädessä. Mut hyvä jos kanavat löyty.Tuota osasin kyllä kokeilla ihan itsekin, kiitos. Voin olla käsi televisioiden sun muiden härpättimien kanssa, mutten sentään ihan noin käsi =)
Mjaa, aattelin vaan jos (kuume)päissäs urveloit niin pahoin, ettei kaukosäädinkään pysy kädessä. Mut hyvä jos kanavat löyty.
Saanko soittaa hinauspalvelun pojat hakemaan auton pois joka on parkkeerattu minun ruutuuni kotipihalla? Vai miten pitää menetellä?
Yläkerrassa näkyy Urheilukanava ihan normaalisti, mutta alakerrassa digiboxi löytää vain kanavat 1-8 ja 10-276. Minnekäs toi kanava 9 eli UK on mahtanut kadota?
Entä jos tuota vanhempi menettää korttinsa hyllylle, niin saako hän ajaa mopoa?Mutta aiheeseen ja uusi kysymys. Mopokortti tuli pakolliseksi vuonna -85 syntyneille ja sitä nuoremmille.
Entä jos tuota vanhempi menettää korttinsa hyllylle, niin saako hän ajaa mopoa?
Meillä mm. se kanava löytyy paikalta 500 jotain. Taitaa myös Teema löytyä jostain tuolta.
Mikäli telkussa on sisäänrakennettu digiviritin, helpoin tapa selvittää viallinen laite lienee kytkeä telkku suoraan seinään. Vaihtoehtoisesti voi kokeilla laittaa boksi kiinni johonkin toiseen telkkariin.Töllö-ongelma.
Televison kuvassa omituinen musta palkki ylemmän tekstirivin päällä. Ei kuitenkaan peitä koko teksti vaan noin 3/4 osaa niin että vasen reuna näkyy normaalisti. Eli kyseessä ei voi olla mikään tekstinpeitto-juttu vaan jotain muuta. Digiboxin asetuksista tai töllön asetuksista ei löytynyt mitään millä olisin sen saanut pois. Sama palkki näkyy myös aikoja sitten tallennetuissa pätkissä...Töllö on Samsungin Full-HD johon tallennuksen vuoksi laitettu kiinni Handanin digiboxi. Ei tietoa näkyykö palkki myös dvd:ltä katsottuna.
Ideoita missä vika? Toivottavasti töllössä, siinä kun on takuuta vielä reilusti jäljellä...
Mikäli telkussa on sisäänrakennettu digiviritin, helpoin tapa selvittää viallinen laite lienee kytkeä telkku suoraan seinään. Vaihtoehtoisesti voi kokeilla laittaa boksi kiinni johonkin toiseen telkkariin.
Kyllä toimii, mutta onhan ¨+a helpompi tapa.Toimiiko alt+ 132 ulkomaalaisilla näppäimistöillä, eli saako sillä ä -merkin tehtyä ulkomailla?